Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 februari, 2006 at 23:00 #963435Anonym anvandareMember
ta hand om varandra o lycka till med alla era mål!!
13 februari, 2006 at 08:14 #963436Anonym anvandareMemberÅh, du är för härlig
Hoppas träningen flyter på bra och att ni mår bra trots all stress
Ni är välkomna hem till oss när ni känner att ni har tid :emo-thumbKram och kör hårt!!
Lina
13 februari, 2006 at 17:17 #963437Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Ooooooh snacka om att jag gjorde bort mig i fredags…. Jag råkade få iväg en liten ja ni vet fjärt:o ….Liza utropar -Vem var det som fes? Var det du mamma? Ååååååh vad jag skämdes…Men snacka om att vi skrattade oss igenom hela passet efter det:DHej Åsa!
Är här och tassar titt som tätt men utan att lämna spår och idag fick jag mig ett rejält skratt
Barn är så härliga för de säger precis vad som faller dem in.
Vill även säga att du är en inspirationskälla till max :worship: Känner man en motivationsdipp så är ett besök b la här givet!// Ina
13 februari, 2006 at 18:00 #963438Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ta hand om varandra o lycka till med alla era mål!!Oooja, det ska vi göra! Tack ska du ha;) …… Detsamma önskar vi dig:emo-thumb
13 februari, 2006 at 18:06 #963439Anonym anvandareMemberLina wrote:Åh, du är för härlig
Hoppas träningen flyter på bra och att ni mår bra trots all stress
Ni är välkomna hem till oss när ni känner att ni har tid :emo-thumbKram och kör hårt!!
Lina
Ja ibland måste man bjuda på sig…..ellerhur?
Träningen går super bra, jag hoppas att det kommer att visa sig när jag väl börjar deffa:bb: .
Vi kommer gärna och hälsar på….Men det är svårt att få tiden att räcka till:( .Hoppas att allt flyter på som det ska för dig!!!
Kram Åsa13 februari, 2006 at 18:12 #963440Anonym anvandareMemberIna wrote:Hej Åsa!Är här och tassar titt som tätt men utan att lämna spår och idag fick jag mig ett rejält skratt
Barn är så härliga för de säger precis vad som faller dem in.
Vill även säga att du är en inspirationskälla till max :worship: Känner man en motivationsdipp så är ett besök b la här givet!// Ina
Ja, barn är både spontana och orädda (oftast) och talar gärna om saker så att alla[/b] hör:o …..
:worship: Tack så mycket Ina! Det är bland det bästa som finns att kunna motivera andra:drinks:!13 februari, 2006 at 18:21 #963441Anonym anvandareMemberMåndag igen!!!!! Ja då var det en ny träningsvecka som har börjat riktigt bra:) . Trampade på min crosstrainer i 80 min och 10 min löpning:p . Löpningen känns så himla bra….Och det är ju viktigt inför 6-timmars.
Styrketräningen gick också riktgt bra. Idag var det bröst och triceps[/b]:up: .Min käre Fever tränade mig och Therese som är en härlig träningskompis. Passet tog ca 1 timme.
Jag sitter på jobbet och skriver, så jag måste sluta nu……..
Ses imorron:friends:14 februari, 2006 at 16:44 #963442Anonym anvandareMemberEn stooor :friends: på alla dag….
Sköt om er!14 februari, 2006 at 17:41 #963443Anonym anvandareMemberHej söta! Hur har du det på alla hjärtans dag? Har du börjat skala fettet ännu? Själv vet jag inte när jag ska börja eftersom jag inte vet när EM går. Har svårt att börja utan ett riktigt mål! Ta hand om varandra! Kram
14 februari, 2006 at 22:12 #963444Anonym anvandareMemberSofia wrote:En stooor :friends: på alla dag….
Sköt om er!En stor[/b] kram till dig me:friends: !!!!
Bild: Sofia i bakgrunden (på affischen:) )
14 februari, 2006 at 22:23 #963445Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:Hej söta! Hur har du det på alla hjärtans dag? Har du börjat skala fettet ännu? Själv vet jag inte när jag ska börja eftersom jag inte vet när EM går. Har svårt att börja utan ett riktigt mål! Ta hand om varandra! Kram😮 ….Hej själv sötis! Jodå, det har varit en bra dag. Men vi ”firar” inte alla hjärtans dag. vi försöker att vara kärleksfulla emot varandra varje dag:).
Fettskalningen har inte börjat än……men jag ska börja inom kort eftersom jag har en hel del att bli av me: . Ja, vi får väl hoppas att vi får veta när och var EM blir av inom kort.
Jag håller med dig, det är jätte svårt utan ett riktigt mål i sikte. Jag har ju både 6-timmars och Paris Marathon innan EM:) .
Ta väl hand om dig och dina kära……Det är alltid[/b] kul när du kikar in hos mig!
Stor kram…………………..14 februari, 2006 at 22:44 #963446Anonym anvandareMemberTisdag: Rygg & biceps = Tuff träning…….tungt…..& ont i underarmarna:whistle:
Ja, det var ett härligt pass iallafall. Och Therese om du läser det här: DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA SUPERMORSA !!! Men det vet du att jag tycker……Imorgon är det: BEN. Och det är alltid jobbigt, fast å andra sidan…sedan jag började träna med Fever och Therese så har alla[/b] pass varit jobbiga:|. Men det älskar jag!!!!!!
Tack älskling för att du orkar;) Du vet att jag uppskattar allt du gör för mig.
Näe nu ska jag sova. Jag ska upp 5:30 imorgon…………
Ses imorron!15 februari, 2006 at 20:18 #963447Anonym anvandareMemberHej härliga åsa!!!
Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste det med fjärten
Snart ses vi ju ska bli riktigt kul! Min gubbe följer inte med till Varberg på fre så jag blir nog ensam om att komma och hälsa på er!!
Äntligen ska jag få det goa brödet och sen ska det ätas
Jag hör av min när det börjar närma sig!Hälsa familjen!
Kram kram17 februari, 2006 at 15:05 #963448Anonym anvandareMemberJaha då e det fredag igen! Jag har ju inte skrivit på ett par dar…..
I onsdags var det ett härligt BEN-pass iallafall, Therese är grymt duktig och stark i benen:worship: så för henne var det här passet rätt lungt: . Jag däremot stönade och stånkade som vanligt…………….
Igår var det AXLAR som ni säkert vet -Jag älskar att träna. Therese var sjuk så jag tränade helt själv, men det gick rätt bra. Det är bara det att jag inte vågar köra för tungt eftersom jag har varit skadad i ena axeln tidigare.
Idag har jag bara gjort mitt morgonpass, nu är det vila i ett par dar. Imorgon kommer äntligen Jonas Lundberg och hans underbara sambo Camilla Öhman på besök. Det ska bli super nice:friends: :drinks:
Nej nu måste jag sluta. Jobbet kallar!!!!!!!!!!!!!!!!
Trevlig helg alla goa å glada…………
17 februari, 2006 at 15:26 #963449Anonym anvandareMemberKör hårt! erkänn att 50% av framgången är FEVERs protte pizzor?
mvh Gustaf
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.