Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Missflex på G
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 december, 2005 at 16:53 #1038616Anonym anvandareMember
körde igenom kroppen med endast basövningar tunga knäböj, tunga mark o lätt bänk.. Har ont i bena o rygg, tyvärr känner jag inget i brösten..
1 februari, 2006 at 21:00 #1038617Anonym anvandareMemberHej!!
hoppas att allt e bra med er..?? själv har jag skadat axeln när jag körde bänkpress.. har jätte svårt att ta det lungt med träningen..kör hårt så hörs vi!!!
:dance:
3 februari, 2006 at 09:49 #1038618Anonym anvandareMemberHey budy Hur går det för dej , bättre i axlen ?
Vad har du för mål detta året då ? Här e vi alla nyfikna !!! :up:
3 februari, 2006 at 09:58 #1038619Anonym anvandareMemberGod morgon…
nja det går så där.. får se hur jag ligger till men vikten efter helgen.. hoppas att jag vägen under 56 kg iallafall..
Axeln är bättre försöker jag att intala min själv…mina mål e att försöka att gå ner i vikt.. äta bättre mat o inte så mycket godis.. älskar GODIS..
sen att försöka öka mina pers i Knäböj, Bänk o mark..
MVH
3 februari, 2006 at 12:54 #1038620Anonym anvandareMemberGodis !? Nån favorit ?! Jag tryckte i mej 768 gram belgiskt choklad för 2 veckor sedan på bian, som jag köpte dyrt i en chokladbutik här i lund.Resultatet blev : riktig mättad haha. Äter bra 6 dagar i veckan och har den sjunde till at äta precis hur jag vill,när jag vill och hur mycket jag vill. Ha en härlig helg … light weight baby :bb2: …
missflex wrote:God morgon…nja det går så där.. får se hur jag ligger till men vikten efter helgen.. hoppas att jag vägen under 56 kg iallafall..
Axeln är bättre försöker jag att intala min själv…mina mål e att försöka att gå ner i vikt.. äta bättre mat o inte så mycket godis.. älskar GODIS..
sen att försöka öka mina pers i Knäböj, Bänk o mark..
MVH
18 februari, 2006 at 19:16 #1038621Anonym anvandareMemberHar slarvat en del med maten.. men väger för tillfälle 55,5kg så jag har ju minskat lite.. hihi.. men hade nog gått lite bättre om jag inte hade haft typ
2-3 ätardagar i veckan.. o kanske tränat lite mer än vad jag har gjort.. har väl kört typ 10 styrke pass så är det bra..
där mot har jag varit mycket bättre på att ta promenader.. hihi.. tur att jag har sköt något i alle fall…men nu ska jag sköta mig..
haha.. ska försöka.. lovar inget!! lika bra..har lärt mig att jag ska del mål..
1. ska minska minst ett kg till nästa helg..
2. träna minst 3 gånger denna vecka..
3. minst 4 promenader på 45 min denna vecka.. :worship:ha en trevlig helg…
:wazzup:18 februari, 2006 at 19:16 #1038622Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Godis !? Nån favorit ?! Jag tryckte i mej 768 gram belgiskt choklad för 2 veckor sedan på bian, som jag köpte dyrt i en chokladbutik här i lund.Resultatet blev : riktig mättad haha. Äter bra 6 dagar i veckan och har den sjunde till at äta precis hur jag vill,när jag vill och hur mycket jag vill. Ha en härlig helg … light weight baby :bb2: …allt godis.. äter jag.. även om det e dåligt!! farligt farligt… hihi.. ha det så gott!!
20 februari, 2006 at 21:24 #1038623Anonym anvandareMemberkörde två pass idag..
1:a
triceps o framsida axlar.. känndes helt ok..
2.a
bröst gick helt åt H*******… :aggresiv: inte bra!! Mmm.. ja,ja.. det blir väl bättre på lördag hoppas jag.21 februari, 2006 at 08:41 #1038624Anonym anvandareMembermissflex wrote:körde två pass idag..
1:a
triceps o framsida axlar.. känndes helt ok..
2.a
bröst gick helt åt H*******… :aggresiv: inte bra!! Mmm.. ja,ja.. det blir väl bättre på lördag hoppas jag.Inte så konstigt kanske :whistle:
21 februari, 2006 at 16:39 #1038625Anonym anvandareMembernä, kanske inte!! hihi…
dagen pass blev det rygg, baksida axlar, biceps.. ett kanon pass..
tyvärr går inte kosten riktigt som jag hade tänkt mig.. men det e mycket pga att jag inte sköter maten specielt bra..21 februari, 2006 at 16:48 #1038626Anonym anvandareMembermissflex wrote:tyvärr går inte kosten riktigt som jag hade tänkt mig.. men det e mycket pga att jag inte sköter maten specielt bra..Med risk för att upprepa sig, inte så konstigt det heller :whistle:
22 februari, 2006 at 20:06 #1038627Anonym anvandareMemberJeppe wrote:Med risk för att upprepa sig, inte så konstigt det heller :whistle:nä.. 😮
idag hade jag en vilodag.. men har varit ute på en promenad på 90 min skönt!! funderar på att ta en promenad i kväll också..
kommer att resa bort imorgon.. Mmmm.. längtar samtidigt som jag tycker det e väldigt skönt att vara hemma.. jaja.. jag berättar hur det gick med min bänk som jag ska försöka mig på nu i helgen..jobbigt!! håll tummen för mig att allt klaffar.. :up: e nervös!!
ha det så bra..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.