Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juni, 2006 at 10:59 #963720Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Själv har jag fått lite erbjudande jag inte kan tacka nej till, men det får ni reda på allt eftersom.
Tycker det är dags att vi får se dig göra lite reklam för skobutiken.se. Dom här skulle du passa i [img=http://www.skobutiken.se/images/image_skyhigh_blkst.jpg]
1 juli, 2006 at 08:07 #963721Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Tycker det är dags att vi får se dig göra lite reklam för skobutiken.se. Dom här skulle du passa i [img=http://www.skobutiken.se/images/image_skyhigh_blkst.jpg]Fan du lovade att inte avslöja det:evil:
Nu blir det ju ingen överaskning:(2 juli, 2006 at 17:15 #963722Anonym anvandareMemberHej hej!!
Ville även skriva i din journal (skrev inne på fevers journal) ett stort Grattis i efterskott till Bröllopsdagen!
Hoppas dagen var fylld med och god mat!!Ordet Grattis eller grymt bra presterat är så sönderanvänt så jag säger bara: :worship:
Ta väl hand om er!
Kramar10 juli, 2006 at 13:55 #963723Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Fan du lovade att inte avslöja det:evil:
Nu blir det ju ingen överaskning:(Hehe!!!
Hoppas ni mår bra hela familjen.
Skönt med diet igen:O, eller hur Åsa?
Själv börjar jag om 2-3 veckor.
Sköt om er och jag ser framemot att få träffa er.Kram
20 juli, 2006 at 04:13 #963724Anonym anvandareMemberGRATTIS på födelsedagen [/b]:fun: Hurra hurra :yahoo: Kram Linda
20 juli, 2006 at 07:43 #963725Anonym anvandareMemberHappy Birthday
20 juli, 2006 at 08:16 #963726Anonym anvandareMemberGrattis Åsa :fun:
Njut av DIN dag!20 juli, 2006 at 09:52 #963727Anonym anvandareMemberGrattis här också :happy: :friends:
20 juli, 2006 at 10:19 #963728Anonym anvandareMemberGrattis Åsa!! Hoppas dieten flyter på och ett stort lycka till på VM!! Vi är många som tror på dig!! :emo-thumb *kramar om*[/b]
20 juli, 2006 at 12:17 #963729Anonym anvandareMemberGRATTIS igen… [/b]
Saknar dig här i din träningsjournal!!! Kom tillbaka….20 juli, 2006 at 23:18 #963730Anonym anvandareMemberEtt stort tack för er omtanke, det värmer mer än sommar-solen. Jag har faktiskt inte tagit mig tid till att sitta vid datorn förens nu, vill umgås med min kära dotter så mycket det bara går innan semestern är över. Jag börjar jobba 1/8 och då ska jag försöka att skriva lite oftare…
Just nu tränar jag tillsammanas med Fever och det går riktigt bra.
Är inne på min andra vecka i dieten och det har varit rätt enkelt.
Känner mig i rätt god form och jag njuter av sommaren.
Skall snart resa iväg till Gotland om en vecka närmare bestämt.
Och då skall vi springa marathon (4,2mil) och jag siktar då på att slå mitt personliga rekord och forhoppningsvis en pallplats8)Tränar styrka 4ggr/v och två förbräningspass á 90 min.
Äter ca 6ggr/dag.Kommer att genomföra ett mararthon till drygt två veckor innan VM (BF).
30 juli, 2006 at 21:30 #963731Anonym anvandareMemberFör de som följer Åsa kommer här en liten uppdatering.
Åsa tävlade i går lördag 29/7 i Östergarn marathon (Gotland) ochVann[/b]
I ett mycket varmt lopp slog hon dessutom personligt rekord med hela 12 min.
Hon sprang in på 3.20 h.Nu siktar hon på nästa lopp som är om ca fem veckor, bara tre veckor från VM i BF.
Åsa hade både lingonveckan + att hon fyllt på rätt orentligt, därav lite svullen:D
Östergarn Marathon (4,2 mil)
Åsa Hällstorp Proteinfabriken 1:a30 juli, 2006 at 21:50 #963732Anonym anvandareMember[img=http://www.ovikcurling.nu/pics/buckla.jpg]Stort Grattis till marathonförstaplatsen! :up:[/b]
30 juli, 2006 at 23:32 #963733Anonym anvandareMemberDet blir upprepning men det tåls att sägas igen – grattis!! Du är en riktig powerwoman och en fantastisk förebild. :worship: Du är min absoluta favorit inom byggarbranchen och det är alltid lika kul att följa dig. Du är fantastisk. Ser fram emot att få följa dig på EM – ser fram emot Fevers foton och filmer som alltid får mig att asgarva. Hur det än går på VM -(även om jag tror på pallplats) så ska du vara stolt. Det är inte många som är så bra att de får och kan ställa upp där.
Så grattis ännu en gång och jag önskar dig all lycka.
1 augusti, 2006 at 10:20 #963734Anonym anvandareMemberDU ÄR GRYM ÅSA!!! [/b]
Ett BAMSEGRATTIS [/b]nerifrån SkåneNu är vi också nöjda ägare av en crosstrainer :emo-thumb och min diet inför FF har börjat.
Lycka till med allt!
Kramar till hela familjen från mig och Calle :friends: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.