Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 746 total)
  • Author

GRATTIS GRATTIS OCH ÅTER GRATTIS!!![/b]

Du är helt enastående Åsa och en otrolig förebild ska du veta ;)
    Dina framsteg är helt otroliga!!!

Man blir lika glad varje gång man träffar er ;)
    Hoppas att ni får lite tid över längre fram för att komma och hälsa på oss i vår nya lägenhet eller gärna innan dess! Ni är bara sååå underbara att umgås med :friends:

Jag önskar dig all världens lycka till nu på EM och självklart även på Stockholm maraton!
    Visa dem vem som är BÄST!

Massor av kramar!!!
    Lina

Det är bara att intstämma :emo-thumb det var väldigt kul att se din utstrålning på scen :) du laddade bra på hotelfrullen oxå :p haha…

ÅSA!!! Vilken tjej… GRATTIS än en gång! Kör hårt nu till helgen, dax att visa vart skåpet ska stå! ;) Krabban på pallen, helt klockren!

här kommer lite bilder…8)

WIiiieeee du e min idol jättegrattis!
    totalinspirerande!!!!

kolla benen på första bilden ;)

sen så här ser vi egentligen ut :emo-thumb

sista bilden : ETT MUSKELPAKET

Jag finner inga ord för att tacka er men jag vill att ni ska veta att jag uppskattar era gratulationer och fina kommentarer oerhört mycket. Det är ni som får mig att fortsätta:yahoo: :friends:

Nannis
    Norah
    Muddler
    [bb]Toxic
    CamillaJ
    Anne
    emmison
    mari
    Anna B
    Linda G
    Katti
    Godis_monstret
    Linn
    Tess
    Milia
    G45P
    Lindis
    Frida-Mari
    Jeanette
    Ammi
    Sashli
    Kattis
    Angelica
    Xavier
    Sofia4_4
    Melixa
    Eva-Lotta
    Mantus
    Eldhroka
    Jeppe
    Vanessa Frykman
    athleticmia
    Jay
    Lina
    ms cahling
    Sofia
    pucca

Tack än en gång! Jag skulle skrivit till er alla personligen men det tar tyvärr för lång tid då jag sitter vid datorn så sällan….

Jag har haft tre intensiva veckor och har Stockholm marathon att se fram emot i helgen. Så är ni i Stockholm då, så kom gärna och heja på mig och min käre FEVER. Det är sååååå underbart med publikstöd.

Ååååååh innan jag glömmer det:
    TACK FÖR DET UNDERBARA PUBLIKSTÖDET JAG FICK I VÄSTERÅS:worship:
    Det kändes som om jag skulle spricka av glädje, tårarna verkligen brände i ögonen……….

Massor med kramar till er alla!!!!!!

Åsa

Här kan ni titta på vår resa genom EM:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=5692]

Stort grattis till personbästa på ett marathonlopp! :up: (Läste det just i Fever:s tråd)

Fjärde helgen i rad Åsa tävlar och denna gången slog hon till med personligt rekord i marathon (utan löpträning).
    Senast hon sprang var på 6-timmarloppet, då hon vann och sprang över sex mil.

Nu slog sitt pers med hela fyra minuter.
    Tiden blev 3.32 h och det kunde blivit mycket bättre om hon inte fått problem med magen (hon mår forfarande dåligt på grund av det).
    Placerade sig bland de 100 bästa damerna.

Under sin deff inför EM gjorde hon alltså två 6-timmars lopp (1:a och 2:a) och sprang ett marathon (paris marathon) och nu en vecka efter EM springer hon ännu ett marathon och slå rekord.
    :|

Om två veckor är det dags för 24-timmars loppet i Trollhättan och då är det prestation igen som gäller.

På väg till start med Tina

Jättegrattis ännu en gång Åsa för den enorma prestationen! Fatta att du stått på BF-scenen bara en vecka innan maratonloppet… och så går du och sätter PB. Magsjuk dessutom ;) Ofattbart. Krya på dig nu, och tack för en superb lördagskväll. Hoppas det inte behöver gå alltför länge innan man får se er alla igen.

grattis till ännu ett pb!!!! :)

;) Ja du Åsa – hur många gånger kan man skriva Grattis i rad egentligen :D
    Vet knappt vad man ska skriva mer faktiskt, för du får mig att tappa andan med dina PB, framsteg och genombrott! :P Flera gånger om, om och om igen!!

Massa kramar till dig vännen ;) och sötnosen Liza!

Grattis till en bra prestation! Och lycka till med nästa:up:

Grattis ännu en gång Åsa!!

Fortfarande inga träningspass?

Släng upp nåt pass lite då och då! Framförallt för axlarna :)

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.