Monstret’s sida

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 156 total)
  • Author
    FEVER wrote:
    Japp tycker deffenetivt att vi skall träffas snart:emo-thumb
    Angånde en viss person som komenterade att det var en byggare, som hjälpt till med poseringen, vill jag bara säga:
    Åsa fick hjälp av en som hållit på med boxning, judo och marathon och det har gått rätt hyffsat:whistle:

Fever, jag har ett namn… Vad har du för problem med att jag försöker hjälpa andra? Fredrik har faktiskt varit tacksam för det lilla jag kunnat hjälpa till med inför framtiden.

Mats Egelstig wrote:
    Fever, jag har ett namn… Vad har du för problem med att jag försöker hjälpa andra? Fredrik har faktiskt varit tacksam för det lilla jag kunnat hjälpa till med inför framtiden.

Ha ha ha du e så jävla seriös hela tiden.. slappna av!

Inte bråka nu pöjkar små!

Alex N wrote:

Du tog det ur min mun;)

Ps bra kritik öppet, dålig via PM8)

Alex N wrote:

Du skulle bara veta. ;)

*Linda hoppar in och lägger av en mega prutt som får pojkarna att sitta fint på mattan igen*

:nerd-tb:

Du såg grymt bra ut på Lucia:P

eeeei pruttmonstret!:friends:

Nu va det längesen vi hördes, en hel vecka el nått ujuj :|

Hur går det…
    har du börjat träna nått?

Snart är det jul, hoppas ni får en riktigt mysig julafton, försök äta upp dig så jag slipper skämmas när vi ses nästa gång, haha det lär jag göra ändå..
    our body rock! jäääää

kramkram

Hallå alla Monsterdiggare :D

Då har det nästan gått 2v sedan man stod på scenen och glänste…har typ tränat 1ggn under denna tid. Har kännt mig riktigt trött och sliten, men känner idag att gymmet ropar :bb2:

Tror jag gått upp ca 4kg kanske 5, men det känns ändå helt ok då jag vet att det är till stor del vätska som ligger och skvalpar :)
    Tuttisarna har hittat hem igen och DET är fan skönt…utan dom känner jag mig halv :p :whistle:
    Men som sagt..dags att dra igång med träning och en någolunda bra kost…försöka hålla mig till att äta mest skit under helgerna :)
    Är som sagt ett stort stort godismonster..eller rättare sagt jag äter allt som kan tänkas vara onyttigt och sött Bakade tex cookies igår kväll, blev väl en stor plåt med ca 12-13 kakor. Åt dom sista till frukost i morse hihi..tror inte jag fick någon hjälp :emo-thumb

Tvättstugan kallar…

God Jul och Gott Nytt År [/b]

Magen, en rykande färsk bild :D
    Ja ja, hårdhandskarna plockas snart fram igen…:up:

Godis_monstret wrote:
    Magen, en rykande färsk bild :D
    Ja ja, hårdhandskarna plockas snart fram igen…:up:

hahah sjukt grym fortfarande ..:emo-thumb

Alltså, du har fan snyggare rutor än mig! Och dina syns dessutom.. :whistle: där blir det pluspoäng :emo-thumb

Ät gott nu, sedan tar vi tag i saker :bb3:

GOD JUL![/b]

God jul vännen:bb3: …..ät nu gott och njut av julen med nära och kära….;)

Kram Tess

Den amerikanske tomten har blivit stämd, och sitter nu i rätten och blir förhörd av åklagaren: ”Did you, or did you not repeatedly call this little old lady a ho?” :p

[img=http://cheesebuerger.de/images/smilie/xmas/a014.gif]GOD JUL![/b][img=http://cheesebuerger.de/images/smilie/xmas/a014.gif]Kramisar från Mumindalen

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.