Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 746 total)
  • Author
    Pellefant wrote:
    Roligt att se att det går bra för dig. Kämpa på. :)

:friends: Tack Pellefant…:worship: :worship: :worship: Jag lovar att göra mitt absolut bästa. Ditt stöd betyder oerhört mycket[/b]:yahoo:

Åååhhh vi hade såå trevligt igår!
    Och vilken träningsvärk jag har i mina ben :whistle: Värre lär det väl bli dessutom… Men det är helt underbart!

Ge Liza en kram från mig ;)
    Hon sov ju när vi åkte så jag fick aldrig ge henne någon själv ;)

Tess wrote:
    ser fram emot att träffa er med;) , har dock lite otur just nu med sjukdom men ska nog snart vara på fötter så jag ligger lite efter i träningen just nu..:( ….som tur är har jag ingen större aptit nu när jag är dålig så jag går väl inte upp iallafall …”pustar ut”…

mina förldrar är och åker skidor just nu i Österike, de är såna gottegrisar men kommer hem på måndag igen….de kommer tycka om att få träffa er igen…o Wilma att få träffa Lisa….hon ville ringa Lisa en dag men sen när Lisa var i luren vågade hon inte…:D

ha d bra Åsa….:friends:

Åååååh vad tråkigt att du e dålig:( . Jag hoppas att du kurerar dig och tar det lite lugnt nu då……

Vad härligt för dina föräldrar:D . Hur känns det att ha flyttat hemifrån nu då? Det ska bli så kul att träffa dig igen…..

Krya på dig Tess:fever:

Siis wrote:
    Hej goa Åsa!!!

Vad kul att du ska tävla igen:D

Hur hinner du med allt hahaha
    Är mäkta imponerad:worship:

Jag kommer hem till varberg den 17de då tänkte jag kika förbi och hämta brödet om det är färdigt till dess!
    Och så har Georg lovat att ni visar mig hur man gör fluff

Hoppas allt är bra med underbara familjen!!

Kram kram Sia

Hej Sia:friends: !!!!
    Ja, EM var inte planerat faktiskt…..Det var en viss Cecilia Benjaminsson som övertalade mig att anmäla mig:o . Och jag trodde verkligen inte att jag skulle få åka;) . Men övriga tävlingar såsom 6-timmars, Paris Marathon och Stockholm Marathon var inplanerade i vårens tävlingskalender:whistle: .
    Att hinna med handlar om vad man prioriterar och att planera allt in i minsta detalj.
    Vi ska se till att vara hemma den 17:e, så då är du och din käre hjärtligt välkomna hit till oss:drinks:

Kram från familjen Hällstorp

Lina wrote:
    Åååhhh vi hade såå trevligt igår!
    Och vilken träningsvärk jag har i mina ben :whistle: Värre lär det väl bli dessutom… Men det är helt underbart!

Ge Liza en kram från mig ;)
    Hon sov ju när vi åkte så jag fick aldrig ge henne någon själv ;)

Ja det var verkligen trevligt att ni kom:friends: ….Jag känner inte så mycket ännu. Bara i rumpan:whistle: ….änsålänge. Men jag lovar att du kommer känna av det i ett par dar framöver:|, jag har ALLTID[/b] träningsvärk numera…..Undrar varför;) ?! Men visst e det gött I´m löving it[/b].
    Liza hälsar tillbaka att hon tyckte att det var jätte kul att leka med dig;)

mariia wrote:
    Hej hej! Tänkte bara kika förbi och säga att jag är grymt imponerad av din utveckling! Kunna tävla i BB/BF även fast du håller på med marathon och allt vad det nu är :up: Sen att du inte tränat styrketräning så länge heller, väldigt bra respons från vikterna måste jag säga!!
    Jag var på Fitness Festivalen så jag såg dig i båda tävlingarna, du såg väldigt bra ut! :worship:
    Sen måste jag ju bara tillägga, som så många andra, att er dotter är verkligen supersöt!

Ha de bra!

Hej mariia!
    Jag kan bara säga: TACK[/b]:worship: 😮 ….

En underbar lördag med trevligt sällskap = Lina & Calle[/b]:friends:. ……..Med träning, mat och massor med tjöt gick dagen med en rasande fart. helt plötsligt var klockan 3:30:|….

Lina & Calle är verkligen ett mysigt ungt par som har en härlig framtid framför sig:drinks: !!!!!!

