Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 746 total)
  • Author

Hallååååå….
    Hur går det nurå??? :p Jag är nyfiken!
    Hoppas allt funkar, o att du mår bra!
    Många kramar från mig!

jag är oxå nyfiken!!! hoppas formen börjar infinna sig!!! bara lite kvar ju! kämpa!! :)

8) Hallå Åsa! En varm hälsning från Stockholm! Kämpa på, snart är det dags! :bb2: Hälsa mannen din;) .
    Kram/Maria:)

Får la hjälpa frugan på traven:)
    Har lingonveckan nu och då dra hon alltid på sig vätska (mer än vanligt), solat har hon inte hunnit (har aldrig tid), så hon är blek som en Ica-påse.
    Hon följer dock sin kurva som planerat och formen kommer att förhoppningsvis komma när vi åker till Italien.

Om mindre än två veckor skall hon springa ett 6-timmarslopp och efter det är det bara Italien som gäller.

Hon väger 69 kg och har en fett % på 26 %;)

Damn! lookin’ real good:emo-thumb
    vilka axlar!!:worship:

Det ser jättebra ut Åsa!! :emo-thumb
    Kämpa på nu, inte långt kvar!!
    Ses vi i Västerås eller?

Kram på er :friends:

Grymt Åsa ;)

69kg / 26% :p

26%? knappast!!

ser ju riktigt biffig ut!!! blir skitbra det här!

Underbart tjejen. Själv har jag ingen kamera så du får se mig live i stället… Vi saknade dig i fredags. Det var en energikick att träffa Carina och Cici. Kraaaaam

Ja, det var ju rätt länge sedan jag var inne och uppdaterade mig: . Jag har liksom inte tillräckligt med tid……………
    Jag är oerhört tacksam för att ni fortsätter att skriva till mig, det värmer ska ni veta. Jag har varit nere i en liten svacka, inte formmässigt utan mentalt och har i stort sett gjort allt av bara ren vilja. Men tack vare en man som tror på mig + Cicis och Evalindas uppmuntrande ord, har jag hållt mig på banan hela tiden;) .
    Nästa lördag ska jag och min käre FEVER springa 6-timmars i Trollhättan, det ska bli såååååååå härligt. Jag verkligen älskar att springa – Det är bland det bästa som finns. Igår talade jag med tävlingsarrangören och jag verkligen längtar………………

Tack än en gång:worship: :friends:

Åsa

vad duktig du är som hänger i trots motgångar!!!! :up:

kämpa på bara, bara några veckor till!!!!

Hej Åsa!

Du har PM :)

Känner mig på G inför 6-timmars loppet som är nästa lördag.
    Min långdistansform verkar god och hoppas den består:o
    EM formen är så där på grund av min menstruation, så vi får se hur det ser ut efter nästa helg.

Dagens form efter att ha ätit FEVERs friterade kyckling:P

:emo-thumb Önskar dig lycka till,Åsa! Du inspirerar mig, tjejen!:up: ;)
    Kram/Maria

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.