Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 maj, 2006 at 20:14 #963675Anonym anvandareMember
Grattis Åsa!
21 maj, 2006 at 21:09 #963676Anonym anvandareMember:yahoo: GRATTIS IGEN :yahoo: Två underbara vinster i samma helg, grymt fint jobbat. Jag är så glad för din skull, du har kämpat otroligt mkt! Kramar till hela familjen och FEVER ….fotos please:D
21 maj, 2006 at 21:57 #963677Anonym anvandareMemberGrattis Åsa! Det såg jätte bra ut i lördags!
Imponerande!21 maj, 2006 at 23:56 #963678Anonym anvandareMemberSÅ roligt!
bara väntade på detta! det vet du!
Du är så värd det
Du har utstrålningen, kroppen, viljan och personligheten! och äntligen piskade du rent på scen
Blir så motiverad av dig.Så glad för din skull, har inte hängt med någonting här det senaste, så det va sjukt roligt att se detta nu när jag kikade in
U go girl!!!
George du är grym som stöttar din pingla, vet hur mycket man behöver det.GRattIS ÅSa!:up:
22 maj, 2006 at 00:01 #963679Anonym anvandareMemberGrattis, du såg absolut bäst ut i lineupen i lördags, så fort du gick in på scenen så såg man att du skulle vinna:up:
22 maj, 2006 at 06:52 #963680Anonym anvandareMemberVäldigt imponerande Åsa.
Tack för den inspriation och motivation du ger mig!GRATTIS!
Stort lycka till på EM!
22 maj, 2006 at 09:40 #963681Anonym anvandareMemberGrattis Åsa !
Du är heeeeelt otrolig !!!!22 maj, 2006 at 09:50 #963682Anonym anvandareMemberHej hopp alla goa människor som stöttar oss:emo-thumb
Har massor av trevliga bilder som jag lägger upp innan jag åker till Itailien (på tisdag).Åsa vann både sin klass och overallklassen och fick med sig massor av priser.
Men det viktigaste av allt att hon kom i sin livs form.
Lite repotagefotning hann hon även med mellan tävlingarnaLåt mig vila lite (började jobba i natt 6:00) men efter det är jag redo:emo-thumb
22 maj, 2006 at 10:06 #963683Anonym anvandareMemberJag vill oxå gratta dig ännu en gång:emo-thumb
Kul att dubbel vinst:emo-thumbHa det bäst i Italien, jag vill oxå hem till italien
22 maj, 2006 at 10:41 #963684Anonym anvandareMemberFEVER jag har saknat dig Grattis till er båda, vilken veckoslut! Tack för de bilderna, du får vila lite! Snygg bild på Åsa och Jerry, får jag låna den bild på vårt forum? Kramar:)
22 maj, 2006 at 19:20 #963685Anonym anvandareMemberAnne wrote:FEVER jag har saknat dig Grattis till er båda, vilken veckoslut! Tack för de bilderna, du får vila lite! Snygg bild på Åsa och Jerry, får jag låna den bild på vårt forum? Kramar:)Du vet vad jag sagt om det:emo-thumb
22 maj, 2006 at 19:30 #963686Anonym anvandareMemberVille bara tacka åt Åsas vägnar.
Hon håller på att förbereda allt innför alla resor (vi hinner knappt hem innan det är dags igen).
Mycket att tänka på att ha med sig, när man har barn och skall tävla.Jag hinner att sitta lite framför datorn, då jag ändå gör lite småjobb på den.
Men efter EM, så hon hinner hon nog sätta sig ner en stund.
Tusen åter tusen tack:worship:
23 maj, 2006 at 11:10 #963687Anonym anvandareMemberhon e grym hon e grym hon e grym!!
det finns inte ord för åsas förbättringar sen hon entrade scenen första gången!!
dessutom har hon tävlat ofta utan någon egentlig paus+ tävlat i löpning så in i norden!
ekvationen går inte ihop i min skalle men kanske är det den underbart avslappnade inställningen åsa har, som gör henne till en vinnare!!många gratulaitoner o kramar o vidare lyckönskningar till helgen åsa!!
23 maj, 2006 at 11:10 #963688Anonym anvandareMemberhon e grym hon e grym hon e grym!!
det finns inte ord för åsas förbättringar sen hon entrade scenen första gången!!
dessutom har hon tävlat ofta utan någon egentlig paus+ tävlat i löpning så in i norden!
ekvationen går inte ihop i min skalle men kanske är det den underbart avslappnade inställningen åsa har, som gör henne till en vinnare!!många gratulaitoner o kramar o vidare lyckönskningar till helgen åsa!!
23 maj, 2006 at 11:31 #963689Anonym anvandareMemberGrattis. Det roligaste var att höra den där lilla rösten som ropade ”Mamma, mamma”. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.