Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mini Åsas äventyr fortsätter
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2005 at 22:49 #963075Anonym anvandareMemberLina wrote:Hej Åsa!
Hoppas allt flyter på bra för dig nu när dieten har börjat igen!
Hoppas att vi syns nere i Lund, annars blir det i alla fall till Lucia :emo-thumb
Kör hårt tjejen!!
Kram!
Meningen var att vi skulle åkt ner till Lund, men nu måste gubben ta det lite lungt.
Vi är nämligen bokade varenda helg framöver, men ser verkligen fram emot att träffa er igen:friends:14 november, 2005 at 22:51 #963076Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kämpa 4 veckor nu åsa så är jag övertygad om att d ukommer stå där snygg o stråla!!!!!
din kropp har säkert fått upp förbränningen nu så att det släpper lite snabbare…Hoppas du har rätt:o
14 november, 2005 at 22:58 #963077Anonym anvandareMemberTess wrote:Kämpa på nu Åsa……tänker på dig..du är en kämpe…..:emo-thumbSen vet du vad som väntar efter tävlingen….
Kram Tess
Det är det enda vi tänker på :yahoo:
Jag ser verkligen fram emot det och det blir än roligare att Tina skall med:drunk:
Inflyttningspresent har jag redan skaffat:whistle:14 november, 2005 at 23:11 #963078Anonym anvandareMemberBörjade dagen med mitt sedvanliga morgonpass.
Sedan bar det av till gymmet, för att träna det nya träningsuppläget.
Dagens pass var bröst och triceps, ett roligt och intensivt pass.
Kände mig rätt stark:o
Fever lassade på vikter och sa sedan att jag skulle göra minst sex reps.
Det visade sig att det var 55 kg på stången;)
Efter fyra set fick jag köra höga reps med 30 kg och jag klarade 19 st:D
Totalt blev det fyra bröstövningar och fyra tricepsövningar.
Ett riktigt roligt träningspass!15 november, 2005 at 16:08 #963079Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Meningen var att vi skulle åkt ner till Lund, men nu måste gubben ta det lite lungt.
Vi är nämligen bokade varenda helg framöver, men ser verkligen fram emot att träffa er igen:friends:Åh va synd!
Se till att han vilar nu :rtfm:Vi ser fram emot att träffa er på Lucia då istället :emo-thumb
Kram!
16 november, 2005 at 16:00 #963080Anonym anvandareMemberSå Åsa har du köpt Boken än? Kom igen ngt du skulle kunna läsa medans du kör Cardio
Annrs fever köp boken Mia’s hemlighet till henne:emo-thumb
16 november, 2005 at 16:55 #963081Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Så Åsa har du köpt Boken än? Kom igen ngt du skulle kunna läsa medans du kör CardioAnnrs fever köp boken Mia’s hemlighet till henne:emo-thumb
😮 Nääää, jag har inte hunnit!!!! Jag kan inte läsa när jag kör på min crosstrainer…..det tror jag iallafall;) ..Jag får nog ta å kolla det!!!
Just nu sitter jag på jobbet, har tagit en liten paus ifrån tonåringarna som är i köket och grejar Ja, ibland blir jag tooooookig på deras oväsen – det låter som om man jobbar på en papegoja-farm :aggresiv:….Så jag vet vad du har å vänta dig när dina två äldsta är i den åldern…..:p
Ha det gött!!!!
16 november, 2005 at 19:56 #963082Anonym anvandareMemberkör hårt Åsa!!!
snart har jag me en crosstrainer8) :emo-thumb
16 november, 2005 at 22:08 #963083Anonym anvandareMemberTess wrote:kör hårt Åsa!!!snart har jag me en crosstrainer8) :emo-thumb
Säg vem som inte har det efter ett hembesök hos oss;)
19 november, 2005 at 19:06 #963084Anonym anvandareMemberJapp eftersom frugan inte ta sig tid till datorn som jag, s
19 november, 2005 at 19:37 #963085Anonym anvandareMemberHon hinner i stort sett bara sola, fixa sina dr
19 november, 2005 at 21:36 #963086Anonym anvandareMembersupermammsen….jag ska oxå bli en superTess men utan barn tror jag, än så länge iallafall :whistle:
19 november, 2005 at 23:00 #963087Anonym anvandareMemberF
19 november, 2005 at 23:36 #963088Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote::emo-thumb Tack gumman!!! Jag behöver allt stöd som bara går att få!!!! det ska bli sååååå kul att träffa dig igen;) !!!!!:dance: Heeej Åsa!!
Sorry att jag har varit dålig på att skriva i din journal, men knappt varit ute på nätet!
Du kommer få så mycket stöd jag kan ge dig, det garanterar jag dig :worship:
Säg bara till om det finns minsta lilla grej kan kan hjälpa till med, så är det done :happy:Jag längtar med sååå otroligt
Du är min nr 1 inspiration! Titta bara själv liksom :yahoo: WOW20 november, 2005 at 12:17 #963089Anonym anvandareMemberHej tjejen!!
Säger som Sashli i ovanstående inlägg… Du är verkligen en inspirationskälla!! Har sett före och efterbilderna som Fever lagt ut på dig, och man kan ju knappt tro att det är samma person :up:
Fantastiskt bra jobbat alltså :worship:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.