Monstret’s sida

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 156 total)
  • Author

Ett jättegrattis till din fina placering vännen!
    Jag är väl inte den som slösar med komplimanger, men dom jag ger kommer från hjärtat:) . När jag insåg att du var top fem fick jag bita mig hårt i läppen å kämpa för att inte börja lipa mitt framför scen:o . Som tur var satt ju Johanna där brevid å var lika stabil som alltid8) . Du var tio gånger grymmare än jag förväntat mig. Anser personligen att du blev robbad på både en, två och tre placeringar. Tycker den här bilden tydligt visar (inga namn nämnda) vilka tre något släta medtävlande jag syftar på. Bilden visar även tydligt vem jag(och väldigt många med mig) anser borde ha vunnit.
    Varma kramar från fam Kelmeling/Grindal

Grattis!
    Hälsar du inte på mig längre? Är det för att jag är tjock? :D

Kan knappt förstå att jag faktiskt tävlat i Bodyfitness ;)
    Allt har gått så otroligt fort nu när jag blickar tillbaka. Alla morgonpromenader, all dietmat och träning har trots allt inte varit så himla jobbigt.

Kanske beror det på att jag haft ett otroligt stort stöd från mina vänner men framför allt från min coach ( ;) ).
    Kan lugnt erkänna att jag aldrig nått ända fram om det inte vore för Fredriks oändliga tålamod och kunskap!!!! :worship: :worship: :worship:
    Du vet verkligen vad du snackar om i alla lägen, och har alltid gjort ditt yttersta för att finnas där när man behövt dig. Är dig otroligt tacksam…och har verkligen gjort mitt bästa för att göra dig stolt, nästa gång ska jag sikta ännu högre och få en bättre placering!!! 😮

Skulle inte velat gå igenom allt detta utan dig vid min sida..

Till alla andra som skrivit i min tråd…TACK för ert stöd, och tack till er som skrek halsen av i er i publiken…JAG HÖRDE ER :D Varje gång jag blev nervös försökte jag hitta Fredrik, eller Johanna med pojkvän (Tobbe K) som fick mig att behålla lugnet…men era skrik hjälpte också till :up: Tack än en gång!

Tobbe K wrote:
    Anser personligen att du blev robbad på både en, två och tre placeringar. Tycker den här bilden tydligt visar (inga namn nämnda) vilka tre något släta medtävlande jag syftar på. Bilden visar även tydligt vem jag(och väldigt många med mig) anser borde ha vunnit.
    Varma kramar från fam Kelmeling/Grindal

Om man går på en B-F tävling och snett från sidan försöker placera de tävlande efter hårdhet så har man hamnat mycket fel. Än värre när bedömningen försöker utföras från ett dåligt taget foto. ;)

Du va kanon fin tjejen :emo-thumb

Jajaja….
    Nu är det ju svårt för mig o vara helt opartisk…men jag skall göra ett seriöst försök då jag sett alla tjejerna ur de flesta vinklar o vrår.
    Min åsikt är att 2:an skulle kommit 1:a, tycker hon presenterade en sund o trevlig fysik och gjorde ett proffsigt framträdande osv osv.
    Linda tycker jag skulle hamnat på 3:e plats, visst är det svårt med bedömningen….o varken du eller jag är ju domare…MEN min syn på det hela är iaf att en gluteus ska ll vara någorlunda fast och att magmusklerna skall vara synliga o markerade. Därtill anser jag att det skall dömas ner på om man från första posen skakar som ett asplöv.
    Som sagt, jag är ingen expert..och Du Mats har ju betydligt mer erfarenhet än vad jag har…så jag låter detta vara med mina kommentarer och jag skall återkomma till dig i PM med mer dokumentation ang det jag bad dig om hjälp med. O som du vet är jag mycket tacksam för att du ger den den kritik vi pratat om o dessutom tar dig tid till detta.

Mats Egelstig wrote:
    Om man går på en B-F tävling och snett från sidan försöker placera de tävlande efter hårdhet så har man hamnat mycket fel. Än värre när bedömningen försöker utföras från ett dåligt taget foto. ;)
    Storfredda wrote:
    MEN min syn på det hela är iaf att en gluteus ska ll vara någorlunda fast och att magmusklerna skall vara synliga o markerade.

Som jag såg det var ju just gluteus och låren (både bak och fram) Lindas största svaghet när det gällde hårdheten, som du tydligt ser på bilderna har hon till och med kvar vecket mellan ”gump” och baksida lår. Hon var hård på överkroppen men tyvärr släpade benen. Samtidigt som benen muskulärt är betydligt mer välutvecklade än överkroppen. Eftersom hennes ben är korta jämfört med henne överkropp bör ju dräkterna i framtiden också sys på ett sånt sätt att illusionen blir att benen är längre.

