Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2006 at 10:13 #963585Anonym anvandareMember
Åh, du är en riktigt fighter Åsa!!!
Det är sååå inspirerande att höra att det går så bra för dig.
Du om någon förtjänar dina framgångar :emo-thumbBit ihop sista veckorna nu!!
Stor kram :friends:
Lina7 maj, 2006 at 10:41 #963586Anonym anvandareMemberHej gumsan,
Kör hårt nu. Synd att vi inte ses i Västerås men jag hoppas att vi kan träffas under de 2 dagarna ni är i Sthlm…på pastaprtyt
Kram
9 maj, 2006 at 23:00 #963587Anonym anvandareMemberser att du är anmäld till nogp åsa!!!
vad kul!! fast du gör mig nervös…
10 maj, 2006 at 15:57 #963588Anonym anvandareMemberFan va kul att ni kommer till NOGP :yahoo:
Ska bli så kul att träffa er igen :friends:Lycka till på tävlingen!
Kram!
11 maj, 2006 at 20:12 #963589Anonym anvandareMemberHjälper frugan igen del 2
6-timmars formen börjar komma fram, men en gammal skada gör sig påmind (höften), så vi få hoppas att det inte hindra henne att ställa upp.
Hon har som sagt inte många sekunder över (blir så när man har kvällsjobb).
Just nu är hon iväg och solar.
Upp klockan 5.30 och till sängs 24:00 varje dag.Nu har vätskan släppt (lingon veckan är över) och då kan man skymta lite mer detaljer.
Dock måste ju hon få på lite färg på sin likbleka hud:nod
Humöret är på topp och hon längtar verkligen till alla tävlingar (6-h, BF och marathon).Här är en lite bild som talar om var hon ligger.
Efter 6-timmars är det bara EM som gäller, Väterås blir bara en liten rolig genomkörare för att få träna lite scenvana och träffa sina goa vänner.11 maj, 2006 at 20:23 #963590Anonym anvandareMemberGrymma ådror Aaah, ser verkligen bra ut. Hoppas nu du slipper problem med höften under loppet. Skall hålla tummarna igen – som vanligt
11 maj, 2006 at 20:27 #963591Anonym anvandareMemberOj Oj, Åsas axlar… :up: Så härliga!
Men fattar inte hur ni orkar med ert höga tempo OCH så lite sömn!
11 maj, 2006 at 21:04 #963592Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Oj Oj, Åsas axlar… :up: Så härliga!Men fattar inte hur ni orkar med ert höga tempo OCH så lite sömn!
håller fullständigt med! om båda ämnena…
11 maj, 2006 at 22:05 #963593Anonym anvandareMemberKämpa på nu, Åsa!! Vi ses ju i Västerås, det ska bli jättekul! :happy:
11 maj, 2006 at 22:09 #963594Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:håller fullständigt med! om båda ämnena…Tiderna i sig är faktist inget att klaga över, utan det är mer att när man har en tävling på g (som för Åsa) så blir man så låst.
Vi har alltid lagt oss vid 24 tiden, däremot är det bara jag som är morgonpigg.
Så när deffen är över, kommer nog Åsa att återgå till sin skönhetssömn (som brukar vara någon timme längre).Faktum är att jag alltid får väcka resten av familjen på helgerna.
Sedan är det stor skillnad att förbereda sig på en löpartävling och en ”fitness” tävling.Missar man något löparpass då och då så gör det knappast någon skillnad (anser jag), men om man skall komma i riktigt bra form kan inget lämnas åt slumpen.
Löptävlingarna är inte dugg jobbiga tvärtom det är det vi lever för.
Åsa får la berätta lite själv, för i kväll skall hon nog ha lite tid över.11 maj, 2006 at 22:34 #963595Anonym anvandareMemberMaria wrote:Hallå Åsa! En varm hälsning från Stockholm! Kämpa på, snart är det dags! Hälsa mannen din;) .
Kram/Maria:)Hej min kära idol!!! Tack för hälsningen….fast det var ett par dagar sedan:o . Ja, nu är det inte långt kvar. Först 6-timmars nu i helgen och nästa helg är det NOGP (som INTE var planerat) därefter är det EM och helgen efter det Stockholm Marathon. Så nu är man uppbokad ett par veckor framöver….Och jag bara äääääälskar det!!!!
Hoppas att allt är bra med dig, du vet ju att du är min ”stora” förebild:worship:Kram Åsa
11 maj, 2006 at 22:36 #963596Anonym anvandareMemberLycka till, Åsa! :up:
11 maj, 2006 at 22:39 #963597Anonym anvandareMemberLycka till Åsa!!…
Kram Tess
11 maj, 2006 at 22:40 #963598Anonym anvandareMemberXavier wrote:Lycka till, Åsa! :up:Tack:D !!!!!!
11 maj, 2006 at 22:42 #963599Anonym anvandareMemberTess wrote:Lycka till Åsa!!…Kram Tess
Tack tjejen!!! Jag har saknat dig, hoppas att vi ses på Stockholm Marathon:emo-thumb .
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.