Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 februari, 2006 at 13:18 #963390Anonym anvandareMember
Vad härligt att det går bra med träningen igen :up:
Emellanåt behöver man nått nytt som får igång en igen, och då är ju en träningskompis kanon!Ha det fint Åsa!
Kram Lina1 februari, 2006 at 14:00 #963391Anonym anvandareMemberVisst är det UNDERBART att träna med någon som man klickar med!!
vet precis hur det är!
Mike 😮
Har aldrig presterad bättre!! :yahoo: .. och jag som trodde jag redan hade mega dunder krut innan jag satte min fot på gymmet samtidigt med honom :happy: DAMN – haha :p:kicking:
Ni finns i mina tankar Åsa!!
1 februari, 2006 at 15:44 #963392Anonym anvandareMemberSofia wrote:Näää, inte i maj.. Jag kör SM till hösten! Måste ju
bygga upp mig lite först :bb3: Det ska bli sååå kul!
Ha det gott vännen.. Å du, hur kommer man in i
brödsvängen då???? *KRAM*Härligt Sofia, då ser jag fram emot att se dig på scenen i höst:emo-thumb ! Det är nog bara bra att ta en liten paus i tävlandet. Både för uppbyggnad och återhämtning…
Ja, det där brödet det går inte av för hackor:P ….Vi tar emot beställningar. Kontakta Fever, han håller i det;) .Kramisar från mig
1 februari, 2006 at 15:51 #963393Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:Jag trodde inte heller jag skulle få åka, men nu fick vi åka båda två! Kul kul.
Nej, ingen deff än. Vilket känns skönt. Tänkte börja 10 veckor innan den här gången. I höstas fick jag stressa när jag körde bara 8 veckors diet. Det blir lättare att vara ute och gå när det är ljust dessutom.
Du är:up:
Kram EJag var faktiskt övertygad om att du[/b] skulle få åka:worship: !!!!!
Ja, visst e det skönt att inte deffa ännu, men jag ska börja i god tid. Framförallt p g a löpningen, det är så jobbigt att springa med ett par kilo för mycket på kroppen. Jag har gått upp 3-4 kilo i ren trivselvikt:o vilket jag inte gjort tidigare…..Men jag är inte orolig jag har ju en underbar kock och PT där hemma;) .
Jag håller med dig att det är lättare att gå ute när det blir ljusare.
Ha det bra kompis:happy:1 februari, 2006 at 15:58 #963394Anonym anvandareMemberTess wrote:Hej Åsa!! hoppas allt är bra!! va ju ett tag sen!!!………kommit igång med träningen bra igen? här går det sådär har varit lite för mkt senaste tiden. men jag gör mitt bästa!!
hoppas vi ses snart!!
kram;)
Hej Tess!!!!
Ja, det var ett tag sedan:( …..
Oja träningen går super bra!!!!! Det är jätte kul att träna styrka. Jag tränar tillsammans med en av Fevers kunder (som dessutom är en god vän till mig) som faktiskt heter likadant som du:up: . Vi är rätt jämnstarka vilket gör det extra skoj….
Bra att du kämpar på. Det kan ju inte alltid va på topp, ellerhur?
Jag hoppas vi ses innan 6-timmars, för du har väl anmält dig?
Vi ser fram emot att komma och hälsa på dig…..Liza vill så gärna träffa Wilma och dina föräldrar:D .Ta väl hand om dig!!!!!
1 februari, 2006 at 16:02 #963395Anonym anvandareMemberLina wrote:Vad härligt att det går bra med träningen igen :up:
Emellanåt behöver man nått nytt som får igång en igen, och då är ju en träningskompis kanon!Ha det fint Åsa!
Kram LinaJapp…..En tränings kompis var precis vad jag behövde + Fevers vakande öga:D …
Vi ses på lördag. Då ska det tränas………:whistle:
See you soon:happy:
1 februari, 2006 at 16:07 #963396Anonym anvandareMemberSashli wrote:Visst är det UNDERBART att träna med någon som man klickar med!!vet precis hur det är!
Mike
Har aldrig presterad bättre!! :yahoo: .. och jag som trodde jag redan hade mega dunder krut innan jag satte min fot på gymmet samtidigt med honom :happy: DAMN – haha:
Ni finns i mina tankar Åsa!!
Ja det är verkligen underbart med en tränings kompis:D
Kul att det går bra för dig me……
Hoppas jag får se dig på scen snart!?
Tänker på dig också…Kram Åsa
1 februari, 2006 at 16:14 #963397Anonym anvandareMemberIdag var det ett riktigt tufft ben-pass för mig:| …Hade inte alls samma kraft som i förra veckan, fick träna med lättare vikter. Men jag kämpade iallafall:D …..
