Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 468 total)
  • Author
    Qustaph wrote:
    Total viktminskning på 6 veckor: 9.2kg

9 kilo på 6 veckor är riktigt bra jobbat :up: men du är inte orolig att du tappar för mycket muskler när du går ner så fort?

kämpa på!

Ser stor skillnad på bilderna!! Fint jobbat! Ha inte för bråttom ner i vikt bara! sköt om dig och kör hårt!

alle wrote:
    9 kilo på 6 veckor är riktigt bra jobbat :up: men du är inte orolig att du tappar för mycket muskler när du går ner så fort?

kämpa på!

Till min otroligt stora förvåning har jag ökat i allt nästan. Skillnaden mellan mitt liv nu och för 6 veckor sedan är egentligen bara att jag äter lite bättre mat, skiter i allt onyttigt och tar lite promenader. Det känns nästan lite för enkelt.
    Jag har under denna deff aldrig nånsin varit hungrig, sötsugen eller sugen på att skita i allt. Det enda som jag ångrar, är att jag inte började köra såhär från början så hade jag sluppit detta nu ^_^

Sen så tror jag att viktminskningen har planat ut lite nu. Gick ju från att äta godis,pizza och glass flera gånger i veckan + att jag drack alkohol MINST 2 gånger varje månad (oftast varje helg). Så från att leva så till att inte dricka nånting och bara äta nyttigt så är det väl kanske inte så konstigt att jag kan fortsätta öka då det inte finns någon alkohol som kräver massa energi :)

Mer än 9 kilo på 6 veckor är riktigt bra jobbat !!

Gratulerar mannen ! Keep Up The Good´Work som dom brukar säga :up:

((…..Vad är målvikten i nuläget?? ….och när är det planerat o nås?))

Mvh. Stoffe

megarexi wrote:
    Mer än 9 kilo på 6 veckor är riktigt bra jobbat !!

Gratulerar mannen ! Keep Up The Good´Work som dom brukar säga :up:

((…..Vad är målvikten i nuläget?? ….och när är det planerat o nås?))

Mvh. Stoffe

Jag har alltid sagt att jag inte bryr mig om vågen och att spegeln är min bästa vän men om jag ska vara riktigt ärlig så är första delmålet att ta sig under 90kg. Det SKA jag har gjort vid nästa vägning (torsdag). Sedan så är jag väldigt sugen på att komma ner till 85. En stadig eftermiddags vikt med massa mat i kroppen runt 85 skulle kännas bra. Men jag vet inte, jag vill inte bli för spinkig och så men det skulle vara roligt med en sjyst sommarkropp så att säga – i alla fall några månader ;)

Jag har en del andra projekt på gång också som jag tänker hålla lite hemliga pga. jag vet inte om jag hinner bli tillräckligt nöjd med min kropp för att utsätta mig för det jag kanske ska (erkänn, nu blev ni nyfikna?;))

Robin U wrote:
    Hörde rykten om tävlingsplaner om några år ?

Du sa något om det ja, själv så kan jag säga att jag aldrig kommer stå på scen :D

riktigt bra jobbat, imponerande att du fortsätter öka i styrka såpass medans du rasar i vikt. :worship:

bring on some pictures dude! 8)

Hur var föreläsningen om polisyrket, gick du på det? Något intressant att dela med dig av? :p Kanske syns på polishögskolan om något år ifall du bestämmer dig för att gå den rikningen, i Umeå då såklart :nerd:

Qustaph wrote:
    Jag har alltid sagt att jag inte bryr mig om vågen och att spegeln är min bästa vän men om jag ska vara riktigt ärlig så är första delmålet att ta sig under 90kg. Det SKA jag har gjort vid nästa vägning (torsdag). Sedan så är jag väldigt sugen på att komma ner till 85. En stadig eftermiddags vikt med massa mat i kroppen runt 85 skulle kännas bra. Men jag vet inte, jag vill inte bli för spinkig och så men det skulle vara roligt med en sjyst sommarkropp så att säga – i alla fall några månader

Jag har en del andra projekt på gång också som jag tänker hålla lite hemliga pga. jag vet inte om jag hinner bli tillräckligt nöjd med min kropp för att utsätta mig för det jag kanske ska (erkänn, nu blev ni nyfikna?)

