Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2006 at 23:21 #963660Anonym anvandareMember
Grattis Åsa.
Jag säger inte det här så ofta för jag vill verkligen att folk ska förtjäna sådana ord, men du är bara helt otrolig ! :worship:
Göra sådana förbättringar och springa flera timmar och jag vet itne vad annat du gör hela dagarna.Ett stort, stort lycka till på EM nu.
20 maj, 2006 at 23:28 #963661Anonym anvandareMemberVet som vanligt inte vad jag skall säga. Du är en förebild av helt otroliga mått.. om jag ens orkar med 10 % av allt det du gör om jag någon gång kan titulera mig mamma och hemmafru, ja då är jag överlycklig.
STORT grattis – och lycka till i Italien! Ser verkligen fram emot att träffa dig i Sthlm. Påminn Georg om knäckebrödet
21 maj, 2006 at 00:21 #963662Anonym anvandareMemberJag är helt mållös!
Såg bilder från tävlingarna, och du såg helt fantastisk ut!
Otroligt bra form och utstrålning! Önskar att jag hade
kunnat vara där på plats!
Hoppas nu att du får massor av underbara upplevelser borta
på EM! Ge järnet och HA KUL! Du är toppen tjejen!:worship: :worship: :worship:
21 maj, 2006 at 00:37 #963663Anonym anvandareMemberG R A T T I S !!!!!!! :yahoo: :worship:
Du är BÄST så är det bara..helt klart inspirationskälla no.1
Finns inga gränser för hur långt du kan gå, detta är bara början.STORA VARMA KRAMAR
från oss i Götet21 maj, 2006 at 00:37 #963664Anonym anvandareMemberSatt och hoppades att domarna inte skulle göra någon miss den här gången. Du såg bäst ut och förtjänade segern.
STORT GRATTIS!![/b]Alltid lika kul att träffa er.
Kram Linn
21 maj, 2006 at 00:53 #963665Anonym anvandareMemberGRATTIS Åsa…
du är helt makalös , du slutar aldrig att förvåna!
Kram Tess
21 maj, 2006 at 09:09 #963666Anonym anvandareMemberGRATTIS!
21 maj, 2006 at 10:11 #963667Anonym anvandareMemberStort grattis Åsa..
21 maj, 2006 at 10:15 #963668Anonym anvandareMemberGrattis Åsa! Du var den solklara ettan! :worship: Du såg helt fantastisk ut!
Lycka till på EM nu! Du kommer säkert äga där också :buttrock://Linda
21 maj, 2006 at 12:04 #963669Anonym anvandareMemberemmison wrote:Åsa var bäst i sin klass! Det är extra roligt att hon inte har silikonbröst och vinner ändå. Hon är ett bra och sunt föredöme för unga tjejer som tränar! :up:Jag instämmer!! Skönt med en tjej som inte är opererad!! Åsa du är en bra förebild!
21 maj, 2006 at 17:11 #963670Anonym anvandareMemberGrattis, du är som alla säger HELT OTROLIG:worship:
Hoppas vi träffas i Stockholm.
21 maj, 2006 at 17:29 #963671Anonym anvandareMemberHej Åsa!
Får börja med ännu ett GRATTIS!!!
:yahoo: Du såg helt fantastisk ut! Vilken utveckling, förändring och framsteg!! :worship:
Ser verkligen fram emot fler bilder!!!
Önskar verkligen att jag hade kunnat vara sär, men tyvärr blev det inte som planerat!
Du slutar aldrig, aldrig att förvåna! Vet knappt vad man ska skriva mer längre, för jag finner inga ord längre – förutom WOW!Du ser verkligen ut som ett proffs Åsa!! Helt perfekta linjer – så kvinnligt och du blir bara vassare och vassare!!
DU är THE Förebild!! Du ger mig motivation, inspiration och får mig att kämpa under dietens tuffa dagar!!
Du har visat verkligen att ingenting är omöjligt!! Ger man sig in i något och satsar helhjärtat så kan man nå sina mål!Grattis ännu en gång!!
DU ROCKAR fett!!!!!!! 😉21 maj, 2006 at 18:58 #963672Anonym anvandareMemberGRATTIS!!!:emo-thumb
Du är helt klart beundransvärd! Men det är fler än jag som har upptäckt:)21 maj, 2006 at 19:51 #963673Anonym anvandareMemberJeanette wrote:Jag instämmer!! Skönt med en tjej som inte är opererad!! Åsa du är en bra förebild!Håller med till fullo! Det är så kul att se dig på scen Åsa du strålar verkligen.
Har sagt det förut men säger det igen är grymt imponerad av dig! GRATTIS till den välförtjänta vinsten och ett stort lycka till nu inför EM, du är i grymt bra form!MVH
Angelica21 maj, 2006 at 20:01 #963674Anonym anvandareMemberÅsa! Åsa! Åsa! WOOOO!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.