Jag har försökt att analysera vad det kan bero på. Jag tror att det beror på för lite sömn + att jag drack väldigt lite igår…. Ja, ja det finns många faktorer som spelar in när man inte lyckas prestera som man tänkt.Annars så var det ett roligt pass med ett par nya övningar:D …
Näe nu måste jag sluta…Jag sitter ju på jobbet:happy: Ungdomarna börjar undra vad jag sysslar med:o
Ha det gööööött alla tränings tokiga!!!!
2 februari, 2006 at 17:24 #963398Anonym anvandareMemberJaha då var veckans träning över…..Idag var det dax för mina kära axlar;) . Ett härligt och intensivt pass på knappt 1 timme:bb3: .
Det har varit en BRA[/b] träningsvecka. Jag är öm lite här och där…..Som jag skrev så är min planerade träning över för den här veckan, men på lördag ska jag träna me Lina:happy: ! Och det ska bli skoj. ……. Då lovar jag att rapportera om hur det gick.Näe nu får jag återgå till mitt jobb:whistle: ….
2 februari, 2006 at 20:12 #963399Anonym anvandareMemberHej Åsa!!!
Har kollat i din träningsjournal och jag måste säga att jag är VÄLDIGT
imponerad:worship:Håller på att träna och jag blir bara mer och mer inspererad av att tävla!!
Speciellt när jag ser dina före och efter bilder….kanske jag också kan komma i en sådan form:bb2: !!! Har inte hållit på med något innan jag började styrketräna seröst (för 3veckor sedan ca.)!!!Du är helt klart en förebild för mig!!!
Hade velat sig dig på FF men det blev inte av….för hoppningsvis kanske jag ser dig tävla någon gång!!!!Ha de bäst!!!
MvH Minnaps. du har mycket mycket söt dotter:) ds.
3 februari, 2006 at 14:04 #963400Anonym anvandareMemberRoligt att se att det går bra för dig. Kämpa på.
4 februari, 2006 at 10:37 #963401Anonym anvandareMemberser fram emot att träffa er med;) , har dock lite otur just nu med sjukdom men ska nog snart vara på fötter så jag ligger lite efter i träningen just nu.. ….som tur är har jag ingen större aptit nu när jag är dålig så jag går väl inte upp iallafall …”pustar ut”…
mina förldrar är och åker skidor just nu i Österike, de är såna gottegrisar men kommer hem på måndag igen….de kommer tycka om att få träffa er igen…o Wilma att få träffa Lisa….hon ville ringa Lisa en dag men sen när Lisa var i luren vågade hon inte…
ha d bra Åsa….:friends:
4 februari, 2006 at 18:20 #963402Anonym anvandareMemberHej goa Åsa!!!
Vad kul att du ska tävla igen:D
Hur hinner du med allt hahaha
Är mäkta imponerad:worship:Jag kommer hem till varberg den 17de då tänkte jag kika förbi och hämta brödet om det är färdigt till dess!
Och så har Georg lovat att ni visar mig hur man gör fluffHoppas allt är bra med underbara familjen!!
Kram kram Sia
5 februari, 2006 at 11:20 #963403Anonym anvandareMemberHej hej! Tänkte bara kika förbi och säga att jag är grymt imponerad av din utveckling! Kunna tävla i BB/BF även fast du håller på med marathon och allt vad det nu är :up: Sen att du inte tränat styrketräning så länge heller, väldigt bra respons från vikterna måste jag säga!!
Jag var på Fitness Festivalen så jag såg dig i båda tävlingarna, du såg väldigt bra ut! :worship:
Sen måste jag ju bara tillägga, som så många andra, att er dotter är verkligen supersöt!Ha de bra!
5 februari, 2006 at 20:31 #963404Anonym anvandareMemberMinna wrote:Hej Åsa!!!
Har kollat i din träningsjournal och jag måste säga att jag är VÄLDIGT
imponerad:worship:Håller på att träna och jag blir bara mer och mer inspererad av att tävla!!
Speciellt när jag ser dina före och efter bilder….kanske jag också kan komma i en sådan form:bb2: !!! Har inte hållit på med något innan jag började styrketräna seröst (för 3veckor sedan ca.)!!!Du är helt klart en förebild för mig!!!
Hade velat sig dig på FF men det blev inte av….för hoppningsvis kanske jag ser dig tävla någon gång!!!!Ha de bäst!!!
MvH Minnaps. du har mycket mycket söt dotter:) ds.
Hej Minna!
Jag tackar ödmjukast:worship: för dina fina ord…..
Det är alltid roligt att inspirera andra. Det bästa sättet att nå sitt mål är att ha ett slutdatum, typ en tävling i sikte;) .
Lycka till med styrketräningen!
EM är mitt nästa mål, när det gäller tävlingar…..Liza är mitt lilla gullefjun;)
Kram Åsa
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.