Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot ett smalare liv 2008!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2008 at 14:31 #721221Anonym anvandareMember
Gött att du har fått tillbaka gnistan igen!
6 april, 2008 at 16:08 #721222Anonym anvandareMemberLåter ju skönt det för benen, ska gå ner och spöa biccarna snart jag också. Har en sjuk jävla träningsverk i triceps dock. :nerd:
7 april, 2008 at 08:03 #721223Anonym anvandareMemberHejsan, jag har också läst din deffjournal nu och jag är verkligen imponerad. Jag tänkte bara höra ifall du äter någonting onyttigt alls, som godis, popcorn om du är på bio, glass m.m?
7 april, 2008 at 12:40 #721224Anonym anvandareMemberCheppen wrote:Hejsan, jag har också läst din deffjournal nu och jag är verkligen imponerad. Jag tänkte bara höra ifall du äter någonting onyttigt alls, som godis, popcorn om du är på bio, glass m.m?I början så hade jag 8 veckor då jag inte åt nånting alls. Men ibland tillåter jag mig själv att äta något gott. Brukar lägga in det på en dag då jag kör ben isofall. Finns ju smalare alternativ av diverse så det går ju bra.
Fruktcocktail med vaniljvisp eller lättglass är en god efterätt som man kan äta jävligt mycket utav innan det går över 500 kcal. Ibland äter jag nåt när jag känner att jag kan göra det men jag försöker att hålla igen på det så mycket jag kan.Har en sinnesjuk träningsvärk i benen idag. Ska nog vila idag, annars blir det axlar, mage och vader ikväll! Bilder kommer nog ikväll eller imorgon.
7 april, 2008 at 14:35 #721225Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Vi kör ikväll, jag har benkpres.Ska nog vila idag, tänkte träna lite ikväll men måste åka och kolla på massa lägenheter å skit.
7 april, 2008 at 15:28 #721226Anonym anvandareMemberokej tack så mycket för svaret. Kör hårt nu
7 april, 2008 at 17:16 #721227Anonym anvandareMemberTitta, en sån där kalsong(badmössa)reklam!
[img=http://i29.tinypic.com/5wkpw7.jpg]Tänkte att jag skulle bjuda på en oflexad bild framifrån så det fick bli denna.
Min flickvän var också rädd att nån skulle ta mig nu så tänkte bara säga att Anette har redan bokat mig.Sen blir man glad när pappa slänger in en burk sånna här på rummet![img=http://i27.tinypic.com/2jb5cg3.jpg]Hade bara 4 kapslar kvar av mina andra omega-3 så detta kunde inte komma mer lägligt!
7 april, 2008 at 17:46 #721228Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Bwahaha, är det Ljungberg på väggen eller?Bara för att min flickvän gillar fotbollshunkar så tycker jag inte att du ska göra dig rolig på det nu!
7 april, 2008 at 21:00 #721229Anonym anvandareMemberLägenheterna sög så jag åkte och tränade, mage, axlar samt lite vader. Grr.
7 april, 2008 at 21:27 #721230Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Har du ingen vadbild att bjuda på ?Har har inga vader kvar nästan :ike:!
Ser ut som att formen börjar arta sig Gustis, beskyll inte Anette för dina bilder på ljungberg!
7 april, 2008 at 21:35 #721231Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Har du ingen vadbild att bjuda på ?Nej nu förstår jag inte VAD du pratar om. HAHAHAHA va rolig jag är. Lägger in när jag sitter på min dator imorgon!
8 april, 2008 at 08:28 #721232Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Tänkte att jag skulle bjuda på en oflexad bild framifrån så det fick bli denna.Då man ser hur du ser ut nu på bilden, så skulle jag nästan säga att du inte behöver gå ner i vikt mycket mer! Börjar se riktigt bra ut!!:up:
Bara att börja packa på muskler nu!!
Kör hårt!:up:8 april, 2008 at 09:08 #721233Anonym anvandareMemberUndertaker wrote:Då man ser hur du ser ut nu på bilden, så skulle jag nästan säga att du inte behöver gå ner i vikt mycket mer! Börjar se riktigt bra ut!!:up:Bara att börja packa på muskler nu!!
Kör hårt!:up:Tack för dom orden, ja man börjar känna sig lite liten x)
Men dock så syns inte mina söta kärlekshandtag på denna bild som tyvärr finns kvar. Planen nu är att fortsätta min 4 veckors period med väldigt intensiv träning och extra nogrann kost så får vi se hur det ser ut/vad jag väger om 1½ vecka.Det är roligt att skala av och se vad som släpar osv, har tidigare nämnt att min rygg är katastrof men mina triceps släpar också. Men lite hårdare ska jag bli innan det blir gainingseason igen
8 april, 2008 at 14:49 #721234Anonym anvandareMemberDen utlovade vad bilden
[img=http://i27.tinypic.com/20gz7nn.jpg]Vilade inte igår som sagt så idag blir det lugnt istället. Vaknade dock klockan 06.04 imorse så då trotsade man isvindar, snö och fruktansvärd träningsvärk och begav sig ut på en morgonpromenad utan dess like!9 april, 2008 at 12:40 #721235Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Den utlovade vad bildenVilade inte igår som sagt så idag blir det lugnt istället. Vaknade dock klockan 06.04 imorse så då trotsade man isvindar, snö och fruktansvärd träningsvärk och begav sig ut på en morgonpromenad utan dess like!
Imponerande! Hade aldrig orkat resa mig ur sängen och ta en morgonpromenad på det sättet. :worship:
Däremot blev jag nu peppad till att börja göra det. Kan du så kan jag! Haha.
Duktigt gjort och kämpa på nu de sista veckorna innan studenten. :up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.