Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Monstret’s sida
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2005 at 11:43 #1042537Anonym anvandareMember
Va Kal att du oxå har journal nu :emo-thumb Måste säga att din formär enorm bra verkligen , jag är mkt imponerad :worship:
Hälsa Lottis att hon måste oxå fixa en journal vi saknar henne
Lycka till nu på Lucia ni kommer se grymma ut:bb2:
13 november, 2005 at 14:04 #1042538Anonym anvandareMemberTjena Linda!
Ser ut att gå framåt, kör hårt nu sista biten!! :emo-thumb
13 november, 2005 at 14:21 #1042539Anonym anvandareMemberHej…
Då syns vi backstage på lucia…
Jag ska tävla där i långa …..:bb3:Lycka till :up:
Mvh Stefan
14 november, 2005 at 00:18 #1042540Anonym anvandareMemberTjohooo [/b]
Då var min sista ”riktiga” ätardag förbrukad, dietschemat ändrat och jag känner på allvar hur stressen börjar göra sig påmindKänns så overkligt på något sätt, det mål jag satte upp för snart 2år (feb) sedan har jag snart nått…vägen hit har varit…tuff men samtidigt väldigt rolig och lärorik. Vet att dessa sista 4v verkligen kommer att vara en extremt hård prövning, men har jag kommit så här långt kan inget stoppa mig! Inte ens allt godis i världen Misstänker att jag kommer att gå runt och prata med mig själv, fatta noll och drömma om tyger, protein och digitalvågar som väger heeeelt fel…och helt plötsligt har jag gått och blivit fet av dietandet :nerd:
Det återstår att se hur skev i skallen jag kommer att bli!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
AnnaC – Nötmonstret…hmm…eller varför inte ”Jordnöttan”??
CamillaJ – Tack..snäll du är !!!! Din form är det säkerligen inget som helst fel på, såvidare du inte har transformerats sedan sist vi sågs Varit dåligt med dejtar på stan, ska vi försöka höras i veckan??
Fröken Frykman – OJ..hihi..tack för dina vänliga ord 😮 , dom uppskattas verkligen!!!!! Lovar hälsa Lottis så fort jag får en chans…hon är en mycket mycket busy woman these days.
Stefan_Gasslander – Jasså en till som vågar sig upp på scen, kul!!! Yes vi lär ses där bak, lycka till själv! :up:
14 november, 2005 at 08:29 #1042541Anonym anvandareMemberFyra ynkliga veckor utan godis klarar du hur lätt som helst tjejen! När chokladen, gelehallonen och lakritsbåtarna börjar ropa på dig alltför högt, och drömmarna blir allt mer skumma är det bara att ta en morot eller en bit broccoli Minst lika gott :p Nää, men seriöst, du kommer fixa det galant… sen är det ju så gott som jul, och du får käka lussebullar och pepparkakor så det jäser ur öronen på dig! :whistle:
Kämpa på! Huggiez
14 november, 2005 at 11:47 #1042542Anonym anvandareMemberHallåååå tjejen!!
Kul att du också kommit hit!
Det är bara att kämpa vidare, snart är du framme vid ditt mål!!!
Vi kommer och hejjar på dig :emo-thumbKram!
14 november, 2005 at 13:02 #1042543Anonym anvandareMemberdeffmonstret must fight godismonstret nu du :emo-thumb
kämpa på Linda :bb3:
14 november, 2005 at 23:52 #1042544Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Fyra ynkliga veckor utan godis klarar du hur lätt som helst tjejen! När chokladen, gelehallonen och lakritsbåtarna börjar ropa på dig alltför högt, och drömmarna blir allt mer skumma är det bara att ta en morot eller en bit broccoli Minst lika gott :p Nää, men seriöst, du kommer fixa det galant… sen är det ju så gott som jul, och du får käka lussebullar och pepparkakor så det jäser ur öronen på dig! :whistle:Kämpa på! Huggiez
Hmmm…jag tål inte morötter, och broccoli ser ut som det smakar…FÖR JÄVLIGT!!!
Men, jag tror nog att det kommer att gå galant…eller vad tror du?? :p
All I need is love…la la layeeeeeah…right!!!!! Shit alltså, såg att SAFFRANS GIFFLARNA kommit ut på hyllorna nu dom är så snuskigt goda. Ska köpa ett par påsar och frysa in innan dom försvinner igen!!! Yes, en väldigt bra idé tycker jagNu väntar bingen med tillhörande biff (nej Linda inte skäggbiff)
15 november, 2005 at 07:12 #1042545Anonym anvandareMemberLycka till tjejen!!
Ska bli kul att se dig p
15 november, 2005 at 15:13 #1042546Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Hmmm…jag tål inte morötter, och broccoli ser ut som det smakar…FÖR JÄVLIGT!!!Men, jag tror nog att det kommer att gå galant…eller vad tror du?? :p
All I need is love…la la layeeeeeah…right!!!!! Shit alltså, såg att SAFFRANS GIFFLARNA kommit ut på hyllorna nu dom är så snuskigt goda. Ska köpa ett par påsar och frysa in innan dom försvinner igen!!! Yes, en väldigt bra idé tycker jagNu väntar bingen med tillhörande biff (nej Linda inte skäggbiff)
Du jag vet vad du skall köpa till gubben i julklapp, en ryggkliare:D
16 november, 2005 at 00:42 #1042547Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Du jag vet vad du skall köpa till gubben i julklapp, en ryggkliare:DDET behövs INTE :p
Han har ju mig…hihi16 november, 2005 at 00:42 #1042548Anonym anvandareMembertwinlab75 wrote:Lycka till tjejen!!Ska bli kul att se dig på scen om bara några veckor.
Kämpa på.Hej bruden, kul att du tycker det!!!
Ser fram emot det själv faktiskt..även fast nerverna är på helspänn numera/L
16 november, 2005 at 13:02 #1042549Anonym anvandareMemberSer bra ut. Saknar dock ett pass h
16 november, 2005 at 20:21 #1042550Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:CamillaJ – Tack..snäll du är !!!! Din form är det säkerligen inget som helst fel på, såvidare du inte har transformerats sedan sist vi sågs Varit dåligt med dejtar på stan, ska vi försöka höras i veckan??
Jaaa, det låter som en jättebra idé! Jag är väldigt upptagen på jobbet på veckorna men helgerna är ganska tomma förutom lägenhetsvisningar!! Det enda som snurrar i mitt huvud nu är kvm, avgift och hur man skulle rymma alla porteinburkar i ett nytt kök
Hör av dig om när det passar dig!16 november, 2005 at 20:34 #1042551Anonym anvandareMemberTjenare tjejen!!!!
Förlåt för att jag inte har varit inne och sparkat dig i röven tidigare , men jag har ju själv behövt ett antal sparkar…..Och nu behövs de än mer då jag också ska tävla på Lucia:| .Så vi ses bakom scen :bb3:!!!!!
/Åsa
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.