Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2005 at 20:26 #963030Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:”Sen om det nu är fler domare som känner till en persons ansikte så har jag ändå noterat genom åren att det även kan vara till den tävlandes nackdel, speciellt om den tävlande är i sämre form.” (av mats)
jasså, men på vm hette det ju att de som var kända namn blev uppdömda av domarna :dntknw:
Det är min erfarenhet av tävlingar jag delger. Jag har inte sett samma tydliga fenomen på den svenska tävlingsscenen. Politiken på internationella mästerskap har även bekräftats av exempelvis JP.
Kan säkert hända i Sverige också. Men min ståndpunkt i detta enskilda fall är att det absolut inte hade något med resultatet. Men det är ju bara domarna som vet med säkerhet.
7 november, 2005 at 20:36 #963031Anonym anvandareMemberMats Egelstig wrote:Det är bara att inse fakta nu Åsa.. Du är en av de tjejer i sverige med mest tävlingserfarenhet och meriter inom BF nu.. :emo-thumb😮 Ja, det stämmer väl…. Men jag har trotts detta fortfarande inte sett en BF-tävling själv . Så jag ser fram emot ett lite lugnare tävlingsår, då jag kan vara åskådare och njuta av alla vackra kroppar & människor!
Hälsa Linda så gott :friends:!!!!!!
7 november, 2005 at 20:50 #963032Anonym anvandareMemberOkej alla vänner…Jag har ju fortfarande inte skrivit i min dagbok . Måste bara säga att det är verkligen kul att ni skriver och har synpunkter.
Idag har jag börjat med mitt sedvanliga morgonpass på 90 minuter…Jag börjar min ”nya” deff på fredag. Imorgon tisdag ska jag åka på en konferens i Lund och kommer hem på torsdag kväll: ….Så jag har ganska kort tid på mig. Visst jag kom i min livs form till SM, men jag kom snabbt i oform också p g a all mat . Jag har verkligen ätit allt i min väg 😮 vilket inte är så himla bra……..Så jag behöver all er stöttning fram till tävlingsdagen :o.
Efter morgonpasset begav jag mig till gymmet. Idag fick bröst & triceps jobba lite lätt :bb3:. Det var faktiskt riktigt skönt att träna igen, jag har slarvat en hel del sedan SM…det måste jag ärligt erkänna :whistle: .
Näe nu måste jag sluta…Den sista timmen på jobbet är slagen.
See you sooooooon!!!!!!7 november, 2005 at 21:11 #963033Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:😮 Ja, det stämmer väl…. Men jag har trotts detta fortfarande inte sett en BF-tävling själv . Så jag ser fram emot ett lite lugnare tävlingsår, då jag kan vara åskådare och njuta av alla vackra kroppar & människor!Hälsa Linda så gott :friends:!!!!!!
Linda har heller aldrig sett en BF-tävling. Nu när det är så mycket jämförelser hit i dit. Hennes första kommer bli nu på FF. Åskådare är skönt att vara, men det brukar oftast i mitt fall bli som coach o då kan man inte njuta lika mycket. Men kul värre är det. :bb2:
7 november, 2005 at 21:47 #963034Anonym anvandareMemberOff-topic Jag ska inte f
7 november, 2005 at 22:05 #963035Anonym anvandareMembertrist att det ska bli massa ”f
8 november, 2005 at 02:00 #963036Anonym anvandareMemberBörjar bli lite ”exhale-varning”
Åsa, Grattis till 2a platsen. Tror att du gjorde Linda riktigt nervös på sm :bb3:
Vill önska dig lycka till till Lucia. Du får INTE ta bort färgen den här gångenKämpa hårt nu sista veckorna. :up:
/Sally8 november, 2005 at 06:42 #963037Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:trist att det ska bli massa ”försvarstal” från dig mats bara för att några här inne diggar åsas prestation mer än lindas!!! eller, varför ens jämföra dem?? de är ju superfina o duktiga båda två…om det är så viktigt för linda själv att va bäst kan hon ju göra inläggen här själv. eller bryr hon sig mindre än du mats?
Du får kalla det för ”försvarstal” om du vill. Jag respekterar att det finns de som gillar Åsas fysik mer än Lindas. Men när det påstås att annat än fysiken fällde avgörande under SM så måste väl jag få säga mitt, eller hur. Diskutera istället vad det är i Lindas fysik som gör att den är sämre än Åsas. Det är jag nyfiken på.
Genom åren har jag alltid skrivit vad jag tycker och tänker, oavsett om det gäller någon jag känner eller inte känner. Skillnaden nu är att det gäller min sambo. Jag kanske reagerar starkare då, men för den skull känner jag inte att det finns en anledning till att hålla tyst.
8 november, 2005 at 07:47 #963038Anonym anvandareMemberHello…
Här går man in för att läsa Åsas träningsjournal… Men icke bara en massa tjafs om bäst hit eller dit 👿
8 november, 2005 at 08:41 #963039Anonym anvandareMemberviklar svaret till åsa, (som svar på mats fråga):
åsa du var helt klart hårdare i hela kroppen (även benen), hade bättre djup i ryggen och bättre axlar (än ettan på scen)kämpa på nu åsa det är bara några veckor kvar!!! bugar för dig som orkar hålla i dietandet!!!! fattar ine hur du gör…huh! hoppas jag kan komma upp o titta!
8 november, 2005 at 10:40 #963040Anonym anvandareMemberHej
8 november, 2005 at 11:24 #963041Anonym anvandareMemberMats: Jag förstår inte vad det är du ”inte kan hålla tyst om” mats?? Det var väl du som feltolkade vad Åsa sa från början. Hon har väl aldrig påstått att hon inte vann över Linda pga att hon är mindre känd? I´ts all in you head Mats.
Mini Åsa: Att komma i form till tävlingen kommer du att klara, du har ju kanske sveriges bästa kom-i-formkock hemma:up:
Lycka sedan till med bebisprojektet:) Jag vet hur det är att ha ett lillasyster/lillebror längtande barn hemma. Min Anton (fyra år)tjatar hela tiden och frågar om ”när vi ska köpa en lillasyster till honom”./Kattis
8 november, 2005 at 12:02 #963042Anonym anvandareMemberSluta tjafsa om olika tjejer fysik detta
8 november, 2005 at 12:03 #963043Anonym anvandareMemberHej Åsa :yahoo:
Jag hade bestämt mig för att inte regga mig någonstans, men så tittade jag in på detta forum och läser att du ska tävla ännu en gång :worship:
Fattar du hur grym du är ellerKlart jag var tvungen att regga mig så jag kan följa dig till tävlingen :friends:
Sen kommer jag skrika mest av alla när du ännu en gång står uppe på scen!Du vet vad jag tycker om dig !!
Rocka på!!!8 november, 2005 at 18:50 #963044Anonym anvandareMemberQuote:Min Anton (fyra år)tjatar hela tiden och frågar om ”när vi ska köpa en lillasyster till honom”.
/Kattishahaha, buy2-get-1-for-free
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.