Mini Åsas äventyr fortsätter

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mini Åsas äventyr fortsätter

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 746 total)
  • Author
    Linda G wrote:
    Ville bara kasta in några ”krya på dig”-hälsningar! Vet inte om jag skrivit nåt här tidigare, men nångång måste ju vara den första ;) Hoppas få träffa er alla någon gång… om inte förr så när Georg skall leka i Mumindalen nästa sommar :emo-thumb

Vet inte om Georg har berättat för dig att du var den klara SM-favoriten enligt folket på ett forum här i Finland… LYCKA TILL nu med allt!

[img=http://www.mouse.webby.com/images2/gtw6.jpg]

😮 Nu blir jag generad…….Och fruktansvärt smickrad:D !!!!
    Så här mitt i allt snorande och hostande så blev jag genast på mycket bättre humör. Tack Linda, du fick mig att bli riktigt motiverad:up:nu . Ett tag så kändes det så hopplöst i-och-med förkylningen, men nu vill jag bara sätta igång å träna igen!!!!

Mumindalen vore super kul! Ser verkligen fram emot att träffa dig!
    Tack än en gång Linda:worship: :bb3:

Åsa

krya på dig tjejen!! tänker på dig ska du veta! :worship:

kämpa på nu!!

Kram Tess

Krya på dig och familjen Åsa!!
    Vi vill se dig tävla på FF :emo-thumb

Ta hand om er!

Kram

Jaha då sitter jag här och tycker synd om mig själv, igen!!! Nej jag ska inte beklaga mig….Men det är så trist att vara förkyld, man orkar liksom inte göra någonting. Näsan är igentäppt och halsen alldeles tjock, så fort man gör något så känns det som att man inte får luft:evil: Värst är det på morgonen och kvällen. Så idag bestämde jag mig för att vara hemma från jobbet för att bara vila och ta det lugnt …

För bara en timme sedan så spydde Liza ner sig:( det går visst magsjuka på dagis:( …tar det aldrig slut…Är det något som jag absolut INTEvill bli så är detmagsjuk. Både jag och Georg var ju magsjuka i Frankrike. Blir jag det så vet jag inte vad jag ska göra………:(
    Usch det här blev ju hur trist som helst, jag bara beklagar mig hela tiden:O Men jag är så sällan sjuk, så jag kan tycka lite synd om mig själv iallafall…

Dagens pass: 90 min i lugnt tempo på min crosstrainer

Tess wrote:
    krya på dig tjejen!! tänker på dig ska du veta! :worship:

kämpa på nu!!

Kram Tess

Tack för din omtanke:) !!!!!!!
    Jag lovar att inte ge upp.

Åsa

Lina wrote:
    Krya på dig och familjen Åsa!!
    Vi vill se dig tävla på FF :emo-thumb

Ta hand om er!

Kram

Tack Lina! Och du tack för ditt super-recept, tyvärr har jag inte hunnit inköpa ingredienserna ännu. Men ska försöka ta mig till affären imorgon:up: .

Vi ses snart, vi ska försöka att ta oss till Decembercupen om vi bara är friska tills dess. Vi vill ju se Calle tävla:bb2: !!!

Ha det bra och hälsa Calle.

Nej fy vilken dålig timing att bli förkyld nu… 😥 Hoppas du piggnar på dig snabbt som tusan, och att det inte blir något av den där magsjukan…. :

Håller en tumme för dig!!

Vill bara medela för de som är intresserade att Åsa är rätt risig nu.
    Dock har hon lika lite tid som innan att sitta framför datorn.
    Formen är inte den bästa och hon kämpar tappert på, men träning blir det inte förrän hon blir frisk.
    Bestämde idag också att testa på något nytt och vi anmälde henne till BB i -52 kg.
    Vi har inte tränat något poseringsronden elle valt någon musik, då vi inte räknar med henne till final (men kommer att fixa:happy: ).
    Skall bara bli en kul sak att göra.
    Samma gäller nog Body fitness, nu när hon blivt sjuk.
    Hon hinner helt enkelt inte form för kunna prestera bättre än på SM.

👿 Åååååååh jag önskade att jag hade något positivt att skriva….Men det har jag inte. Förkylningen sitter fortfarande i och jag har en irriterande rethosta. Det värsta är nog att så fort jag blir stressad eller anstränger mig så får jag näsblod:( . I söndags när jag skulle hämta Liza från ett barnkalas så fick jag näsblod på vägen dit…snacka om att det var pinsamt:o . Så på torsdag ska jag försöka att ta mig till vårdcentralen för att bränna i näsan.

Ja eftersom det här är en träningsdagbok så får jag väl bara meddela att jag intetränar. Men jag längtar verkligen efter det.

Min form är inte alls som jag tänkt mig, så hur det kommer att gå på bodyfitnessen det får vi se. Jag har förresten som Georg skrev anmält mig till BB -52 kg idag. Anledningen är att jag är lite nyfiken på det, jag vill ju inte ångra mig sedan och säga: -Jag skulle ha testat det! . Visst nu kommer säker många undra hur jag kan anmäla mig till byggning när jag inte är frisk? Men saken är den att oavsett om jag är förkyld eller ej så ska jag göra båda tävlingarna….Jag kämpar just nu i kraftig motvind men ger inte upp i första taget!

Nej nu så måste jag gå å lägga mig… Jag skriver när jag får lite tid över – det lovar jag:bb3: !!!!

Krya p

Du är bara för cool Åsa :worship: Många skulle nog säkert ha varit totalless vid det här laget och bara surat och haft sig.. Men inte du! Du kämpar på som bara den, trots en envis förkylning, mycket på jobb… Plus att du har familj. En verklig förebild… Kör iväg alla baciller nu och krya på dig!

Usch vad trist att inte förkylningen vill ge sig :evil:. Vi kämpar även här med irriterande halsont som INTE verkar vilja ge sig 👿 men vi hoppas det inte ska bli värre. TUFFT av dig att köra BB -52kg, supercoolt :up: . Min göbbe tycker jag borde anmält mig även i BB men jag har ju testat BB (1993=evigheter sedan :D ) och känner att det inte lockar längre. Tycker du gör helrätt i alla fall som testar för att känna hur det känns. Det är ju lite kul att man i BB får flexa :bb2: och visa muskulaturen på ett sett som man inte kan i BF : .
    Hoppas du snart börjar må bättre och hinner få några dagar innan FF när du känner dig lite mera pigg och stark. Vi ses helt säkert på inreg. på fredagen. Sedan kör vi morsor järnet hela helgen för att sedan kunna njuta av en skön och GOD JUL med familjen. Vårt hem kryllar för tillfället av tomtar :happy: och alla fönster är sprayade med snöspray, så det ska bli otroligt skönt och mysigt med lite ledighet från en hårdsatsade träniningshöst. Men sedan är det högsta växeln efter nyår igen :bb2: .
    Krya på dig tjejen.

Må Så Gott

Annika m fam.

Krya på dej Åsa snart är det över då får ni vila och njuta :emo-thumb

krya p

Jättetråkigt att förkylningen inte vill ge med sig :(
    Jag hoppas verkligen att ni blir friska snart hela familjen!!

Jättekul att du ska tävla i BB också :D
    Det ska verkligen bli roligt att få se dig på scen igen Åsa :worship:

Krya på dig nu och kämpa vidare!

Kram!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 746 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.