Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 november, 2005 at 22:18 #963060Anonym anvandareMemberStojjan wrote:Lycka till på luciapokalen kommer va där och heja på dej, Du e helt grym! Du såg kanonbra ut på SM. Du skulle ha vunnit! You are number one :worship: :yahoo:
😮
Snart ett år gamla bilder på mig och gubben, när vi båda tävlade:bb2:
11 november, 2005 at 22:35 #963061Anonym anvandareMemberDu är helt otrolig:worship:
Hur orkar du att deffa, träna, arbeta och ta hand om familjen?
Det ska bli kul att träffa er igen på Lucia och jag hoppas att vi hinner
prata en liten stund:p
Jag har ju funderingar på att springa Stockholm marathon men det kanske du
hoppar över eller för vem vet det kanske väntas tillökning då?:up:
Barn är det bästa som finns.:yahoo:
Ha det så bra och ta hand om gubben din.11 november, 2005 at 22:42 #963062Anonym anvandareMemberLinda Berg wrote:Hej!!Nu ska jag äntligen få se dig igen på scen!! :emo-thumb Ska
bli jätte skoj!! Skit bra jobbat med att hålla dieten och modet uppe
så här länge :worship: Kommer att gå galant det här!! See you soonTack tack:o
Men jag har tagit det lungt nu efter SM och bara ätit gott och inte tränat.
Idag började jag mina vanliga ”deff” rutiner, med förbrännings pass och allt där till.
Så det är inte jätte jobbigt, men det kanske blir:(
Hoppas bara man får vara frisk fram till tävlingen, så skall det nog gå bra:pUtanför tävlingsarenan
11 november, 2005 at 22:54 #963063Anonym anvandareMemberAlm wrote:Dags igen Åsa , knycka the #1 spot nu kanske:yahoo: ? börjar bli dags för det tycker jag . Lycka till och ta hand om George :XDen som väntar på något gott…:happy: .
Skall göra mitt bästa med gubben, men han är envis:evil:
Nu tror jag han lyssnar på sig själv mer, efter det som hände.
Han funderar redan på att springa lite i morgon, men fick ett skarpt nej:nono:
Dock börjar han jobba lite lätt i morgon och det tycker jag inte riktigt om, men han lovade att bara jobba någon timme och ta det extra lungt.
Hoppas jag får träffa dig uppe i Gbg, det fick jag inte chans till sist:)Camilla Ö (SM 3:a) och lilla jag
11 november, 2005 at 23:01 #963064Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Du är helt otrolig:worship:
Hur orkar du att deffa, träna, arbeta och ta hand om familjen?
Det ska bli kul att träffa er igen på Lucia och jag hoppas att vi hinner
prata en liten stund:p
Jag har ju funderingar på att springa Stockholm marathon men det kanske du
hoppar över eller för vem vet det kanske väntas tillökning då?:up:
Barn är det bästa som finns.:yahoo:
Ha det så bra och ta hand om gubben din.Det är redan betalt och klart, så vi kör på.
Men skulle det ta sig bra (som sist), ja då skall jag försöka gå runt:bb3:
Hur jag orkar? Det kan vi ta när vi träffas där uppe:drunk:Gumse med sin lille;)
11 november, 2005 at 23:33 #963065Anonym anvandareMemberJa d
12 november, 2005 at 00:39 #963066Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Den som väntar på något gott…:happy: .Camilla Ö (SM 3:a) och lilla jag
Sikka brudar:P helt grymma faktiskt:bb:
Lycka till mé träning å allt så ses vi om några veckor :friends:
Puss å GoNatt!
12 november, 2005 at 09:57 #963067Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Tack Kattis för din omtanke, ja jag har verkligen en duktig kock hemma.
Men han är bra på att gör-komma-ur-form-maträtter också
Har i två veckor bara slappat och inte tränat och ätit allt jag velat….
Så idag börjar jag köra mina gamla rutiner.
Få se om det räcker, men jag är jätte nöjd om jag bara genomför tävlingen.
Bebisprojektet är vi båda sugna på, så det lär vi satsa på efter Lucia;)Det kommer gå bra ska du se! Och man måste få slappa lite ibland också, tror det bara ger en extra motivation:)
Blir sugen på att gå och kika på Lucia, kanske vi syns:)14 november, 2005 at 10:35 #963068Anonym anvandareMemberHej Åsa
vet att du läst boken gömda och asyl , men har du läst 3e boken Mia’s hemlighet? Om inte GÖR DET!!!!!! den är så bra!!!!
14 november, 2005 at 10:45 #963069Anonym anvandareMemberHej Åsa!
Hoppas allt flyter på bra för dig nu när dieten har börjat igen!
Hoppas att vi syns nere i Lund, annars blir det i alla fall till Lucia :emo-thumb
Kör hårt tjejen!!
Kram!
14 november, 2005 at 10:47 #963070Anonym anvandareMemberk
14 november, 2005 at 16:18 #963071Anonym anvandareMemberKämpa på nu Åsa……tänker på dig..du är en kämpe…..:emo-thumb
Sen vet du vad som väntar efter tävlingen….
Kram Tess
14 november, 2005 at 22:38 #963072Anonym anvandareMember[quote=”Camilla
14 november, 2005 at 22:43 #963073Anonym anvandareMemberKattis wrote:Det kommer gå bra ska du se! Och man måste få slappa lite ibland också, tror det bara ger en extra motivation:)
Blir sugen på att gå och kika på Lucia, kanske vi syns:)Jag fick order från ”bossen” att ta det lungt, vilket jag verkligen har gjort.
Nu har jag fått ny motivation och ett litet annorlunda träningsupplägg, vilket gör det hela roligare.Hoppas du verkligen kommer:yahoo:
14 november, 2005 at 22:44 #963074Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej Åsavet att du läst boken gömda och asyl , men har du läst 3e boken Mia’s hemlighet? Om inte GÖR DET!!!!!! den är så bra!!!!
Tack för tipset:worship:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.