Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 februari, 2006 at 22:03 #963420Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Hej Sia:friends: !!!!
Ja, EM var inte planerat faktiskt…..Det var en viss Cecilia Benjaminsson som övertalade mig att anmäla mig:o . Och jag trodde verkligen inte att jag skulle få åka;) . Men övriga tävlingar såsom 6-timmars, Paris Marathon och Stockholm Marathon var inplanerade i vårens tävlingskalender:whistle: .
Att hinna med handlar om vad man prioriterar och att planera allt in i minsta detalj.
Vi ska se till att vara hemma den 17:e, så då är du och din käre hjärtligt välkomna hit till oss:drinks:Kram från familjen Hällstorp
Tycker det var bra av henne att övertala dig
Kör hårt nu och så kammar du hem detta:yahoo:
Vart hålls Em och hur långt tid är det kvar??
Hade varit kul att se dig på scen:bb2:Det ska bli riktigt kul att träffa er nästa v!
Ta nu hand om dig och din underbara familj!!
8 februari, 2006 at 22:48 #963421Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:undrar oxå över de frågor som lalla skriver….för mig att du skrev till eva-linda att du bara gått upp typ 4 kg…det är ju ingenting!!!!vad jobbar du med egentligen ?? nyfiken…
Jag minns inte att jag har skrivit 4 kg någonstans…… . Isåfall så menade jag nog 4 kg ÖVER min ”vanliga” off-vikt:o .
Jag jobbar som fritidskonsulent = föreståndare (är utbildad fritidsledare) jobbar på en fritidsgård strax utanför Varberg. Jag jobbar nästan bara kvällar, därför tränar jag på förmiddagen;) !
8 februari, 2006 at 22:51 #963422Anonym anvandareMemberannamazing wrote:Frukosten är hel klart dagens matpunkt! Sett ur matsynpunkt vill säga Tycker dock effekten blir bättre efter en löptur, kanske beror på runtskramlandet i den tomma magen?Om jag vill! För tillfället hyser jag enorm längtan efter att adopteras
:friends: :emo-thumb :drinks:
8 februari, 2006 at 23:01 #963423Anonym anvandareMemberSiis wrote:Tycker det var bra av henne att övertala dig
Kör hårt nu och så kammar du hem detta:yahoo:
Vart hålls Em och hur långt tid är det kvar??
Hade varit kul att se dig på scen:bb2:Det ska bli riktigt kul att träffa er nästa v!
Ta nu hand om dig och din underbara familj!!
….Ja, jag hoppas det….Jag ska komma i min livs bästa form iallafall:bb: !
EM skulle ha varit i Rumänien men de backade ur (fick besked för ett par dar sedan) så nu vet jag inte var och när det blir. Men det skulle ha varit den 2-5/6 så det kan bli allt ifrån 2 veckor innan till 2 veckor efter den helgen eller rentav den helgen (om jag uppfattat det hela rätt vill säga) .
Vi ser fram emot att träffa er me:friends:
8 februari, 2006 at 23:17 #963424Anonym anvandareMemberHello…….
Igår tränade jag själv. Det var inte alls lika effektivt:( men jag gjorde så gott jag kunde iallafall. RYGG & BICEPS fick sig en liten genomkörning trotts allt!Idag tränade jag me Therese:D och då blir det hård och intensiv träning. Fever kör stenhårt med oss båda:kicking: . Idag var det BENENS tur……Och jag som tränade dem i lördags…..Ja, ja det gick rätt bra ändå . Svetten bara rann, så nog kämpade jag:aggresiv: .
Imorgon = AXLAR;) .
Just nu kan man knappt urskilja dem, men jag vet att de döljer sig där under någonstans…..HA! HA! HA! ……Men jag är lika gla för det!!!!!!
8 februari, 2006 at 23:23 #963425Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Imorgon = AXLAR
Just nu kan man knappt urskilja dem, men jag vet att de döljer sig där under någonstans…..HA! HA! HA! ……Hoppas att mina också gör det :happy:
Dina axlar är verkligen kanon!!! :worship: :worship: :worship::friends:
9 februari, 2006 at 21:53 #963426Anonym anvandareMemberLina wrote:Hoppas att mina också gör det :happy:
Dina axlar är verkligen kanon!!! :worship: :worship::friends:
Jadå det tror jag nog;) !!!!