Jag kommer att skriva mer imorron… Har mycket att smälta…..:emo-thumb

Vi ses:bb:

Bild: En av mina förebilder, Maria Eriksson:worship:

Om jag skänker lite av min tid, kan man få en bit av er i gengäld? :)

Börjar minst sagt bli lite tjatigt, men du är helt otrolig!

(Trodde jag var nästan ensam om att insett det underbara i de timslånga varje-dag-morgonpassen! Skönt och veta att det finns fler tokigt fanatiskt fantastiska människor där ute ;)

annamazing wrote:
    Om jag skänker lite av min tid, kan man få en bit av er i gengäld? :)

Börjar minst sagt bli lite tjatigt, men du är helt otrolig!

(Trodde jag var nästan ensam om att insett det underbara i de timslånga varje-dag-morgonpassen! Skönt och veta att det finns fler tokigt fanatiskt fantastiska människor där ute ;)

:D Oja!!!! Visst får du det:emo-thumb …..Framförallt om du[/b] vill!

Tack för komplimangen……

Morgonpasset är det bästa på hela dagen, framförallt ska den vara före frukost för då smakar den så mycket bättre ellerhur?

Måndag igen…….Som alltid ett morgonpass på 90 minuter före frukost, varav 60 min på min crosstrainer och 30 min jogging .

Sedan bar det som vanligt av till gymmet, efter att ha packat ner lite mat till Liza. Hon fick smörgås, melonbitar, filmjölk och lite nötter . Ja, hon brukar alltid ha med sig en liten matlåda när vi tränar.
    Idag fick jag träna med en härlig dam i sina bästa år . Hon är en trogen kund hos Fever…..+ mamma till min sömerska. 50+ och super-trimad;) . Vi tränade våra bröst och triceps och det var ett tufft pass för mig:| men mycket roligt! Jag är ruskigt motiverad inför mina kommande tävlingar. Om knappt 5 veckor är det dax för 6-timmars loppet i Skövde och jag verkligen lääääängtar. Både till loppet och efter att träffa Cicci & Roddy:friends: som är två helt underbara människor. Det är tack vare dem som jag anmälde mig till EM, hade det inte varit för dem så hade jag inte anmält mig.
    Ja, ja nu får jag ju åka vilket jag absolut inte trodde…..Och jag är SUPER motiverad!!!!!!!
    Jag ska börja deffa rätt tidigt den här gången, jag har en hel del att slipa bort….Men det har ni säkert sett på alla bilder som Fever har lagt in:whistle:
    Men min deff börjar inte än på ett par veckor.
    Näe, nog om det. Tids nog börjar allvaret:bb:

Tack alla ni som tror på mig. Det ger mig så mycket motivation, bara vetskapen att någon blir inspirerad av det jag gör får mig att längta till morgondagens pass: RYGG & BICEPS.

Tack[/b]:worship:

Hmm, imponerande inställinng som sagt…90min innan frukost. :worship:

Hur länge planerar du o deffa och hur många kilon/fettprocent förväntar du dig att tappa?
    Eller går du bara på känsla…

undrar oxå över de frågor som lalla skriver….för mig att du skrev till eva-linda att du bara gått upp typ 4 kg…det är ju ingenting!!!!

vad jobbar du med egentligen ?? nyfiken…

det är bara att köra på tjejen , go for it allt he way ;)

Frukosten är hel klart dagens matpunkt! Sett ur matsynpunkt vill säga ;) Tycker dock effekten blir bättre efter en löptur, kanske beror på runtskramlandet i den tomma magen?

Om jag vill! För tillfället hyser jag enorm längtan efter att adopteras :)

Lalla wrote:
    Hmm, imponerande inställinng som sagt…90min innan frukost. :worship:

Hur länge planerar du o deffa och hur många kilon/fettprocent förväntar du dig att tappa?
    Eller går du bara på känsla…

Att köra cardio före frukost har jag gjort i drygt 3 år nu…..;). OBS: Det har jag gjort för löpningens skull och inte för bodyfitnessen.
    När jag började med det, så körde jag bara i 60 min. Men då sprang jag inte längre än 1 mil på tävling…..Men nu springer jag ju en aning längre!

Vi har inte bestämt när jag ska börja än, det beror på vad jag har för fettprocent. Jag ska mäta mig i helgen. Beroende på vad den visar så ser vi när det är dax att börja deffen. Men vi räknar med 12 veckor.
    Jag vet iallafall att på SM så vägde jag 52 kg och nu väger jag 61 kg : Men vikten isäg är oväsentlig;) .

Ha det gött:friends:

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.