Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 746 total)
  • Author

Hej Åsa!!!
    Grattis igen till din andra plats!! Jag är helt imponerad av din form på SM!
    Kommer nog ner på LUCIA o spanar in dig.. ;) *hihi*

*KRAAM*

Buy 2 get 1 for free…nänä två räcker gott och väl. En är mycket jobb bara det:) Men det är ett roligt jobb:)

Såg dig på SM och blev så imponerad av dig! Jag trodde faktiskt att du skulle vinna. Lycka till på nästa tävling.:up:
    /Linda

Lycka till på luciapokalen kommer va där och heja på dej, Du e helt grym! Du såg kanonbra ut på SM. Du skulle ha vunnit! You are number one :worship: :yahoo:

Just nu håller jag på att göra henne tjock:whistle:

Sashli wrote:
    Hej Åsa :yahoo:

Jag hade bestämt mig för att inte regga mig någonstans, men så tittade jag in på detta forum och läser att du ska tävla ännu en gång :worship:
    Fattar du hur grym du är eller :D

Klart jag var tvungen att regga mig så jag kan följa dig till tävlingen :friends: :P
    Sen kommer jag skrika mest av alla när du ännu en gång står uppe på scen!

;) Du vet vad jag tycker om dig !!
    Rocka på!!!

:emo-thumb Tack gumman!!! Jag behöver allt stöd som bara går att få!!!! det ska bli sååååå kul att träffa dig igen;) !!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Åsa

Ville bara skriva grattis till 2a platsen på SM och på dom bilderna jag har sett här och på exhale så är din form helt outstanding. Det är bara att fortsätta nu för att avsluta din cirkel och sen blir det bebbe va? Lycka till och jag hoppas vi träffas snart

Tjena Vanni :D !!!!
    Vad kul att du kommer å hälsar på (jag har saknat dig). Tack för gratulationen…:o Ja, jag hoppas det blir en liten bebbe sedan:) !!! Krama om alla dina barn från Liza ;)… Ser fram emot att träffa dig me.

Sally Adham wrote:
    Börjar bli lite ”exhale-varning” :O

Åsa, Grattis till 2a platsen. Tror att du gjorde Linda riktigt nervös på sm :bb3:
    Vill önska dig lycka till till Lucia. Du får INTE ta bort färgen den här gången ;)

Kämpa hårt nu sista veckorna. :up:
    /Sally

Tack ska du ha!!!! Jag lovar att inte ta bort färgen den här gången:o !!! Och du, jag hoppas att man får se dig på scenen snart igen :)!!!!!!!!

athleticmia wrote:
    viklar svaret till åsa, (som svar på mats fråga):
    åsa du var helt klart hårdare i hela kroppen (även benen), hade bättre djup i ryggen och bättre axlar (än ettan på scen)

kämpa på nu åsa det är bara några veckor kvar!!! bugar för dig som orkar hålla i dietandet!!!! fattar ine hur du gör…huh! hoppas jag kan komma upp o titta!

😮 :worship:……..
    Jag lovar att göra mitt bästa!!!!!
    Tack för ditt stöd…….:o :worship: :bb3: Jag BEHÖVER ditt stöd!!!

Hej!! :D

Nu ska jag äntligen få se dig igen på scen!! :emo-thumb Ska
    bli jätte skoj!! Skit bra jobbat med att hålla dieten och modet uppe
    så här länge :worship: Kommer att gå galant det här!! See you soon :D

Dags igen Åsa :-), knycka the #1 spot nu kanske:yahoo: ? börjar bli dags för det tycker jag :-). Lycka till och ta hand om George :X

Alm wrote:
    Dags igen Åsa :-), knycka the #1 spot nu kanske:yahoo: ? börjar bli dags för det tycker jag :-). Lycka till och ta hand om George :X

Mini Åsa för två år sedan;)

Kattis wrote:
    Mats: Jag f
    Sofia wrote:
    Hej Åsa!!!
    Grattis igen till din andra plats!! Jag är helt imponerad av din form på SM!
    Kommer nog ner på LUCIA o spanar in dig.. ;) *hihi*

*KRAAM*

Ååååh va kul att få träffa dig igen:emo-thumb
    Tyvärr kan jag nog inte bjuda på samma form, då jag bestämde mig lite sent, det var liksom inte inplanerat.
    Men ville avsluta säsongen med Lucia, då det var min första tävling förra året.
    Dock skall jag göra mitt bästa:o

Lindis wrote:
    Såg dig på SM och blev så imponerad av dig! Jag trodde faktiskt att du skulle vinna. Lycka till på nästa tävling.:up:
    /Linda

Tack så mycket Linda:o

Bilderna är för drygt 11 månader sedan.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.