Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 746 total)
  • Author

Tack för allt, du är min förebild o idol.;)
    Kul att läsa om vår träning här, men framförallt har vi ju kul när vi tränar!:D ”Dödslyft,” fisar, skvaller och massor av inteligenta diskussioner !! Ellerhur?
    Vi är Supermorsor båda två.
    Nästa vecka är jag tillbaka med dej igen jag lovar:friends:
    Många kramar så länge, Therese.:bb:

Hej Åsa

vrit lite inaktiv här ett tag 😮 , hoppas ni mår bra och jag antar er träning går framåt…min har stått stilla ett tag men nu är jag på g igen :worship: …

hoppsa ni kan komma till Malmö snart ..så ska jag bjuda på nått gott :P

Kram

GymTT wrote:
    Kör hårt! erkänn att 50% av framgången är FEVERs protte pizzor? :)

mvh Gustaf

Jaaaa, bl a…………………Han gör väldigt god mat:P .

adriann wrote:
    Tack för allt, du är min förebild o idol.
    Kul att läsa om vår träning här, men framförallt har vi ju kul när vi tränar!:D ”Dödslyft,” fisar, skvaller och massor av inteligenta diskussioner !! Ellerhur?
    Vi är Supermorsor båda två.
    Nästa vecka är jag tillbaka med dej igen jag lovar:friends:
    Många kramar så länge, Therese.

😮 Åååååh vad glad jag blev när jag läste detta! Jag längtar tills vi tränar ihop igen…………Vi ses väl imorron?:yahoo:
    Kramisar Åsa

Tess wrote:
    Hej Åsa

vrit lite inaktiv här ett tag , hoppas ni mår bra och jag antar er träning går framåt…min har stått stilla ett tag men nu är jag på g igen…

hoppsa ni kan komma till Malmö snart ..så ska jag bjuda på nått gott :P

Kram

Hej Tess:an!!!!!
    Vi mår fin fint;) . Jag tränar inför 6-timmars som jag verkligen hoppas att du ska följa med på!? Ja, ja jag vet ju att du har gått och blivit kär:P . Vi får väl höras innan Skövde.
    Kram Åsa

Jaha då var det måndag igen……Som vanligt gjorde jag mitt 90 minuter långa morgonpass. Sedan var det dax att träna musklerna……..

Dagens pass: BRÖST & TRICEPS:)
    Ett gött pass där jag tränade tillsammans med min käre Fever;)
    Vi höll ett högt tempo, så vi var klara efter 1 timme.

Nej nu måste jag tyvärr sluta, sitter vid datorn på jobbet ju:whistle:

Ha det bra…..
    Åsa

Ja, eftersom jag måste skriva upp vilka övningar och vikter som jag använder mig av i fortsättningen så kan jag väl bara säga att tyvärr kommer jag inte skriva något mer här!!! Jag har ju aldrig gjort det, så nu lär de väl ta bort min tråd…:( . Men jag fortsätter med mina mål ändå! Tyvärr kommer ni inte få reda på hur det går. ……
    Tack alla ni som stöttat mig, det har betytt oerhört mycket:worship: .
    Förhoppningsvis så startar de en ny tråd där man kan föra ”dagbok” istället:| .

Ha det gott alla goa :friends:

Åsa

Jag skulle vilja se en hemsida á la Miniåsa jag….. :p Vad tror du om det??

Hej tjejen!!!

Jag får be om ursäkt för i lördags jag va så stressad!
    Men det va riktigt kul att träffa dig en snabbis:friends:

Nu har jag provat brödet idag Det va SUPER gott :P
    Jag kommer hem på fre 24 kanske kan komma över och hämta mera bröd den helgen (om ni är hemma vill säga)!!!

Ta hand om dig och din goa familj!!!
    Kram Sia

Mini Åsa wrote:
    Jaaaa, bl a…………………Han gör väldigt god mat:P .

kan jag tänka mig! lyllo !
    8)

Mini Åsa wrote:
    Ja, eftersom jag måste skriva upp vilka övningar och vikter som jag använder mig av i fortsättningen så kan jag väl bara säga att tyvärr kommer jag inte skriva något mer här!!! Jag har ju aldrig gjort det, så nu lär de väl ta bort min tråd…:( . Men jag fortsätter med mina mål ändå! Tyvärr kommer ni inte få reda på hur det går. ……
    Tack alla ni som stöttat mig, det har betytt oerhört mycket:worship: .
    Förhoppningsvis så startar de en ny tråd där man kan föra ”dagbok” istället:| .

Ha det gott alla goa :friends:

Åsa

Hej Åsa! Jag hoppas verkligen att en sådan kategori av ”dagböcker” kommer eftersom jag tycker att din tråd är väldigt inspirerande! (Trots att inga övningar och vikter beskrivs. Man är bra nyfiken emellanåt på vad det är för övningar som har skapat kroppen som verkligen har inspirerat mig, men jag får nog fortsätta vara nyfiken)
    Hoppas iallafall att man får läsa mer från dig framöver!
    Keep up the good work!

Jag tycker det är jättetråkigt om ni slutar skriva ner er träning och allt runt omkring, men jag är helt på er sida! Jag tänker också lägga ner min journal om man måste följa de där reglerna :
    Jag hoppas på en dagboksvariant jag också :emo-thumb

Stor kram, och fortsätt köra hårt!!!
    //Lina

hoppas kunna följa dig på annat sätt då!! eller är det väl bara till att plita ner hur du tränar ;)
    lycka till på loppet o sen dieten!!

Jag ska bara fatta mig kort (svarar på era inlägg lite senare);) . Sitter på jobbet som vanligt………:) .
    Jo, i-och-med de nya reglerna så blev jag lite osäker på om jag skulle fortsätta att skriva här, men jag har bestämt mig för att ge det en chans. Jag kan tyvärr inte redovisa vilka övningar jag har utfört eftersom de är egenkomponerade av min käre make Fever.
    Men så länge moderatorerna inte ger mig någon varning, så fortsätter jag ungefär som innan. Den skillnaden jag kommer att göra är att redovisa antal övningar per muskelgrupp.

Återkommer lite senare….eller imorron;) .

Och jag tycker det ska bli så roligt att få åka till Italien för att tävla med er.
    Har tävlat ett EM där för 11 år sen men med ett annat förbund…say no more.
    Tror det blir roligare den här gången. Då var jag tvungen att stutsa runt på scenen en massa och det såg nog väldans roligt ut. Snart börjar dieten så jag ska passa på att trycka några semlor innan dess
    Kram på dig!

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.