Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 736 through 746 (of 746 total)
  • Author

Först och främst TACK[/b] för alla gratulationer:D !!!!

Ja, Jag har verkligen[/b] inte tagit mig tid till att sitta vid datorn och uppdatera er hur det går för mig:( . Men nu är det dax:

Jag tränar på som vanligt och kör styrka 4 ggr/vecka och 2 förbränningspass/dag a´ 90 minuter. Allt känns bara bra, dieten går som planerat .

Jag har ju lovat att bättra mig när det gäller uppdatering, men har väldigt begränsat med tid till att sitta vid datorn – tyvärr…..Ska försöka uppdatera en gång i veckan iallafall………………

Hösten är fullbokad! Många tävlingar i både marathon och BF blir det, om jag bara får hålla mig frisk och skadefri. Om 3 veckor blir det kanske ett 6-timmars lopp i Norge och veckan efter det Bromölla marathon:p . Efter det är det drygt 2 veckor tills vi åker till VM i Santa Susanna.

Tack än en gång för allt stöd och uppmuntrande ord!!!!!
    Bamse kram :friends:

Åsa

Just nu händer inget speciellt. Jag tränar som vanligt, förutom att jag har fått träna själv i snart två veckor:( . Ja, mitt jobb har gjort att jag har fått stressa mig igenom styrketräningen vilket varken är speciellt kul…..eller fördelaktigt.

Motivationen går upp och ner, men det är ju bara att bita ihop. Det är ju inte så himla många veckor kvar – Tack och lov:

Dieten går väl som vi har planerat, fast just nu är jag rätt vätskefylld (röd avgång som spökar) så det känns väl sisådär….

Jag kämpar på som vanligt:kicking: !

Tack & hej leverpastej……………………….

Bild: Mina underbaraste älsklingar;)

Kämpa på Åsa!!!
    Du är GRYM ska du veta :nod
    Ser fram emot att få se hur det går för dig på VM, spännande!!!
    Och hoppas på att få träffa er snart :friends:

Bit ihop!! Du är en otrolig inspirationskälla för mig och mååånga andra!

Många kramar //Lina

kämpa kämpa sista åsa!!! håller tummarna för dig på vm! :)

Åh en iller ;)

Lycka till Åsa! Du är grym, men det vet du ju redan!!! :buttrock:

Åsa ligger i fas med vad vi ha planerat och formtoppen kommer att forhoppningsvis komma till SM.
    Här en liten smygbild ca sex veckor från VM.

Hon kommer troligtvis göra två Marathon lopp till innan VM, så lite fläsk måste hon ju ha kvar;)

Lycka till imorgon på marathonet! :) (Läste det just i Fevers db)

Vad duktig du är som ställde upp i VM. Hoppas att du lägger ut lite bilder snart. Grattis till en bra prestation!

Jag vill med detta säga tack [/b]till alla för ert underbara stöd:friends:. Utan ert stöd både här på forumet och som publik när jag har tävlat har varit som att vinna guld. Jag kommer som ni förstår, att inte fortsätta med min träningsjournal (har ju inte skrivit i den på flera månader….:). Efter NM (om jag nu ställer upp där) så kommer jag att ta en paus ifrån BF-tävlandet. Jag behöver både bygga upp mig (vill ju bli lite större), jag har ju tappat en hel del sedan NOGP + att jag behöver vila från dietandet.
    Men ni kommer nog att höra ifrån mig på ett eller annat sätt – det vågar jag nog lova! Om inte annat så kommer jag att stå i Proteinfabrikkens monter på Lucia och FF, så då får ni gärna komma fram å hälsa på mig.

Nästa målsättning (efter ett par långlopp) är att vi ska bli fyra i familjen Hällstorp;)

Tack och hej! Leverpastej…………

(Mini Åsa) Åsa Hällstorp

du är en fighter åsa!!! hoppas vi ses på nm trots allt!!

proteinfabrikken…?? då måste jag köpa powerbutter :)

kram på hela familjen!!!

Du är ju så himla härlig Åsa! Lycka till med allt vad
    du känner för att göra! :yahoo: Det är så otroligt
    motiverande att se hur du verkligen lyckas kombinera
    styrketräningen med konditionsidrotten på ett kanonbra sätt!
    Om jag får syn på dig på något marathon så kan du räkna med
    att jag kommer fram och säger hej, och tack för inspirationen! :nod

Ge järnet på NM, om du bestämmer dig för att ställa upp där! :up:
    Bästa hälsningar till dig och familjen!

/Katti

Viewing 11 posts - 736 through 746 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.