Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Monstret’s sida
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 november, 2005 at 11:00 #95049Anonym anvandareMember11 november, 2005 at 11:00 #1042523Anonym anvandareMember
Hallå hallå
Då var det dags att starta en ny dagbok här på Body, eftersom Exhale lägger ner sin verksamhet
Men jag är övertygad om att jag kommer att trivas lika bra här!Vem är då detta Godis_monster?
Heter (egentligen) Linda och bor i vackra Göteborg
Ålder: 27år
Framtidsplaner: Ska ställa upp i BF Lucia 2005, vilket för övrigt är min första tävling men märk väl, dock ej den sista!! :dance:
Coach: Har en enorm tur då jag bor med den bästa tänkbara coachen man kan tänkas hitta (heter Storfredda här inne). Dietandet har gått både lätt och enkelt och han har styrt upp det mesta i mitt liv så jag sluppit tänka själv (tack och lov då huvudet funkar lite som det själv vill).Favorit citat:
”Ångra aldrig det du gjort, men alltid det du aldrig gjorde”
”Friskt vågat, hälften vunnet”
Blir lika glad var gång jag ser att någon tittat förbi och skrivit ett par rader i min tråd! Och nu när jag närmar mig mitt slutmål med stormsteg behöver jag alltid ”lite” extra uppmuntran och en spark i röven då och då
/ Monstret :nerd-tb:
11 november, 2005 at 11:16 #1042524Anonym anvandareMemberUpp med bilder! BUMS!
11 november, 2005 at 11:41 #1042525Anonym anvandareMemberTjeeeeena! Du s
11 november, 2005 at 12:04 #1042526Anonym anvandareMemberHann nog börja undra både en och två gånger om man inte skulle hitta nån monsterjournal här. Men nu är du här :happy: Kollade in bilden i profilen, looking gooood Bara att kämpa vidare, inte länge kvar nu!
11 november, 2005 at 12:16 #1042527Anonym anvandareMemberLiten smygbild p
11 november, 2005 at 12:18 #1042528Anonym anvandareMemberTja Linda! ,…kul att du dykt upp här nu, hoppas allt går som det ska!
Hälsa Fredda å jycken!
Edit: Ohh wow!!, allt går som det ska ser jag ju nu!,…kämpa på!
11 november, 2005 at 12:36 #1042529Anonym anvandareMemberHej godismonstret!
Formen ser bra ut kämpa på nu de sista veckorna och ett stort lycka till:up:11 november, 2005 at 14:12 #1042530Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Tjeeeeena! Du såg ut att vara på bra humör när du snackade med Janne tidigare i veckan. Sen vart du borta när jag kom ut från duschen så jag får lyckoönska här istället!Hallå där din smygis…såg dig INTE på gymmet någon av dagarna jag var där!!! Så blind kan jag väl inte vara!? Var gömde du dig…just ja duschen
Kändes grymt att få komma och hälsa på mitt gamla ”gym” och ännu roligare var det när man fick ett bra betyg på formen av Janne
Hann med att snacka lite skit med Andy också, han har fått tillbaka sina kinder..så han fick sig ett nyp :whistle:
Hur känns det nu när du typ kan äta vad du vill? Eller du fortsätter att pina och plåga dig själv? Du är ju grym på det…haha…Om vi inte ses innan så ses vi kanske till Lucia!?
11 november, 2005 at 14:47 #1042531Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Hallå där din smygis…såg dig INTE på gymmet någon av dagarna jag var där!!! Så blind kan jag väl inte vara!? Var gömde du dig…just ja duschenKändes grymt att få komma och hälsa på mitt gamla ”gym” och ännu roligare var det när man fick ett bra betyg på formen av Janne
Hann med att snacka lite skit med Andy också, han har fått tillbaka sina kinder..så han fick sig ett nyp :whistle:
Hur känns det nu när du typ kan äta vad du vill? Eller du fortsätter att pina och plåga dig själv? Du är ju grym på det…haha…Om vi inte ses innan så ses vi kanske till Lucia!?
Jag såg dig i måndags tror jag (den enda dagen denna veckan jag inte jobbat över och varit där sent) Hade kört ben så jag hade problem att känna igen dig i dimman.
Säker på att Janne inte flörtade med dig då? :p
Jupp snart ser man inte öronen framifrån på Andy igen
Jag dietar inte längre men håller mig relativt lugn, helgerna blir galna men vardagarna är schemalagda i vanlig ordning.Jupp vi ska förmodligen upp på Lucia hela gänget så vi lär synas där!
11 november, 2005 at 16:41 #1042532Anonym anvandareMemberDu vet att det öde är bestämt va?
Japp och jag kommer att vara där både framför och bakom.
Det innebär massor av bilder, jag kan jävlas med sedan:devil:
Sedan har din gubbe bjudit över oss, vilket betyder att ni få dyka i era plånböcker för fodra oss grisar.:bb2:
11 november, 2005 at 19:08 #1042533Anonym anvandareMemberGillar ditt nick skarpt .
11 november, 2005 at 21:09 #1042534Anonym anvandareMemberRipper – Jag har hälsat till coachen kul du gillar min form!!! Det lär förhoppningsvis hända en heeeel del framöver, ser själv fram emot att se den slutliga förvandlingen.
Malin_W – Tack tack, du kan tro att jag ska kämpa dessa sista veckor!!!!
Pernilla Haglund – Tack detsamma får jag säga
Lisa fisa – Jag LOVAR att jag kämpar så hårt jag bara kan!!!! Hur går det själv? Kram kram
Fever – he he..vet inte riktigt om jag ska skratta eller bli nervös Du och din kamera har en förmåga att dyka upp på de mest konstiga ställen…och dessutom när man minst anar det! Ser fram emot ert besök, MOAHAHAHAHAHA….
AnnaC – Nicket passar mig som handen i handsken…jag är helt tokig i godis!!!!! Såpass så att överblivet lördagsgodis antingen kastas eller tejpas in i påsar så jag inte ska lukta eller så nåt. YES jag har dålig karaktär!
12 november, 2005 at 07:21 #1042535Anonym anvandareMemberKänner igen känslan vad gäller godiset…fast min last är nötter, okej det är rätt nyttigt med nötter I RIMLIG MÄNGD. Rimlig mängd är inte 200 gram åt gången. Vill ju äta lite nötter dock, så nu har min sambo en påse gömd någonstans i lägenheten och en kollega har en på jobbet. Sedan portionerar dom ut rimlig mängd då och då
Kanske skulle byta nick till ”Nötmonstret” kanske…?
12 november, 2005 at 10:25 #1042536Anonym anvandareMemberTjenare!!
Kul att se dig journal från dig också här!Formen verkar väldigt lovande hörrödu :worship: Kan du inte dela med dig lite av den till mig?
Kör så det ryker sista veckorna så ska jag heja på dig för fullt på Lucia!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.