Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 februari, 2006 at 16:06 #963465Anonym anvandareMemberSofia wrote:Jag skulle vilja se en hemsida á la Miniåsa jag….. :p Vad tror du om det??
😮 Ååååh, jag tror inte det är något för mig………..Men kul att du skulle vilja se det:o !!!!
24 februari, 2006 at 16:11 #963466Anonym anvandareMemberSiis wrote:Hej tjejen!!!Jag får be om ursäkt för i lördags jag va så stressad!
Men det va riktigt kul att träffa dig en snabbis:friends:Nu har jag provat brödet idag Det va SUPER gott
Jag kommer hem på fre 24 kanske kan komma över och hämta mera bröd den helgen (om ni är hemma vill säga)!!!Ta hand om dig och din goa familj!!!
Kram SiaKul att du gillade det Sia:emo-thumb ! Det är väldigt omtyckt faktiskt8) . Eftersom jag svarar dig först idag (fredag) så kanske du inte hinner läsa mitt svar innan du hunnit ge dig av ……….Men iallafall – Vi är hemma efter kl 19:00 ikväll.
Vi ses, kram Åsa24 februari, 2006 at 16:15 #963467Anonym anvandareMemberNorpan wrote:Hej Åsa! Jag hoppas verkligen att en sådan kategori av ”dagböcker” kommer eftersom jag tycker att din tråd är väldigt inspirerande! (Trots att inga övningar och vikter beskrivs. Man är bra nyfiken emellanåt på vad det är för övningar som har skapat kroppen som verkligen har inspirerat mig, men jag får nog fortsätta vara nyfiken)
Hoppas iallafall att man får läsa mer från dig framöver!
Keep up the good work!Tack Norpan:D !!!!! Du behöver inte vara orolig (ännu), jag fortsätter som innan men ska försöka att skriva lite mer om mina styrkepass. Jag hoppas att jag kan fortsätta att inspirera dig:P ……
Ha det gott:worship:!24 februari, 2006 at 16:20 #963468Anonym anvandareMemberLina wrote:Jag tycker det är jättetråkigt om ni slutar skriva ner er träning och allt runt omkring, men jag är helt på er sida! Jag tänker också lägga ner min journal om man måste följa de där reglerna
Jag hoppas på en dagboksvariant jag också :emo-thumbStor kram, och fortsätt köra hårt!!!
//LinaKlart jag inte slutar, men jag blev en aning arg och nedstämd efter att de nya reglerna blev gällande. Men jag fortsätter ungefär som innan. Så får de väl ta bort mig om det inte passar:( .
Stor kram till dig me:friends:
24 februari, 2006 at 16:28 #963469Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hoppas kunna följa dig på annat sätt då!! eller är det väl bara till att plita ner hur du tränar
lycka till på loppet o sen dieten!!Jag finns kvar ett tag till iallafall;) . Jag kommer inte att skriva upp övningarna eftersom de är ”hemmagjorda” av min käre Fever (det finns alltså inga kända namn på dem:dntknw:)!
Tack – Jag ska göra mitt bästa på 6-timmars. Jag ska börjar dieta samma vecka som loppet är, alltså om 10 dagar:whistle:
Lycka till själv……24 februari, 2006 at 16:40 #963470Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:Och jag tycker det ska bli så roligt att få åka till Italien för att tävla med er.
Har tävlat ett EM där för 11 år sen men med ett annat förbund…say no more.
Tror det blir roligare den här gången. Då var jag tvungen att stutsa runt på scenen en massa och det såg nog väldans roligt ut. Snart börjar dieten så jag ska passa på att trycka några semlor innan dess
Kram på dig!Hej sötnos!
Ja, det ska bli super kul att tävla med er! Jag har alltid velat åka till Italien och nu blir det äntligen av:yahoo:. Liza fyller 5 år den 29 maj, så det blir en minnesvärd födelsedag för henne (hon ska ju självklart följa med).
Det hade varit kul att se dig stutsa omkring på scenen……Men du kanske kan köra ett extra nummer på EM:P ?
