Mot ett smalare liv 2008!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot ett smalare liv 2008!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 468 total)
  • Author

Axlar, mage igår.
    Axlarna kördes väldigt lugnt och magen blev bara 5-6 set, brutalbänk med vikt. Riktigt skönt att köra lågrep på magen. Alltid oxat på 30 repare med bara kroppsvikten men det kändes mycket bättre att köra 8-12 reps med vikt.

Blev 30 min intensiv promenad, avslutade med att springa 1½ km också. (5% Gradient;))

Kan ju ladda upp en bild med ett härligt uppblåst fightingface! Njut!
    [http://allyoucanupload.webshots.com/v/2002505504728206290 [img=http://aycu28.webshots.com/image/46947/2002505504728206290_rs.jpg]]

Hahaha, bilden är underbar!

Idag blir det ett litet pass för bröst och triceps. Får se hur mycket bröst jag kan göra pga axeln men förhoppningsvis ska det bli hantelpress, flyes, cablebross och möjligen lite bänkpressmaskin(tror det ska gå). Triceps blir det som vanligt, superseta några fjollövningar för maximal pump, kanske att jag lägger in lite frenchpress innan.
    Tänkte försöka mig på 30-40 min på bandet också. Ska nog springa lite för igår blev det en hel vilodag utan cardio alls och det går ju inte, måste straffa mig för det idag =)

Frukost idag:
    1 banan
    2 Dl fil
    okänd mängd hemgjort musli (mkt god)
    2 äggvitor
    Omega-3 och annat piller som jag inte vet vad det är trots att jag tagit det i 3 månader :D

Qustaph wrote:
    …annat piller som jag inte vet vad det är trots att jag tagit det i 3 månader :D

HAhahahaha priceless :up:

Mranderson wrote:
    HAhahahaha priceless :up:

Jag har iaf ökat massvis, tyvärr har jag också fått bitchtits och massa acne.
    Skämt åsido. Det är nå mineraler av nå slag som morsan gav mig. Orkade aldrig kolla upp va det var^^

Robin U wrote:
    Ska du inte visa dina musikskills? ;)

Vad menar du ? :)

ÄTARDAG!![/b]
    I den benämningen att jag äter ordentligt mycket mat istället för att mesa på och känna efter om jag är mätt eller inte. Har blivit en redig lunch med dubbla portioner + 2 mackor med ost. Tacos att vänta ikväll. Men skippade godiset igår trots att farsan + tjejen hade köpt varsin påse. Jag är så duktig.

Passet idag gick bice. Axeln håller verkligen inte för bröstpassen :( Triceps gick bra och sprang/gick 4 km efter passet så det kändes som ett hyffsat pass överlag!

Rygg biceps idag.
    12 chins och hela passet gick underbart. Var så jävla trött när jag satt på bussen hem, längtade efter god mat och vila…

Men pappa hade andra planer för mig..
    [img=http://i29.tinypic.com/30k6kw8.jpg][img=http://i32.tinypic.com/f24lyd.jpg]Ved, MASSVIS med ved

Qustaph wrote:
    Rygg biceps idag.
    12 chins och hela passet gick underbart. Var så jävla trött när jag satt på bussen hem, längtade efter god mat och vila…

Men pappa hade andra planer för mig..

Ved, MASSVIS med ved :(

hahahaha :D lär kännas i kroppen imorgon det där :D grym ökning i chins du har gjort btw :emo-thumb

Ved!
    Jag och yxan klöv en jäkla massa ved igår. Dagen efter axelpasset, så bra tajmat. Så jag förstår hur det känns =)

Kul att det går bra för dig laddy! Vad fan gjorde du med all veden? :D

Marcus Syvertsen wrote:
    Kul att det går bra för dig laddy! Vad fan gjorde du med all veden? :D

Lät den ligga kvar x)
    Men imorgon ska det nog bäras och staplas >_

Igår var det tänkt att det skulle bli ett benpass men jag drog med polarn å spelade squash 45 min istället. Idag blir det ben!

Qustaph wrote:
    Lät den ligga kvar x)
    Men imorgon ska det nog bäras och staplas >_
    Undertaker wrote:
    Du kunde komma hit med lite ved!
    Jag börjar bli utan! :D

Javisst, jag simmar ;)

Idag skulle det ha blivit ben om inte min mage hade krånglat så in i helvete. Hatar att träna efter skolan när man är gazig som faen Aff. Aja, vet ska bäras nu iaf.

Aff, vet inte vad det är men motivationen är i botten. Sen tänkte jag kolla igenom journalen för att få lite motivation och såg att man vägde typ 94 i slutet av januari. Känns som om man står still och trampar nu. Nästan så att jag måste väga mig på torsdag för att se om det ger något resultat för annars kommer jag aldrig orka :D

En jävla skitdag är va det är…

En sak till som känns bice är att jag hade räknat med att vara klar runt 85. Nu tror jag att jag väger runt 86-87 och sommarformen är minst 10 kg bort känns det som :(
    Aja, ska inte spekulera så mycket mer i det hela. Dags att packa och åka till tjejen, tänker fan bara sova nu och sen hoppas jag att det känns bättre imorgon!!

Visst är det trist att stå still och stampa men det är också fullkomligt normalt. Testa att ändra någonting. Lite längre cardio, lite hårdare eller lite oftare. Kanske byta konditionsträning till någonting helt nytt så at tkroppen inte kan vara så energisparande som den vill.

Håll ut, du har kommit förlångt för att ge upp nu. Och av vad bilderna visar behöver du inte gömma dig i vassen i sommar även om formen kan förbättras ännu mer.
    Stirra dig inte blind på vågen för den ger inte hela sanningen om din utveckling!

Vilja, tanke, känsla- Du kan om du vill och känner för att göra det.

Kram

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.