Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 746 total)
  • Author

har du hunnit k

Tack Sashli och Sara:o !
    Era ord värmer verkligen i höst/vinter kylan:o :bb3: :D :worship: TACK!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    har du hunnit köpa boken?………..ser att du knappt har tid för din familj med allt jobb o deff. snart är det över och då kan ni njuta av varandra

Näe, boken får jag nog önska mig i julklapp.
    Och du har så rätt:( …Jag hinner knappt med det jag MÅSTE hinna med….Så jag längtar verkligen till tävlingshelgen, bara jag får hålla mig någorlunda frisk tills dess:( …Börjar känna mig en aning kraslig jag med. Både Liza och Georg är ju superförkylda…Efter alla äventyr då ska vi bara njuta;)

Se till å bli frist nu Åsa!
    Kurera dig ordentligt!

Jag skickar över ett recept på en förkylningsdrink via PM :emo-thumb

Kram!

Krya på dig Åsa….jag har me åkt på en förylning men verkar bättre idag..ska dock vila en extra dag för säkerhets skull, får passa på att göra storkok istället

ha d bra så ses vi snart!!

kram Tess

Jag blir helt nervös när jag läser om alla era förkylningar.

Åsa tänk positiva tankar nu så att du ger kroppen alla förutsättningar för att bli frisk fort. Jag vill se dig tävla om några veckor. Sköt om dig tjejen. Jag ska skicka lite energi via tanken och hoppas att den når fram till dig ;)

Krya på dig och lycka till :emo-thumb

Krya på dig nu så du kommer upp på scen och sluter cirkeln. STORT LYCKA TILL :bb3:

Lina wrote:
    Se till å bli frist nu Åsa!
    Kurera dig ordentligt!

Jag skickar över ett recept på en förkylningsdrink via PM :emo-thumb

Kram!

Tack Lina;) Det uppskattar jag verkligen…

Tess wrote:
    Krya på dig Åsa….jag har me åkt på en förylning men verkar bättre idag..ska dock vila en extra dag för säkerhets skull, får passa på att göra storkok istället

ha d bra så ses vi snart!!

kram Tess

Ja, visst e det trist:( att vara förkyld…Va skönt att du är på bättringsvägen:up: …För mig e det bara till att vila, jag har ju tyvärr bara blivit sämre….
    Men vi ses om ett par veckor , då ska jag förhoppningsvis vara kry!!!

LiMi wrote:
    Jag blir helt nervös när jag läser om alla era förkylningar.

Åsa tänk positiva tankar nu så att du ger kroppen alla förutsättningar för att bli frisk fort. Jag vill se dig tävla om några veckor. Sköt om dig tjejen. Jag ska skicka lite energi via tanken och hoppas att den når fram till dig ;)

Krya på dig och lycka till :emo-thumb

Ååååh vad gullig du är;) …Jag känner redan hur din positiva energi gör verkan…Men jag får antagligen ge det några dar med vila och massor med vitlök och ”echinaguard”!!!!
    Jag tänker absolut inte ge upp och ska göra allt jag bara kan för att kunna tävla :bb3:
    Vi ses!!!!

Mr_GYMBODEN wrote:
    Krya på dig nu så du kommer upp på scen och sluter cirkeln. STORT LYCKA TILL :bb3:

Tack:worship: !!! Ja, det är ju det jag vill – upp på scenen för att ”sluta” cirkeln:up: :bb3: !!!
    Vi ses väl där då, hoppas jag ?!

Min träning har ju blivit lidande nu när jag inte e riktigt kry:( 👿 ..Ja det är bara att acceptera…En förkylning som har brutit ut kan man ju bara motverka på ett sätt d v s VILA!!!!!!

Jag har iallafall gjort mina morgon och kvällspass fast det inte går vidare fort. Men jag gör dem iallafall;) …
    Som ni säkert förstår så sitter jag på jobbet och skriver (världens lyxjobb:) ) det är så lugnt just nu att jag smet ner till kontoret en stund:p … Jag börjar bli lite orolig för tävlingen, jag hoppas att jag kan komma i form tills dess…

Lovar att återkomma när jag mår lite bättre.
    Tack alla ni som bryr er…:worship:

Ha det bra så länge!!!!

Usch vad trist att bli sjuk 👿 . Jag har själv precis kommit i gång med träningen igen efter att haft feber och halsont i 2veckor, BLÄ:evil: . Men du ska nog se att det hinner ordna sig Åsa, du har ju en mkt ompysslande make om inte annat ;) :up: . Kämpa på så ses vi backstage eller kanske redan vid inreg. på fredagen :up: . Krya på dig.

Må Så Gott

Annika :)

Ville bara kasta in n

Annika Warg wrote:
    Usch vad trist att bli sjuk 👿 . Jag har själv precis kommit i gång med träningen igen efter att haft feber och halsont i 2veckor, BLÄ:evil: . Men du ska nog se att det hinner ordna sig Åsa, du har ju en mkt ompysslande make om inte annat ;) :up: . Kämpa på så ses vi backstage eller kanske redan vid inreg. på fredagen :up: . Krya på dig.

Må Så Gott

Annika :)

Ååååååh tack Annika! Ja, det är inget vidare att bli sjuk:( men det är ju bara att acceptera….förhoppningsvis så ska jag hinna komma i någorlunda form.

Det blir kul att träffa dig igen! Hoppas att det blir lite mer tid för prat efteråt:emo-thumb !!!!

Vi ses!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.