Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 746 total)
  • Author

Du forts

Hallå tjejen!
    Gud vad kul att du ska köra EM!! GRATTIS! Kör hårt nu… :bb3: ;)

Hej Åsa

Jag trodde att efter du hade avslutat din cirkel skulle du försöka blir med barn:) Och eftersom du ska köra EM då antog jag att baby planerna finns inte till efter EM .

Lycka till

Snart kommer vi och våldgästar er :D :yahoo:
    Jag ser verkligen fram emot vårt träningspass! Jag kommer ha ont i hela kroppen därefter :( hehe :emo-thumb

Kör hårt Åsa!!

Kram Lina

EM!! Va kul!! Snacka om att du har gjort en kometkarriär inom fitness!!! Som diu f ö har gjort i löparvärlden oxå! :emo-thumb :worship:

Evalinda wrote:
    Du fortsätter imponera på mig. Har aldrig sprungit ett maraton. Endast halvmaraton och det var jobbigt det med. Men jag har åkt Vasaloppet på rullskidor under sommarhalvåret. Det var en sjuk upplevelse. Har du börjat dieta för EM? Ska bli jätte kul att få åka med dig, Ciccie och dom andra girlsen.
    Kraaaaaam

😮 …….Ååååh, det låter härligt att åka rullskidor:) !!!!
    Nej, jag har inte börjat dieta än. Har du? Jag ska inte börja förrän om drygt en månad. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få åka, så visst ska det bli kul. Framförallt ska det bli kul att få umgås med dig och Cicci m fl:friends: . Vi höres….:worship:
    Kram Åsa

Sofia wrote:
    Hallå tjejen!
    Gud vad kul att du ska köra EM!! GRATTIS! Kör hårt nu… :bb3: ;)

Tack Sofia:worship: !!!
    När är det dax för dig då? Blir det i maj eller?
    Jag kör hårt…..Det lovar jag:D

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Åsa

Jag trodde att efter du hade avslutat din cirkel skulle du försöka blir med barn:) Och eftersom du ska köra EM då antog jag att baby planerna finns inte till efter EM .

Lycka till

Hej Vanni!
    När min cirkel var sluten i bodyfitnessen så tyckte jag att det var dax att sattsa lite på löpningen också (innan bebis-projektet). Redan i somras hade vi bokat in vårens lopp;) , så bebis-projektet var inte tänkt att börja förrän tills efter sommaren:o . EM var absolut inget som vi hade räknat med….Men i-och-med att EM är när det är så stör det ju inte våra planer:o Om du förstår vad jag menar.

Lina wrote:
    Snart kommer vi och våldgästar er :D :yahoo:
    Jag ser verkligen fram emot vårt träningspass! Jag kommer ha ont i hela kroppen därefter :( hehe :emo-thumb

Kör hårt Åsa!!

Kram Lina

:D Ja ni är såååå VÄLKOMNA[/b]!!!!! Det kommer bli ett härligt träningspass…..:devil: :friends:
    Vi ses på lördag…..

Ps: Kul att du la in en tävlingsbild:p Ds.

snusan wrote:
    EM!! Va kul!! Snacka om att du har gjort en kometkarriär inom fitness!!! Som diu f ö har gjort i löparvärlden oxå! :emo-thumb :worship:

😮 :) Tack!!!! Ja, det har väl gått rätt hyffsat…..Framförallt i löpningen där jag har vunnit både 12-timmars och Gbg marathon. I bodyfitness har jag alldeles för bra motstånd:worship: . Både Linda Fodor och Evalinda Karlsson som är två mycket[/b] duktiga athleter.
    Men på EM så tävlar jag inte i samma klass som dem….Tack och lov;)

Mini Åsa wrote:
    Tack Sofia:worship: !!!
    När är det dax för dig då? Blir det i maj eller?
    Jag kör hårt…..Det lovar jag:D

Näää, inte i maj.. Jag kör SM till hösten! Måste ju
    bygga upp mig lite först :bb3: Det ska bli sååå kul!
    Ha det gott vännen.. Å du, hur kommer man in i
    brödsvängen då???? *KRAM*

Mini Åsa wrote:
    😮 …….Ååååh, det låter härligt att åka rullskidor:) !!!!
    Nej, jag har inte börjat dieta än. Har du? Jag ska inte börja förrän om drygt en månad. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få åka, så visst ska det bli kul. Framförallt ska det bli kul att få umgås med dig och Cicci m fl:friends: . Vi höres….:worship:
    Kram Åsa

Jag trodde inte heller jag skulle få åka, men nu fick vi åka båda två! Kul kul. :D
    Nej, ingen deff än. Vilket känns skönt. Tänkte börja 10 veckor innan den här gången. I höstas fick jag stressa när jag körde bara 8 veckors diet. Det blir lättare att vara ute och gå när det är ljust dessutom.
    Du är:up:
    Kram E

off-topic :| eva-linda, ska du satsa på nogp då?? :)

Hej Åsa!! hoppas allt är bra!! va ju ett tag sen!!!………

kommit igång med träningen bra igen? här går det sådär har varit lite för mkt senaste tiden.;) men jag gör mitt bästa!!

hoppas vi ses snart!!

kram;)

Idag tränades ryggen och biceps:D . Ett super-pass som var både tungt och roligt på samma gång!!!!! Therese som jag tränar med är riktigt stark:bb2: … hon inspirerar mig:worship: . Ja att träna så som jag gör nu det har jag aldrig[/b] gjort tidigare. Så förhoppningsvis ska det ge en positiv effekt.

Imorgon är det dax för benen…….:whistle:

Lovar att skriva och svara er som har skrivit till mig (Sofia, Evalinda, Tess):worship: !

Natti natt……………………………….
    Bild: Kyckling-muffins:P (alla muffinsarna är en och samma måltid)

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.