mission to massive proportions, del II

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only mission to massive proportions, del II

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 196 through 200 (of 200 total)
  • Author

Lite bilder från kvällens bröstpass med SandraJ och Rolfi :p

dubbelpost..

Formen är som ni ser verkligen inte den bästa eller största, dock har jag gjort en del förbättringar i kostschemat nu på slutet som förhoppningsvis kommer ge mig det jag behöver :p Ska bli oerhört intressant hurvida jag kommer utvecklas med hjälp av detta.

Gårdagens rygg & vadpass:
    Latsdrag, v-grepp
    3×12, 2×10, 2×8
    Marklyft
    3×25%, 2×75%, 1×80% 1RM
    Stångrodd
    3×12, 3×8
    Flex Wheeler latsdrag
    3×12
    Sittande vadpress
    3×10
    Stående vadpress
    3x??

ReNeGaDe wrote:
    Och nu blir man ju nyfiken: Vad blev det för 1RM i marken igår? Vad ligger statsen överhuvudtaget på nu?

Jävla fasoner, inte uppdatera vikter så man vet om det går bra eller inte :(

Ursäkta, jag kanske uttryckte mig lite otydligt!
    (1×80% 1RM = 1 set @ 80% av mitt personbästa) :p

Jag börjar få slut på dåliga ursäkter nu, så jag kan ju meddela att även fastän träningen troligtvis går bättre än någonsin nu så ligger inte självförtroendet på topp i nuläget. Men som sagt, i teorin går det relativt bra. :nerd-tb:

Vikten ligger på 102kg i nuläget, runt 10kg mer än vad som skulle kunna kallas en godkänd form.

ReNeGaY:

LOL! :D Vilken diss, men jag måste faktiskt erkänna att jag är inte direkt skitnöjd över den där bilden (ingen av dem egentligen)… Men tvingad som jag blev så hade jag inget annat val än att behöva lägga upp skiten! Och som jag känner nu så kommer det nog åtminstone dröja 1,5-2år till innan ni får se lite av mitt skinn in action igen. :D

Jag varken orkar eller har tid med att skriva ner passen efter att jag kommer hem på kvällarna numera, men tränar gör jag absolut kan jag meddela! Angående viktredovisningarna kan du ju läsa bland de senare inläggen jag skrivit här i journalen så får du ett någorlunda ärligt svar på din fråga… ; p

puss

Viewing 5 posts - 196 through 200 (of 200 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.