Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 april, 2006 at 18:59 #963555Anonym anvandareMemberLina wrote:Nej va tråkigt!
Skönt att ha er på hemmaplan igen i alla fall :friends:
Ta hand om er nu så ni blir friska!kram på er!
Hej Lina & tack!!!
Det var en annorlunda resupplevelse, det kan jag lova:| . Vi har redan talat om att ge Paris marathon ytterligera en chans. För varken Georg eller jag fick ju visa vad vi går för:( ….Fransmännen är så otroligt vänliga, så därför var resan trotts allt inte så dum. Men vi hade verkligen otur hela resan igenom.Det är alltid skönt att komma hem!!!!
Hur går det för dig? PM:a mig gärna:friends:
Kram Åsa
13 april, 2006 at 19:05 #963556Anonym anvandareMemberSofia wrote:Herregud vad ni har varit med om mkt… Starkt jobbat att komma i mål öht!! Krya på er nu!Tack Sofia:) !!!
Att komma i mål är inga problem. Jag hade ett annat mål i sikte, nämligen att slå mitt personliga rekord som är på 3,36 timmar. Och det hade absolut inte varit något problem att slå, om jag inte hade fått kramp…..Jag mår riktigt bra nu, men gubben min är både hes och snorig fortfarande.
13 april, 2006 at 19:09 #963557Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:krya på dig nu så du orkar dieta inför em!Tack Mia! Jag känner mig rätt så kry, men har börjat träna försiktigt nu efter influensan så att jag kommer in i diet-rytmen igen:emo-thumb
13 april, 2006 at 19:11 #963558Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Som Fever skriver i en annan tråd ”…bara ett 6-timmars-lopp kvar innan det är dags för EM…” Piece of cake, right8) Bara att köra då, lycka till:emo-thumbOja!!!! Jag verkligen längtar tills dess:) ………………..
13 april, 2006 at 19:32 #963559Anonym anvandareMemberEn av Åsas 5-6 måltider hon nu äter under sin deff.
Kyckling 200 g
En specialgjord sås gjord på curry, Kesella och keso totalt 300 g.Just denna måltid var utan kollisar (minimalt) och även nästa kommer att var minimalt.
Bara de tre första har hon kollisar i.Nu börjar allvaret:devil:
13 april, 2006 at 19:39 #963560Anonym anvandareMemberJa, vad ska jag säga…….Det blev inte som jag tänkt mig…….
Vi firade vår 13-års dag på samma dag som loppet var. Vi hade bestämt innan vi sprang att vi skulle gå ut och äta en riktigt god middag med allt som vi kunde tänka oss;)…..Men så gick det som det gick. Georg fick feberfrossa och jag hade ont i hela kroppen, ja den smärtan jag kände under loppet, var värre än att föda barn. Jag hade så ont att jag grät…..både av smärta, besvikelse (jag hade ju slagit mitt pb om inte krampen hade kommit) och förtvivlan:(But we will be back!!!! Paris är en underbar stad, med underbara människor;)Just nu längtar jag till 6-timmars i Trollhättan som är två veckor innan EM. Jag är sååååå revange sugen. Helgen efter EM så ska jag springa Stockholm Marathon och då j***ar ska jag slå mitt pb!!!!
Ska försöka att uppdatera åtminstone 1 gång/vecka, så att ni får veta hur det går med alla mina målsättningar!
Tack än en gång för ert stöd:worship:
Kram Åsa
13 april, 2006 at 20:13 #963561Anonym anvandareMemberTråkigt att det inte blev som ni tänkt er
Härligt att du är sugen på nästa lopp redan i alla fall :up:
13 april, 2006 at 21:03 #963562Anonym anvandareMemberGLAD PÅSK TILL
SUPERFAMILJEN![/b]
önskar Mirre[/b]14 april, 2006 at 19:38 #963563Anonym anvandareMemberJag lider verkligen med er, som sagt krya på er!
*snyltar lite av Mirres hälsning* Glad påsk!
20 april, 2006 at 17:18 #963564Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Tråkigt att det inte blev som ni tänkt erHärligt att du är sugen på nästa lopp redan i alla fall :up:
Man lär sig så länge man lever:emo-thumb … Och oja det ska bli sååååå kul att springa igen (om drygt 3 veckor):p
20 april, 2006 at 17:20 #963565Anonym anvandareMemberMirre wrote:GLAD PÅSK TILL
SUPERFAMILJEN![/b]
önskar Mirre[/b]Tack Mirre:o !!!!!
Jag har tyvärr inte hunnit att sitta vid datorn……..Men jag hoppas att du hade en GLAD PÅSK också !!!20 april, 2006 at 17:25 #963566Anonym anvandareMemberLalla wrote:Jag lider verkligen med er, som sagt krya på er!*snyltar lite av Mirres hälsning* Glad påsk!
Tack tack!!!!
Ja, det otroliga är väl att så fort man börjar känna sig bra igen så åker man på en ”ny” förkylning:( .
Jag som precis började må bra igen:what: .
Tack för påsk-hälsningen!!!!20 april, 2006 at 17:31 #963567Anonym anvandareMemberAllt går sin gilla gång! Tränar, äter och jobbar som vanligt…. Vår kaliper-mätare har tyvärr gått sönder, men får en ny inom kort. Så då får vi se om det har hänt något:| .
Jag mår trotts en infektion i kroppen, relativt bra.
Jag verkligen längtar till 6-timmars loppet i Trollhättan den 13 maj. Knappt två veckor efter det så bär det av till Italien……………Nä nu får jag inte sitta vid datorn mer…..Är ju på jobbet:) .
Ha det bra alla goa och glada!
20 april, 2006 at 19:59 #963568Anonym anvandareMemberHej sötisen! Hur har du det? Kul att prata med dig igår. Jag blir så glad när jag pratar med dig, Carina och Cicci. Ni är riktiga glädjespridare och det ska bli så roligt att få träffas på riktigt igen. Har fått benvävsmassage idag och det gör såååå ont, men nytta gör det. Kram och kör så de ryk.
20 april, 2006 at 20:00 #963569Anonym anvandareMemberEvalinda wrote:Hej sötisen! Hur har du det? Kul att prata med dig igår. Jag blir så glad när jag pratar med dig, Carina och Cicci. Ni är riktiga glädjespridare och det ska bli så roligt att få träffas på riktigt igen. Har fått benvävsmassage idag och det gör såååå ont, men nytta gör det. Kram och kör så de ryk.BINDVÄVSMASSAGE ska det givetvis stå….:o
Kan jag skylla på det låga intaget? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.