Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 maj, 2006 at 22:59 #963600Anonym anvandareMember
:buttrock: 3 veckors rock n roll
kommer och beundrar dig på nogp:worship:
11 maj, 2006 at 23:34 #963601Anonym anvandareMember……Jo, det går faktiskt riktigt bra! Jag mår (förutom en ömmande höft) jätte bra. Allt flyter på som det ska. Jag har verkligen sett fram emot den här helgen!!! Att springa är bland det bästa jag vet, det går inte att jämföra med någonting annat. Att tävla i bodyfitness och långdistanslöpning som är två så skillda tävlingsformer, det är verkligen häftigt!!! Det är nog just därför som jag gillar att tävla i båda två….Men den stora skillnanden sporterna emellan är att i bodyfitness är det domarna som avgör vem som ska vinna och i löpning handlar det om prestation – där spelar det ingen roll hur du ser ut, just därför äääääääälskar[/b] jag löpningen. Jag ser inte mig själv som en bodyfitness-tjej utan snarare löpare. Jag menar hur fräsch ser man inte ut på en bodyfitness-scen efter en tävling? Jämfört med efter en löpartävling (där man har sprungit i minst 3,5 timmar) ja det är bara att föreställa er…..Jag är supersvettig, har blåsor, skavsår, luktar illa, är osminkad osv…..:o Men guuuuuuud vad bra jag mår. För då har jag ju gjort mitt bästa (förhoppningsvis). Men det bästa av allt är att INGEN bryr sig om att jag ser ut som ko-skit:p !!!! Alla har samma möjligheter att lyckas. Tänk om det var så i bodyfitness……….Ja, ja nu tävlar jag ju i båda sporterna och gillar dem båda på olika sätt;) .
Hmmm, vet inte om jag fick någon ordning på det där, men vill bara säga att alla ni som är nyfikna på att tävla. GÖR DET!!! Allt är möjligt, hinder är till för att ta sig över, ellerhur?
Måste avsluta nu……Men innan jag går och lägger mig så vill jag tacka alla er som har stöttat mig. Utan ert stöd hade jag aldrig orkat kämpa.
Alla ni som har skrivit till mig (de senaste dagarna + idag) TACK!!!! Jag ser verkligen fram emot att träffa er alla:yahoo:
Kram på er, Åsa
12 maj, 2006 at 06:44 #963602Anonym anvandareMemberHej Åsa!
Måste säga att jag verkligen tycker ditt inlägg var bra!
Jag har tävlat i bedömningssporter hela mitt liv men har fortfarande lite svårt för det där att inte bara prestationen räknas. Men du har en så härlig inställning till det hela att man blir glad av att läsa ditt inlägg!!Lycka till med allt framöver!
12 maj, 2006 at 08:39 #963603Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Hej Åsa!
Måste säga att jag verkligen tycker ditt inlägg var bra!
Jag har tävlat i bedömningssporter hela mitt liv men har fortfarande lite svårt för det där att inte bara prestationen räknas. Men du har en så härlig inställning till det hela att man blir glad av att läsa ditt inlägg!!Lycka till med allt framöver!
instämmer helt!!!
du är en super-woman åsa!!!
fast jag håller inte med om en sak….tycker man känner sig rätt ofräsch defter en bf-tävling oxå….kladdig färg, svettig, vätskebrist, ont av skorna osv
kör hårt i helgen…men inte för hårt så du missar någon bf-tävling12 maj, 2006 at 09:45 #963604Anonym anvandareMemberHej Åsa
Länge sen jag skrev i din journal . Ska bli kul att se hur du har förb’ttrat formen nästa helg. Din tur att stå högst på pallen den här gången`?
Jag håller tummarna att du vinner !
13 maj, 2006 at 20:46 #963605Anonym anvandareMemberPersonligt rekord och banrekord[/b]
Tja vad mer kan man önska sig:P
En extremt tuff bana.Åsa sprang drygt 6,1 mil.
Det kvinnliga banrekordet var 5,6 mil, så Åsa slog rekordet rejält.
Nu är det Västerås som gäller:buttrock:13 maj, 2006 at 20:47 #963606Anonym anvandareMemberDu är ju övermänsklig dammit! Helt galet coolt!!!! Du är en förebild!!
13 maj, 2006 at 20:49 #963607Anonym anvandareMemberGrattis till banrekordet! Bra kämpat! :emo-thumb
13 maj, 2006 at 21:08 #963608Anonym anvandareMemberBra jobbat Åsa! :up:
6,1mil är ju helt otroligt!
Jag hoppas du är glad över segern och vilar upp dig ordentligt till nogp så vi får se dig stråla på scen också :nod13 maj, 2006 at 21:17 #963609Anonym anvandareMemberdå försvann det sista kilot också!
13 maj, 2006 at 21:22 #963610Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Personligt rekord och banrekord[/b]
Tja vad mer kan man önska sig:P
En extremt tuff bana.Åsa sprang drygt 6,1 mil.
Det kvinnliga banrekordet var 5,6 mil, så Åsa slog rekordet rejält.
Nu är det Västerås som gäller:buttrock:Ett stort Grattis Åsa! :emo-thumb
Där sålde ni på mig ert fantastiska prottebröd! Kommer ni ta med någon limpa så att man kan köpa på plats nästa helg?
Kram
Mirre13 maj, 2006 at 21:35 #963611Anonym anvandareMemberHatten av er för er båda!! Kan ju inte klaga på att känna sig sliten under dieten i alla fall!
Roligt namn på loppet föresten och stort lycka till i Västerås!
13 maj, 2006 at 21:52 #963612Anonym anvandareMemberGrattis till löparprestationen!! :emo-thumb Nu gäller det att ladda om
tills nästa helg.. Åhh va kul det ska bli att sitta i publiken och hejja!!
Man blir lika nervös där :p Syns snart!! Å du LYCKA TILL :emo-thumb13 maj, 2006 at 22:38 #963613Anonym anvandareMembershit alltså!!! super woman!!!! det måååååååååste bara kännas lite stelt i benen imorgon eller? annars är du övermänsklig
o ja, kul namn på loppet!!
13 maj, 2006 at 23:03 #963614Anonym anvandareMemberGrymt jobbat! Kan ärligt talat inte förstå hur ni orkar – superwoman räcker liksom inte till för att beskriva dig längre
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.