Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 maj, 2006 at 20:32 #963630Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote::worship:
Tack………:o
14 maj, 2006 at 20:34 #963631Anonym anvandareMemberMirre wrote:Ett stort Grattis Åsa! :emo-thumb
Där sålde ni på mig ert fantastiska prottebröd! Kommer ni ta med någon limpa så att man kan köpa på plats nästa helg?
Kram
MirreTack Mirre!
Vi får se vad vi kan ordna(när det gäller brödet)……Det är mycket just nu;) …14 maj, 2006 at 20:40 #963632Anonym anvandareMemberLatsdragaren wrote:Hatten av er för er båda!! Kan ju inte klaga på att känna sig sliten under dieten i alla fall!Roligt namn på loppet föresten och stort lycka till i Västerås!
Tack…………Nej, sliten har jag faktiskt inte kännt mig någon gång under den här dieten! Men så har jag en fantastisk familj som stöttar mig i alla lägen. Plus att jag är gift med min egna PT som dessutom är kostrådgivare ! Vad mer kan man begära……
14 maj, 2006 at 20:45 #963633Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Grattis till löparprestationen!! Nu gäller det att ladda om
tills nästa helg.. Åhh va kul det ska bli att sitta i publiken och hejja!!
Man blir lika nervös där Syns snart!! Å du LYCKA TILLTack Linda! Jag känner mig faktiskt redan laddad….Det ska bli jätte kul:p Åååååh vad kul att få träffa dig! Jag hoppas att du mår bra och att magen växer:D ……
Kram Åsa14 maj, 2006 at 20:47 #963634Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:shit alltså!!! super woman!!!! det måååååååååste bara kännas lite stelt i benen imorgon eller? annars är du övermänskligo ja, kul namn på loppet!!
Det är faktiskt inte så farligt!!! Jag har mer känningar efter ett benpass med min käre FEVER: !
14 maj, 2006 at 20:49 #963635Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Grymt jobbat! Kan ärligt talat inte förstå hur ni orkar – superwoman räcker liksom inte till för att beskriva dig längre😮 😮 Tack Linda……………
14 maj, 2006 at 20:53 #963636Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Ha! Ha! Ha!…..Ja, vi får väl se på lördag:) …..
Hälsa Camilla så gott!Ps: Kommer ni upp till Västerås, eller? Vore ju kul att träffa er igen…..Ds.
självklart! vi kommer och hejar!:yahoo:
14 maj, 2006 at 21:07 #963637Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:självklart! vi kommer och hejar!:yahoo:Åååh vad glad jag blir:friends:
14 maj, 2006 at 21:10 #963638Anonym anvandareMemberSilvia wrote:vilken prestation! igen!
Såå motiverande du är!Tack, vad kul att jag motiviverar dig:emo-thumb
14 maj, 2006 at 21:13 #963639Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Herreguuuud Kom precis på att min kropp måste vara gjord av 100% valspäck! 6,1 mil!! Det var grymt gjort! Grattis!Fever tyckte att jag var för tjock, så han tvingade mig att springa sex mil:(
14 maj, 2006 at 21:16 #963640Anonym anvandareMemberSofia wrote:Ni är helt otroliga båda två…!! GRATTIS!!
Kör på nu, tjejen!!!! Vi ses i V-ås!Tack Sofia!
Det skall verkligen bli kul att träffa dig med:)14 maj, 2006 at 21:18 #963641Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Du vet ju vad Jag tycker om Dig, Fever o Liza, så Jag ska inte bli tjötig…..
Kommer upp o hejar på dig i V-ås!
:up:Det låter kanon! Hälsa Linda att vi skall ha en heldag på Ge-kås bär jag tävlat klart.
14 maj, 2006 at 21:23 #963642Anonym anvandareMemberellen2 wrote:Jag är mycket imponerad av dej Åsa. Har en liten fråga…vad har du för löparskor?? Jag älskar och springa men det gör inte mina fötter!!
Lycka till i fortsatta tävlingar!Lite olika märken, men jag springer ju bara en gång i veckan så jag varierar.
Rekomendera dock att du tar kontakt med någon sportaffär, där du får testa vad som passar just dina fötter.
Lycka till!14 maj, 2006 at 21:24 #963643Anonym anvandareMemberAnne wrote:Grattis Åsa :yahoo: formen börjar se mkt bra ut! Lycka till med NOGP och EM:up: Dina axlar , jag är såå avundsjuk..Skall göra mitt bästa:bb:
14 maj, 2006 at 21:28 #963644Anonym anvandareMemberKatti wrote:Jag är bara så otroligt imponerad! :worship:
Det ger så mycket inspiration av att se att det verkligen
går att kombinera seriös satsning på konditionssport parallellt
med styrketräningen! (Elitsatsar själv på längdskidåkning, och
springer gärna långdistanslopp också…)
Tummen upp för er båda två!
Är för övrigt riktigt avundsjuk på din dagsform också! :emo-thumbJättestort lycka till på NOGP och EM!!! Glöm inte kameran! :p
Inget är omöjligt ellerhur?
Lycka till själv med din elitsatsning, jag ser fram emot dina framgångar.
Fever har alltid sina kamror med sig:P -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.