Tack……………:o Inte nu, men i tävlingsform sååååå:whistle:9 februari, 2006 at 22:17 #963427Anonym anvandareMemberYes idag var det mina kära axlar som fick sig en genomgång. Självklart tränade jag med Therese idag me. Vi hade lite ont om tid så det blev ett riktigt tempo pass:D. Tempot var så högt att linan i cabelcrossen hoppade ur där uppe. Therese visade prov på sin styrka genom att lyfta upp mig[/b] för att jag skulle sätta linan på plats igen:o . Ja, det var helt klart dagens höjdpunkt:D ….. Jag skrattade så högt att alla på gymmet stannade upp och kollade på oss (det var rätt många på gymmet idag dessutom) . Jag blev så överrumplad av att hon lyfte upp mig utan minsta problem;) ……
Nog var det ett gött pass iallafall!
Ha det gött alla goa & glaa människor….Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. God natt………………9 februari, 2006 at 22:19 #963428Anonym anvandareMemberFina bilder och fin modell:p Lycka till nu inför EM!
12 februari, 2006 at 21:21 #963429Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Fina bilder och fin modell:p Lycka till nu inför EM!Tack! Ja, han är rätt okej;) …..Tack! Men först är det 6-timmars och Paris Marathon:emo-thumb
12 februari, 2006 at 22:02 #963430Anonym anvandareMemberOoooooh snacka om att jag gjorde bort mig i fredags…. Vi (jag & Therese) tränade mage med vår PT Fever. Vi skulle göra en special-mag-övning som är rätt påfrestande om man har lite luft i magen:o ….Jag sa lite på skoj: -Ja, nu vore det inte kul att ha gaser i magen för tänk va pinsamt om man skulle fisa!. Efter att jag hade sagt det så utförde vi denna övning i ett par set varpå det som bara inte fick hända HÄNDER….Jag råkade få iväg en liten ja ni vet fjärt:o ….Liza utropar -Vem var det som fes? Var det du mamma? Ååååååh vad jag skämdes…Men snacka om att vi skrattade oss igenom hela passet efter det:D
Igår var vi bortbjudna till ett par goda vänner men fick tacka nej för att gubben min har jobbat så mycket nu på sistone…. Så vi beslöt oss för att varva ner lite och bara ta det lugnt.
Jag är livrädd för att han ska hamna i skiten igen, det är sååååå viktigt att lyssna på kroppen när den skriker efter vila. Visst var det tråkigt att behöva tacka nej, men jag är övertygad om att de förstår:friends: .Idag gjorde jag mitt första långpass på länge. Jag sprang i 2 timmar i lugnt tempo, det var helt underbart:D. Trots att jag väger 62 kg så kändes det inte tungt i benen vilket det oftast gör när man lagt på sig några extra kilon.
Det ska bli så kul att springa 6-timmars, jag verkligen längtar…..Nu, för bara en halv-timme sedan mätte vi min fett%. Ja, den var som jag trodde rätt hög: 18,5%. När jag började min deff inför SM så hade jag 15% så nog har jag lagt på mig ett litet extra lager: . Men som jag har skrivit tidigare så kommer jag att påbörja min deff i god tid, så jag vet att jag kommer att klara min målsättning.
12 februari, 2006 at 22:18 #963431Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Tack! Ja, han är rätt okej;) …..Tack! Men först är det 6-timmars och Paris Marathon:emo-thumbNej, nej inte han:evil: jag menade ju dig:worship:
12 februari, 2006 at 22:40 #963432Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Nej, nej inte han:evil: jag menade ju dig:worship:Ååååh…Jaha….:o ……Tack ska du ha! Hi! Hi! Hi!:whistle:
12 februari, 2006 at 22:41 #963433Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Ooooooh snacka om att jag gjorde bort mig i fredags…. Vi (jag & Therese) tränade mage med vår PT Fever. Vi skulle göra en special-mag-övning som är rätt påfrestande om man har lite luft i magen:o ….Jag sa lite på skoj: -Ja, nu vore det inte kul att ha gaser i magen för tänk va pinsamt om man skulle fisa!. Efter att jag hade sagt det så utförde vi denna övning i ett par set varpå det som bara inte fick hända HÄNDER….Jag råkade få iväg en liten ja ni vet fjärt:o ….Liza utropar -Vem var det som fes? Var det du mamma? Ååååååh vad jag skämdes…Men snacka om att vi skrattade oss igenom hela passet efter det:DJa, så går det för oss som äter mycket pruttein
12 februari, 2006 at 22:48 #963434Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Nej, nej inte han:evil: jag menade ju dig:worship:Erkänn nu8)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.