Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 746 total)
  • Author
    Linda G wrote:
    Jättegrattis ännu en gång Åsa för den enorma prestationen! Fatta att du stått på BF-scenen bara en vecka innan maratonloppet… och så går du och sätter PB. Magsjuk dessutom ;) Ofattbart. Krya på dig nu, och tack för en superb lördagskväll. Hoppas det inte behöver gå alltför länge innan man får se er alla igen.

Tack Linda8) !!! Ja, det hör inte till vanligheterna att jag får problem med magen under ett marathon…Det är först idag som smärtan har gått över, och nu fungerar den som vanligt igen – tack och lov:) .
    Det var verkligen jätte kul att träffa dig och tack än en gång för presenterna! Synd att jag mådde så pissigt när vi träffade dig….Nästa gång får vi hoppas att jag mår bra;) .
    Kram Åsa

athleticmia wrote:
    grattis till ännu ett pb!!!! :)

Tack:emo-thumb !

Sashli wrote:
    ;) Ja du Åsa – hur många gånger kan man skriva Grattis i rad egentligen
    Vet knappt vad man ska skriva mer faktiskt, för du får mig att tappa andan med dina PB, framsteg och genombrott! Flera gånger om, om och om igen!!

Massa kramar till dig vännen och sötnosen Liza!

😮 Tack tack, jag vet inte vad jag ska svara……:|
    Stor kram till dig me:p

Silvia wrote:
    Grattis till en bra prestation! Och lycka till med nästa:up:

Tack så mycket:)

Pellefant wrote:
    Stort grattis till personbästa på ett marathonlopp! :up: (Läste det just i Fever:s tråd)

Ooooups jag missade visst din gratulation:o Förlåt………
    Tack så mycket, ditt stöd betyder massor:worship:

Frida-Mari wrote:
    Grattis Åsa! Du är lika övermänsklig och otrolig som vanligt!! :up:

😮 Äsch, så märkvärdigt är det väl ändå inte…..men tack så mycket:) ..

Mini Åsa wrote:
    Synd att jag mådde så pissigt när vi träffade dig….Nästa gång får vi hoppas att jag mår bra;) .

Skönt att höra att du sluppit magstrulet nu – jag blev också knas natten till söndag… helt svullen och såg ut som en ballong i ansiktet med ögon smala som två springor eller nåt… :D Ingen vacker syn direkt :p Men det var antagligen någon typ av allergichock för nu har svullnaden lagt sig.

24 timmarsloppet nästa… och kom ihåg att det ordnas två maraton i Åbo också ännu i år :P

Lina wrote:
    Grattis ännu en gång Åsa!!

Tack Lina!!!! Vi har ju glömt att gratulera dig på din födelsedag (som var på söndagen i Västerås) + din superba insats där. Hoppas att du förlåter oss:o .
    Stor kram till dig från hela familjen Hällstorp:friends: :drinks:

Linda G wrote:
    Skönt att höra att du sluppit magstrulet nu – jag blev också knas natten till söndag… helt svullen och såg ut som en ballong i ansiktet med ögon smala som två springor eller nåt… :D Ingen vacker syn direkt :p Men det var antagligen någon typ av allergichock för nu har svullnaden lagt sig.

24 timmarsloppet nästa… och kom ihåg att det ordnas två maraton i Åbo också ännu i år :P

Usch då, då ska ju inte jag sitta här å gnälla…Hoppas att det bara var tillfälligt!

Japp nu är det 24-timmars som gäller:P !!! Det vore kul att åka till Åbo, vi har ju aldrig varit i Finland.

Lallle wrote:
    Fortfarande inga träningspass?

Släng upp nåt pass lite då och då! Framförallt för axlarna :)

Jag har faktiskt inte tränat seriöst sedan veckan innan NOGP. Dessutom prioriterar jag min fria tid till att umgås med min dotter istället för att sitta och skriva i min träningsjournal (hon tittar på film just nu);) . Men vem vet, någon gång kanske jag ”slänger” upp ett pass:) .

Mini Åsa wrote:
    Tack Lina!!!! Vi har ju glömt att gratulera dig på din födelsedag (som var på söndagen i Västerås) + din superba insats där. Hoppas att du förlåter oss:o .
    Stor kram till dig från hela familjen Hällstorp

Åh, det är verkligen ingen fara!
    Knappt att jag själv kom ihåg att det var min födelsedag den dagen ;) Hade så mycket annat i huvudet då, hihi, vilket ni också hade! Jag hade en underbar födelsedag :D
    Stor kram tillbaka!! Hoppas att vi ses snart igen!

Nu var det länge sen jag va inne här o kolla men som vanligt så blir jag sååååååååååå imponerad:worship:
    Ni är helt otroliga, U ROCK:buttrock:
    Grattis Åsa!!!!

Kram kram Sia

Får la fylla i lite åt Åsa (en slarver på att updatera)
    För de som har barn, hus mm och det som hör till kanske det är lättare att förstå att tiden inte räcker till riktigt.
    När hon kommer hem så vill ju hon umgås med sin dotter (ser ju henne bara på kvällarna).
    Ingen i familjen går och lägger sig innan 24 och det på grund av att vi försöker umgås den lilla tid vi har.

Nu har vi nått alla vårens mål och siktar nu vidare mot sommaren och hösten som är fullproppad som vanligt.
    Meningen var att vi skulle försöka sätta en kotte till världen, men vi har diskuterat och kommit fram till att vänta med det lite (behöver ju inte stressa ).
    Vi har nu fått ett par sponsorkontrakt som gör det lite lättare att satsa på både löpningen och byggningen.

Dock gör vi det i våran takt och satsar som vanligt bara på att nå våra mål, vilket inte alltid betyder att vara på pallen.

Våren som gått:

6-timmars i Skövde mars
    Åsa kom trea
    Paris marathon April
    Genomförde loppet trots kraftigt sjuk

6-timmars loppet i Gröndal maj
    Åsa vann och satte banrekord.

NOGP i Västerås maj
    Bara en vecka efter Åsa har vunnit 6-timmars, vinner hon
    storslam på Nogp.
    Både öppna och korta klassen

EM i Italien maj
    Åsa når sitt mål och kommer bland de 13 bästa

Stockholm Marathon juni
    En vecka efter EM slår Åsa pers på marathon.

24-timmars juni
    Åsa får inte till det på grund av skador, men är nöjd med att ha genomfört sitt första 24-h lopp[/b]

Notera att hon gjorde två 6-timmars lopp och ett marathon i sin deff till Italien.

vad är målen i höst då?

athleticmia wrote:
    vad är målen i höst då?

Hemliga8)
    Men det är något vi aldrig gjort innan.
    För Åsa del, så blir det nog VM och efter det en hel del andra tävlingar i BF.
    Men också några marathon.
    Själv har jag fått lite erbjudande jag inte kan tacka nej till, men det får ni reda på allt eftersom.

Mycket konditions träning och styrka lär vi få köra i allafall.

Viewing 15 posts - 706 through 720 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.