Du ska säkert bli nån modell av nått slag men vill
    få det o låta som tävlingsplaner för det é mindre gay :p

maybe strongman? fast då kanske formfilningen du gör nu é lite onödig….. ( ? )

Skämt åsido, känner du för det så dela med dig av
    dina framtidsutsikter, eller spar dem till den dagen de är förverkligade
    och vi kan få se lite resultat i form av pokaler, filmer / bilder lr dylikt :)

Väntar med lite lagom spänning.

Själv vill jag ner till 80 kg… och det är väl sisådär med den
    biten, 80 morgonvikt kanske, men sen vet jag ej… väga in och
    se typ en 7X någonting vore märkligt…. Det är några år sen sist :|

85 är väl nästa mål också, sen får vi se. Att aldrig väga över 85 utan
    och skaffat sig väsentligt mycket mer massa än i nuläget är iaf en sak
    som är klar när denna matfixerade period är över eller lagt sig lite iaf… :D

Ha´de bäst mannen. //Stoffe

Haha modell vet jag inte om det skulle gå även om man hade världens sjystaste kropp, eller finns det bra program som kan sudda ut ansikten nu för tiden? ;)
    Haha nej ingen tävling.

Lite nya bilder kommer så småningom! Sitter just nu och funderar på om jag ska dra ner på gymet för att köra ett ryggpass men har hållt på att flytta ut hela lägenheten idag så är trött och sliten. Ska ladda med tonfisksallad och sen får vi se om jag orkar dra ett lättare pass.. 7 Chins skulle vara roligt :D

…. Jag lider av samma åkomma, först måste jag komma iform
    för och bli modell, sen måste jag anlita en datanörd som har senaste
    versionen av Photoshop eller nått så man kan fixa fejset :)

Nej, bli nog varken någon Scen med babyoil eller nått modellande…hehe.

/Stoffe

Med fel ljus ser det mycket bättre ut :D

[img=http://i28.tinypic.com/25qyj2d.jpg][img=http://i32.tinypic.com/2znsozb.jpg]Man kannästan snart skymta de två översta rutorna

Men de syns tydligt att du ha mer och komma med
    under späcket sen efter deffen… Så ja får väl kura nu och
    återkomma med bilder i framtiden ist :emo-thumb hehe.

Hähä.
    Ska köra stenhårt nu till den 29e februari då jag ska åka till sthml med lite kompisar. Tänkte ta en liten semester från träning och deffen då jag kommer äta lite skit och säkert dricka några öl. Tror bara det gör mig gott efter då 8 veckors strikt diet. Sen när jag kommer hem så kör jag stenhårt 4 veckor till sen ser vi då hur mycket jag har kvar innan jag är nöjd. På de 6 veckorna ska jag ha hunnit ner på 85 hoppas jag!

Tränade rygg idag, gick inge vidare alls.
    Chins gick bra, klarade 7 st för första gången. Gjorde 5 st nästa set också så kommer klara 3×8 st snart vilket har varit mitt mål ett tag :)

Härligt att chinsen går bra!
    Ofta kan man med PB:n i första övningen vara lite halvslut resten av passet, så det är nog inget att fundera över!
    Samt att du ligger på ganska lågt energiintag, vilket oxå gör att du inte orkar så mycket mer än första övnigen!

Har varit och kört lite diverse pass men har inte kännts så bra så finns inte mycket att redovisa. Idag blir det ben.

Var ute och sprang igår morse för första gången på mycket länge. De första 500 m gick hur bra som helst sen så var man död :D

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.