Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Monstret’s sida
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 november, 2005 at 15:02 #1042552Anonym anvandareMember
Inte långt kvar nu tjejen!! kämpa nu på det sista och visa vad ett godismonster kan göra på scen :emo-thumb
19 november, 2005 at 08:05 #1042553Anonym anvandareMemberHej!
Nu19 november, 2005 at 17:36 #1042554Anonym anvandareMembertänk du……här var du hård….tänk då när du är på scen :emo-thumb
19 november, 2005 at 17:44 #1042555Anonym anvandareMemberMini Åsa wrote:Tjenare tjejen!!!!
Förlåt för att jag inte har varit inne och sparkat dig i röven tidigare , men jag har ju själv behövt ett antal sparkar…..Och nu behövs de än mer då jag också ska tävla på Lucia:| .Så vi ses bakom scen :bb3:!!!!!
/Åsa
Hej hej
Äh..inget att be om ursäkt för, vi är alla helt inne i alla förberedelser inför Lucia och vissa även inför December Cupen. Ska bli superkul att få se dig…BACKSTAGE hihi..då sitter vi alla i samma båt usch..kan ju säga att förväntningarna redan är på topp!!!!
Yes, ses snart :bb3:
Kram från Monstret19 november, 2005 at 17:45 #1042556Anonym anvandareMembertwinlab75 wrote:Hej!
Nu är d som sagt inte långt kvar, ska bli himla kul att se dig på scen..
Vi kommer nog att vara många ifrån forumet som kommer sitta i publiken likväl så kommer många att tävla, e ju så kul …Lycka till å jag skickar en lyckosparkt till dig oxå..
/Rebecca
Hallå..nej nu är det verkligen inte långt kvar pirrigt värre!!!
Du får hejja på mig om du skulle se mig yra omkring hehe..Tack för sparken :up:
/L19 november, 2005 at 17:47 #1042557Anonym anvandareMemberTess wrote:Inte l19 november, 2005 at 19:04 #1042558Anonym anvandareMemberHär har du en till som är galen i saffransgifflar!!! Skillnaden är kanske att jag får äta dem :p Men vet inte om det är så bra, för allt jag FÅR äta tenderar att slinka ner.. 😮
Kämpa på nu, inte långt kvar.. att tävla är en upplevelse jag lovar!!!
Men sedan vill jag att du testar byggning någon gång oxå
24 november, 2005 at 22:23 #1042559Anonym anvandareMemberHej fisen!, gör det här bra nu!, av bilderna jag sett ikväll (blev rätt paff å glad, såg nog ut som min nya ava i fejan ) så kommer slutresultatet att bli riktigt najs!
Å du, lovar å ta med kartongen om jag åker ner! :p
25 november, 2005 at 07:18 #1042560Anonym anvandareMemberHejsan Monstret!!
Läste lite i din journal på Exhale då och då, väldigt underhållande :emo-thumb
Så, nu är jag alltså här oxå, och har bestämt mig för att skriva lite då och då oxå :whistle:
Snart dax för tävling då… Ja, inte för mig då…. Men, håller tummarna för att det ska gå kanonbra för dig :up: Jag måste erkänna att jag är grymt nyfiken på bilderna som Ripper nämner (jag vill oxå se ut som en Smilegubbe…. *s*). Tycker din form har sett så bra ut på de tidigare bilderna här, så nu undrar jag ju hur den ser ut i dag….
Kämpa på med sista rycket nu!!
25 november, 2005 at 08:16 #1042561Anonym anvandareMemberHej Linda….
e lite besviken på mig själv just nu…vi har ingenstans att bo i gbg den helgen du ska tävla så jag kommer inte få se dig på scen och du fattar inte så mkt jag längtat efter det …..ska försöka fixa det på nått sätt…men ja……visste inte alla hotell skulle vara fulla just den helgen så snabbt …..
kör nu på det sista…….tror på dig tjejen! :worship:
25 november, 2005 at 08:20 #1042562Anonym anvandareMemberTess wrote:Hej Linda….e lite besviken på mig själv just nu…vi har ingenstans att bo i gbg den helgen du ska tävla så jag kommer inte få se dig på scen och du fattar inte så mkt jag längtat efter det …..ska försöka fixa det på nått sätt…men ja……visste inte alla hotell skulle vara fulla just den helgen så snabbt …..
kör nu på det sista…….tror på dig tjejen! :worship:
Finns det inga hotell?? Gjorde en snabb sökning på [www.hotels.com] och hittade massor med rum
25 november, 2005 at 08:24 #1042563Anonym anvandareMemberjag ska kolla upp mer idag men det verkade vara himla fullt när det kom till dubbelrum på de flesta hotell som låg i närheten… snart dumpar jag min partner som ska me..haha vill ju så gärna och jag har ju faktsikt en tjej jag kan dela rum me…men hur ska jag göra med honom då 😮
25 november, 2005 at 08:30 #1042564Anonym anvandareMemberTess wrote:jag ska kolla upp mer idag men det verkade vara himla fullt när det kom till dubbelrum på de flesta hotell som låg i närheten… snart dumpar jag min partner som ska me..haha vill ju så gärna och jag har ju faktsikt en tjej jag kan dela rum me…men hur ska jag göra med honom då 😮Sorry att jag förstör monstrets tråd. Men jag hittade dubbelrum centralt i Göteborg, och att gå 10min måste väl falla inom ”närheten”…..
25 november, 2005 at 08:46 #1042565Anonym anvandareMembertror det ordnar sig ja…Tack mats :worship:
25 november, 2005 at 08:58 #1042566Anonym anvandareMemberKör så det ryker nu…..:bb2: :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.