Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 468 total)
  • Author

BRA framsteg herr Qustaph!

Glad påsk! :)

lovelysmile wrote:
    BRA framsteg herr Qustaph!

Glad påsk! :)

Tack så mycket!
    ÄGGstremt glad påsk på dig med.

Trodde magen började bli bättre men har sprungit på toa hela natten. Mår verkligen skit nu. Skulle ha tränat idag egentligen men skjuter upp det till imorgon/måndag..

Kroppen börjar återställa sig tror jag. Har slöat och ätit helt fel de senaste dagarna men jag skyller på sjukdom. Blir förmodligen ett bröstpass imorgon om inget oväntat händer :)

Har läst igenom hela tråden nu. Är GRYMT imponerad av dig. =)
    Skulle också vilja ha din diciplin eftersom jag också har en hel del studentfirande framför mig. =) Ska börja hård-deffa nu och förhoppningsvis nå mitt mål i mitten av sommaren. =) Tack för inspirerande läsning och jag kommer självklart att följa den här tråden!

Tack så mycket Aka.

NU är jag äntligen frisk förutom axeln som stoppade gårdagens bröstpass. Idag är jag riktigt laddad på att köra ett riiiiktigt grispass för rygg och biceps. Blir 1 timme cardio också! Minst.

Har också bestämt mig för att inte väga mig på ett tag. Just nu förstör bara vågen så ska bli skoj att se vad jag väger om kanske 4 veckor!

Wiho! Äntligen lite vind i seglet.
    Kändes skönt som fan på gymmet idag. Körde lite chins, latsdrag, någon rodd övning,ryggresningar och sen så körde jag ca 7 set biceps.

Tänkte springa lite efter passet men efter ryggresningarna var jag helt stel i svanken så det fick bli 15 min på cykeln. Ska ut och ta en promenad så småningom!

Har verkligen fått tillbaka alla motivation och ska sköta allt exemplariskt nu. Maten idag har blivit

Frukost: Sallad (gurka ananas sallad) 2 ägg 1 glas pepsimax
    Lunch: 300g Alaska Pollock, ris, blåbärsdryck, gurka.
    max 800 kcal (grovt räknat) hittills.
    Ska med hjälp av alaskapollock ligga lågt på kcal nu ett tag och se hur det funkar.

”1 glas pepsimax”

Skrivfel va? Skulle varit morotsjucie här va? :D:whistle:

N0rd1N wrote:
    ”1 glas pepsimax”

Skrivfel va? Skulle varit morotsjucie här va? :D:whistle:

Morotsjuice innehåller mer kalorier än pepsi max;)

Qustaph wrote:
    Morotsjuice innehåller mer kalorier än pepsi max;)

Okej, där blev jag lite ägd 😮 Fast jag tror fortfarande att ett glas morotsjuice är bättre än ett glas Pepsimax? :whistle:

N0rd1N wrote:
    Okej, där blev jag lite ägd 😮 Fast jag tror fortfarande att ett glas morotsjuice är bättre än ett glas Pepsimax? :whistle:

Beror ju lite på hur man ser det.

Qustaph wrote:
    Beror ju lite på hur man ser det.

Haha, iofs. Nu avslutar jag denna punkt, börjar bli för seriös, snart blir vi osams, och den ena kommer börja hota den andra, aldrig bra! :yikes: :D

Qustaph wrote:
    Wiho! Äntligen lite vind i seglet.
    Kändes skönt som fan på gymmet idag. Körde lite chins, latsdrag, någon rodd övning,ryggresningar och sen så körde jag ca 7 set biceps.

Tänkte springa lite efter passet men efter ryggresningarna var jag helt stel i svanken så det fick bli 15 min på cykeln. Ska ut och ta en promenad så småningom!

Har verkligen fått tillbaka alla motivation och ska sköta allt exemplariskt nu. Maten idag har blivit

Frukost: Sallad (gurka ananas sallad) 2 ägg 1 glas pepsimax
    Lunch: 300g Alaska Pollock, ris, blåbärsdryck, gurka.
    max 800 kcal (grovt räknat) hittills.
    Ska med hjälp av alaskapollock ligga lågt på kcal nu ett tag och se hur det funkar.

Härligt ryggpass. Fortsätt kämpa.
    Själv ska jag ta mig en lång promenad till jobbet nu. =)

Flickvännen jobbar hela lovet så det blir tidiga dagar även för mig. Har hunnit med en morgonpromenad och ätit någon slags kombinerad frukost/lunch!
    Laddade med ganska rejält med mat, spagetti och köttfärssås såhär innan benpasset!

Japp, benpasset gick som det skulle. Återigen ganska lätta vikter med högrep och intensivt. Tog mycket fint. Börjar verkligen gilla hacklift nu!

Imorgon ska jag träna med en kompis som jag inte tränat med på ett tag. Ska bli kul. Axlar (väldigt lätt pga ont i vänster) och mage!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.