Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 468 total)
  • Author
    Qustaph wrote:
    Jag är bäst på chins!

10 st
    8 st
    7 st
    Sjyst ökning med tanke på att jag inte gjorde 2 st för ett par veckor sedan!

Grattis!!
    Nu börjar det se bra ut med chinsen!!
    Det är viktminskningen som börjar märkas!!
    Och så börjar styrkan öka med träningen!!
    Najs!!:up:

Hedvig wrote:
    Grattis!
    Har du kommit på tekniken eller bara blivit så mycket starkare?

Tekniken i takt med viktminskningen :) Ligger ju trots allt 11kg mindre än utgångsläget så inte så konstigt. Sen har det blivit roligare nu när jag klarar av att göra 10 st än när man orkade 3.

Undertaker wrote:
    Grattis!!
    Nu börjar det se bra ut med chinsen!!
    Det är viktminskningen som börjar märkas!!
    Och så börjar styrkan öka med träningen!!
    Najs!!:up:

Ja verkligen, efter 2-3 veckor som varit sisådär är jag igång nu. Nu ska det finputsas inför sommaren ;)
    Studentfirandet börjar om inte allt för länge och planerar en utlandsresa innan det (12e Juni) så jag vill vara helt klar i mitten av maj. Så det är ca 2 månader kvar =) 5kg ska bort!

Blev ben igår, snuskigt mycket folk på gymmet så det blev bara benpress, hacklift och lite sparkövningar. Körde cardio efter passet för första gången på länge. Känns bra att vara igång igen.

Idag ska jag träna axlar och mage, fick 2 fribiljetter av EGO så tjejen ska följa med å slita lite ikväll :)

hittade denna nu för en stund sedan å har läst igenom det mesta :) kommer att hård följa dig nu !

när du startade såg du ut som jag gör nu ungefär fast jag e fetare :P.. å alltid vart mys fet :) samma ålder, ungefär samma kropp.. å nu när du ligger före mig å börjat få en riktigt söt kropp så kmr du bli min mentor haha

jag va uppe på 112kilo med gått ner mig till 104 nu på ca:4veckor…
    jodå dig kmr jag följa :) kmr kontakta dig senare med, vi skall prata viktiga grejer du å jag haha

Bra jobb å håll uppe detta ! creds !

Edit: stavfel

keffa wrote:
    hittade denna nu för en stund sedan å har läst igenom det mesta :) kommer att hård följa dig nu !

när du startade såg du ut som jag gör nu ungefär fast jag e fetare :P.. å alltid vart mys fet :) samma ålder, ungefär samma kropp.. å nu när du ligger före mig å börjat få en riktigt söt kropp så kmr du bli min mentor haha

jag va uppe på 112kilo med gått ner mig till 104 nu på ca:4veckor…
    jodå dig kmr jag följa :) kmr kontakta dig senare med, vi skall prata viktiga grejer du å jag haha

Bra jobb å håll uppe detta ! creds !

Edit: stavfel

Kul att du hittat hit, ja skicka mig ett pm så kan vi pratas vid på annat håll. Alltid roligt att ha någon att prata med som sitter i samma situation!

Igår blev det ett riktigt fint axelpass. Magen tränades dåligt pga det inte är så roligt att göra situps med gasig mage ^^.

Blev ett PB igår. Gick ifrån 14kg till 16kg i sidolyft. Har ökat fint här sista tiden så dropseten har gjort sitt.
    Körde även ett dubbelt dropset igår och idag är axlarna helt ömma :D

Vilar idag, vägning och bröst imorgon!

Startvikt: 99.9kg
    Förra veckans vikt: 88.4kg
    Morgondagens vikt: 87.4kg
    Viktminskning sedan förra veckan: 1kg

Total viktminskning: 12.5 kg

Tror jag är inne på vecka 10 eller något sånt. Shit det går bra nu igen. Skönt.
    Tror att jag kan nå mitt största mål redan inm 3 veckor. 85kg inom 3 veckor ska kunna nås!!

Morgondagens vikt? Är du synsk nu helt plötsligt?:P

gött är det Qustaph… keep on !

sådär qustaph nu har jag dragit igång en liten dagbok :)

där kan du se hur fet jag e :D

[http://forum.body.se/showthread.php?t=22671]

Jon Larsson wrote:
    Morgondagens vikt? Är du synsk nu helt plötsligt?:P

Haha, hjärnan försvinner i takt med deffen.
    Morgonvikt ska det såklart vara :D

Qustaph wrote:
    Haha, hjärnan försvinner i takt med deffen.
    Morgonvikt ska det såklart vara :D

Det är samma här – man funkar inte riktigt optimalt på kaloriunderskott. :D

Min axel vill inte vara med och leka, har haft känningar i den nu i ca 2 veckor och nu på slutet har det blivit värre. Bröstpasset igår blev helt lidande och det gick inte bra alls. Funderar på att uppsöka någon slags läkare om det håller i sig. Vilar från alla övningar som gör ont nu och ska se om det blir något bättre.

Idag har jag varit och tränat ett väldigt intensivt rygg/bicepspass. Absolut inga vikter att skryta med men jag tror vi hann göra 25 set på ca 35 minuter så helt slut blev man. Direkt från gymet till squashhallen där en svettig match utspelade sig i 45 minuter. Så idag har man hållt igång.

Chins idag blev
    9 st
    8 st
    8 st
    6 st+4st (hjälp)

Har nåt mitt mål med att göra 8×3 snabbare än vad jag trodde så nu ska vi allt se om jag fixar att göra 10×3 framöver :)

Trevlig helg alla!

Ben igår, allt förutom benpressen gick kalas. Intensivt och fint, har härlig träningsvärk idag.
    Blev 30 min på bandet i 5% gradient, tog på vaderna :)

Idag blir det ett väldigt lugnt pass för axlarna också tänkte jag kötta magen lite!

Quote:
    Chins idag blev
    9 st
    8 st
    8 st
    6 st+4st (hjälp)

Har nåt mitt mål med att göra 8×3 snabbare än vad jag trodde så nu ska vi allt se om jag fixar att göra 10×3 framöver

Går ju kalas för dej med chinsen!!
    Det tar knappast länge före du gör 3×10 eller tom. 3×12 reps!!:up:

Det går riktigt bra för dig! :) Roligt att se utvecklingen.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.