Semlor……ååååå jag har faktiskt inte ätit en enda i år, men om du såg mig nu så skulle du tro att det var det enda jag levt på sedan FF:whistle:….Kram Åsa
24 februari, 2006 at 16:48 #963471Anonym anvandareMemberIdag har jag bara gjort mitt morgonpass på 90 minuter. Men igår gjorde jag både morgonpass och tränade axlar.
Gjorde tre axelövningar för baksidan och tre framsidan: 5 set a´8 reps. Ett tungt och tufft pass som tog ca en timme.
Tack och hej8)
24 februari, 2006 at 19:14 #963472Anonym anvandareMemberHej Åsa!!
hoppas allt går bra för dig..skönt du kommit igång så bra,,,vi ses nog den 6Mars!!!….kram Tess
24 februari, 2006 at 20:26 #963473Anonym anvandareMemberTess wrote:Hej Åsa!!hoppas allt går bra för dig..skönt du kommit igång så bra,,,vi ses nog den 6Mars!!!….kram Tess
Vad glad jag blir:D ! Kul att du hänger med!!!!!
27 februari, 2006 at 19:39 #963474Anonym anvandareMemberJapp då var det dax igen……
Började dagen som vanligt med mitt 90 minuter långa crosstrainerpass.Sedan bar det av till gymmet, där jag tränade tillsammans med min käre Fever.
Idag var det:BRÖST & TRICEPS, fast i omvänd ordning…
Vi gjorde 4 stycken bröstövningar och lika många triceps a´4 set x 8 reps. Ett OK pass för mig, men stressigt för FeverEfter träningen var det dax att åka med Liza till dagis. Sedan var det bara att skynda hem för en dusch och lite mat och iväg till jobbet (där jag sitter nu):p …………..
Nästa måndag börjar min deff;)…Ska faktiskt bli skönt, tror jag:whistle:
Ha det gott!
27 februari, 2006 at 20:02 #963475Anonym anvandareMemberlycka till nu åsa med deffen , se till att hamna på pallen i år go sweden :dance:
2 mars, 2006 at 22:21 #963476Anonym anvandareMemberJag tror på dig, svenskt guld!!! :emo-thumb
Du var grym på Lucia och det ska bli spännande att få se dig på EM, tyvärr har jag inte möjlighet att befinna mig på plats så jag får heja på dig mentalt :p (och Fever lägger säkert ut en film från EM för oss stackare som inte kan närvara)
Vi kanske springer på varandra på Gekås fler gånger
Kör hårt nu och lycka till med allt!!! Det viktigaste är ju att man har gjort sitt bästa, resten är bara bonus.
/MVH Jeanette
3 mars, 2006 at 15:08 #963477Anonym anvandareMemberlycka till med diet o löpning nu!!! njut sista helg ”off-season”
3 mars, 2006 at 15:23 #963478Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:lycka till nu åsa med deffen , se till att hamna på pallen i år go sweden :dance:Tack Vanni!!! Jag ska göra mitt bästa;) ………………………
3 mars, 2006 at 15:31 #963479Anonym anvandareMemberJeanette wrote:Jag tror på dig, svenskt guld!!!Du var grym på Lucia och det ska bli spännande att få se dig på EM, tyvärr har jag inte möjlighet att befinna mig på plats så jag får heja på dig mentalt (och Fever lägger säkert ut en film från EM för oss stackare som inte kan närvara)
Vi kanske springer på varandra på Gekås fler gånger
Kör hårt nu och lycka till med allt!!! Det viktigaste är ju att man har gjort sitt bästa, resten är bara bonus.
/MVH Jeanette
Åååååh Jeanette:o …När jag läste detta, så blev jag så hiiiimla glad:D !!!
Jag ska verkligen göra mitt allra bästa, så får vi se hur långt det räcker .
Filma på EM, det gör Fever garanterat …Och jag kan nästan lova att han kommer att visa lite film från det när det väl är över!
Vi ska faktiskt till Gekås imorgon. Måste skaffa ett nytt underställ inför 6-timmars nästa helg.
Tack än en gång Jeanette:worship:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.