Storfredda wrote:
    Jajaja….
    Nu är det ju svårt för mig o vara helt opartisk…men jag skall göra ett seriöst försök då jag sett alla tjejerna ur de flesta vinklar o vrår.
    Min åsikt är att 2:an skulle kommit 1:a, tycker hon presenterade en sund o trevlig fysik och gjorde ett proffsigt framträdande osv osv.
    Linda tycker jag skulle hamnat på 3:e plats, visst är det svårt med bedömningen….o varken du eller jag är ju domare…MEN min syn på det hela är iaf att en gluteus ska ll vara någorlunda fast och att magmusklerna skall vara synliga o markerade. Därtill anser jag att det skall dömas ner på om man från första posen skakar som ett asplöv.
    Som sagt, jag är ingen expert..och Du Mats har ju betydligt mer erfarenhet än vad jag har…så jag låter detta vara med mina kommentarer och jag skall återkomma till dig i PM med mer dokumentation ang det jag bad dig om hjälp med. O som du vet är jag mycket tacksam för att du ger den den kritik vi pratat om o dessutom tar dig tid till detta.

Alla har rätt till sin synpunkt. Jag ska även försöka ge mer av mina åsikter till dig enligt våra PM. Iatoaon delar även de synpunkter jag gav efter din fråga via PM.

Bra att det blir givande diskussioner och att du är bra på att ta kritik Fredrik. :up:

Självklart tar Jag kritik!
    Trots allt så jobbar jag ju efter en förstaplats…alltid!
    Så även om jag är nöjd o stolt över mina adepter, så kanske jag inte är lika nöjd med mitt eget arbete. En del saker vet jag redan nu, andra saker tar jag reda på med hjälp av folk som är duktiga på sin sak. Anser att det är min skyldighet, jag måste ju se till att mina tävlande är bättre nästa gång…o allra helst BÄST! :)
    Det är ju det som gör att jag har något o jobba efter framöver!
    Man vore en usel coach om man inte gjorde det…tycker Jag iaf…
    Det enda som kanske e lite synd är väl att det ventileras här, adepterna i fråga styr ju inte över sin form själva…det är ju min buisness….
    Men jag har ju själv varit med o kommenterat öppet så Jag tar på mig en del av detta.
    :nerd-tb:

Mats Egelstig wrote:
    Alla har rätt till sin synpunkt. Jag ska även försöka ge mer av mina åsikter till dig enligt våra PM. Iatoaon delar även de synpunkter jag gav efter din fråga via PM.

Bra att det blir givande diskussioner och att du är bra på att ta kritik Fredrik. :up:

Ständigt uppvaktad, vad annars när man har det utseendet;)
    I våra ögon är du föralltid en vinnare:worship:

Bra jobbat f

FEVER wrote:
    Ständigt uppvaktad, vad annars när man har det utseendet;)
    I våra ögon är du föralltid en vinnare:worship:

Blir alldeles rörd, dina ord värmer verkligen…tack 😮 Eller rättare sagt…tack detsamma!!! Såväl du som Åsa är två verkliga förebilder, ni är otroliga och dessutom har ni världens sötaste lilla dotter! Shit..jag som lovade henne att jag skulle leta upp henne efter finalen i söndags..vi skulle ha lite ”girl talk” : :( Hälsa henne och säg att vi får ta den väldigt snart och att jag bjuder på godis som plåster på såren!!!!

Ja när ska vi alla träffas?? Soon I/we hope :up:

Megakram från GODISmonstret

Linda Berg wrote:
    Bra jobbat för att vara din första tävling :emo-thumb Grattis!! :D Snygga axlar och mage!! Tyckte du såg bättre ut i din blåa bikini, då den var skuren högre upp i grenen!! Nu är det bara att jobba på och entra scenen snart igen!! :p Lycka till!!

Jag tackar vänligast :) Har verkligen kämpat hårt med mina axlar som var mindre bra förr i tiden 8)
    Tycker själv om den blåa bikinin, den kändes verkligen rätt på alla sätt!
    Yes, jag tar en liten vilopaus innan hårdhandskarna plockas fram igen…

I’ll be back :bb2:

Ps. tack för bilden ds.

Godis_monstret wrote:
    Blir alldeles rörd, dina ord värmer verkligen…tack 😮 Eller rättare sagt…tack detsamma!!! Såväl du som Åsa är två verkliga förebilder, ni är otroliga och dessutom har ni världens sötaste lilla dotter! Shit..jag som lovade henne att jag skulle leta upp henne efter finalen i söndags..vi skulle ha lite ”girl talk” : :( Hälsa henne och säg att vi får ta den väldigt snart och att jag bjuder på godis som plåster på såren!!!!

Ja när ska vi alla träffas?? Soon I/we hope :up:

Megakram från GODISmonstret

Japp tycker deffenetivt att vi skall träffas snart:emo-thumb
    Angånde en viss person som komenterade att det var en byggare, som hjälpt till med poseringen, vill jag bara säga:
    Åsa fick hjälp av en som hållit på med boxning, judo och marathon och det har gått rätt hyffsat:whistle:

Har bara en sak att säga:

Du var snyggast på scen Linda! :worship: punkt.

Ett ord kom ur Patriks mun när du klev upp på scen: ”oj” .. Och därefter jag: ”gud, vad fin hon är”

Bortsett från att jag personligen tyckte du var vackrast av dom alla så var det verkligen starkt att komma femma i din första tävling!

STORT Grattis från mig!

/Stina

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 156 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.