Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot ett smalare liv 2008!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 augusti, 2008 at 18:28 #721356Anonym anvandareMemberRobin Uhlin wrote:Hantelshrugs!
Nötte ju massvis med hantel/skivstångshrugs på den tiden den bilden e tagen
Men får väl köra på ett race till och testa om jag får någon förändring!25 augusti, 2008 at 09:05 #721357Anonym anvandareMemberRobin Uhlin wrote:Pröva upright rows med tätt grepp och sedan massa shrugs.
Sen en övning som är grym för trapzen är dessutom marklyftJa just det, marklyften ja Det kommer.
Ska till tandläkaren strax. Kan meddela att vikten imorse nykissad och naken låg på 88.9kg. Blev så inåt helvete paff. Undra om mina muskler mår bra av att tappa 4.7kg på 14 dagar.
Jag sa att jag skulle sikta på att köra ca 21 dagar så här intensivt. Men eftersom det lär bli lite slarv med kosten… eller jag menar en hel del slarv med kosten eftersom jag är i stockholm tis-tors/fredag så är målet för nästa vecka att inte gå upp någonting. Sedan kör jag på med lågkolhydratdieten. Funkar kalas. Nu när jag i stort sett har jobbat klart på vardagarna så lägger jag i en extra växel också.
26 augusti, 2008 at 10:37 #721358Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Ja just det, marklyften ja Det kommer.Ska till tandläkaren strax. Kan meddela att vikten imorse nykissad och naken låg på 88.9kg. Blev så inåt helvete paff. Undra om mina muskler mår bra av att tappa 4.7kg på 14 dagar.
Jag sa att jag skulle sikta på att köra ca 21 dagar så här intensivt. Men eftersom det lär bli lite slarv med kosten… eller jag menar en hel del slarv med kosten eftersom jag är i stockholm tis-tors/fredag så är målet för nästa vecka att inte gå upp någonting. Sedan kör jag på med lågkolhydratdieten. Funkar kalas. Nu när jag i stort sett har jobbat klart på vardagarna så lägger jag i en extra växel också.
4.7 kilo på 14 dagar? Äh bagateller:O hehe. Nej men grymt jobbat och nej dina muskler kan inte må bra:P Men du, är vikten verkligen så viktig? Jag har iallafall slutat bry mig så mycket om vikten. Väger gärna 75 och har 75 midjemått eller 65 och har 75 midjemått:) Keep going man!
27 augusti, 2008 at 09:07 #721359Anonym anvandareMemberKalasdag igår!
Frukost:
Yoghurt och sockrade flingor
Kanderade jordnötterLunch:
Friscomål
5 kr + meny
Smält ostMiddag:
1 Gin och tonic
3 öl
1 cola
1 cornetto jordgubb
1 chokladboll
1 bulle med smör i mitten.27 augusti, 2008 at 09:12 #721360Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Kalasdag igår!Frukost:
Yoghurt och sockrade flingor
Kanderade jordnötterLunch:
Friscomål
5 kr + meny
Smält ostMiddag:
1 Gin och tonic
3 öl
1 cola
1 cornetto jordgubb
1 chokladboll
1 bulle med smör i mitten.Firade du något:D
27 augusti, 2008 at 09:16 #721361Anonym anvandareMemberdeXxa wrote:Firade du något:DSkulle man väl kunna säga, löning + 6 dagars ledighet. Behövde en liten semester från mitt alldagliga och mediokra liv. Var på Norra Brunn igår och såg på Glans och Schyffert. Ska vara i stockholm tills på fredag så den här veckan blir det väl något kilo +. Men jag har så jävla roligt så det är så jääävla värt det
29 augusti, 2008 at 09:59 #721362Anonym anvandareMemberDå sitter man här efter ett par dagars sememster och väntar på att det ska bli dags att ta tåget hem till sundsvall igen. Det har varit 3 underbara dagar och jag ångrar inte en sekund att jag tog lite semester. Känner att jag har massvis med mer motivation och vilja att slutföra det jag påbörjat. Speciellt nu när jag mest jobbar helger.
Ska snart till sjukgymnasten också, ska bli intressant att se vad han säger med tanke på att det fortfarande inte har blivit någon större förändring trots all jävla rehab och tabletter. Kortisonspruta nästa!
29 augusti, 2008 at 10:11 #721363Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Då sitter man här efter ett par dagars sememster och väntar på att det ska bli dags att ta tåget hem till sundsvall igen. Det har varit 3 underbara dagar och jag ångrar inte en sekund att jag tog lite semester. Känner att jag har massvis med mer motivation och vilja att slutföra det jag påbörjat. Speciellt nu när jag mest jobbar helger.Ska snart till sjukgymnasten också, ska bli intressant att se vad han säger med tanke på att det fortfarande inte har blivit någon större förändring trots all jävla rehab och tabletter. Kortisonspruta nästa!
Hoppas du njöt av massa onyttigheter;)
29 augusti, 2008 at 10:47 #721364Anonym anvandareMemberLycka till hos sjukgymnasten!
1 september, 2008 at 14:16 #721365Anonym anvandareMemberOja, massa onyttigheter blev det och det var väl inte så konstigt att vågen visade strax över 91kg igen Men det gjorde mig bara mer motiverad att fortsätta som förut. Har kört ett benpass idag trots tröttheten som slog mig som en käftsmäll. Inget speciellt att redovisa. Ska steka kycklingfile nu och sen ska jag jobba ett litet kvällspass på 4 timmar!
3 september, 2008 at 13:01 #721366Anonym anvandareMemberSådär då, har beställt nytt protein och Thermospeed
Rygg nu, får se om det blir biceps också.3 september, 2008 at 14:56 #721367Anonym anvandareMemberBlev bara Rygg idag, 4 olika övningar.
Latsdrag
20x30kg
12x50kg
10x55kg
6x60kgLatsdrag med V-handtag
10x45kg
10x55kg
Sen fick jag känningar i axeln så jag gick vidareRodd med T-bar
12x35kg
12x55kg
10x60kg
6-10x60kg (film kommer när anette kommit hem senare idag)Sedan körde jag någon mystisk maskin som jag aldrig velat röra förut. Är ganska anti sådana maskiner men medans Anette lärde sig pecdecmaskinen så satte jag mig vid denna ryggroddmaskin och testade. Grym kontakt och det var sjuk skön avslutning på ryggpasset. Blev 4 set där innan jag begav mig hem och åt en burk makrill.
Orkar för tillfället inte redovisa varenda liten kcal jag stoppar i mig. Har hyffsad koll i huvudet och om det inte funkar som det ska så börjar jag skriva ner igen.
Ikväll ska jag och Anette spel Buzz som vi köpte till PS3 idag, sen imorgon hoppas jag att jag kommer ut på en morgonpromenad.
3 september, 2008 at 16:34 #721368Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Blev bara Rygg idag, 4 olika övningar.Latsdrag
20x30kg
12x50kg
10x55kg
6x60kgLatsdrag med V-handtag
10x45kg
10x55kg
Sen fick jag känningar i axeln så jag gick vidareRodd med T-bar
12x35kg
12x55kg
10x60kg
6-10x60kg (film kommer när anette kommit hem senare idag)Sedan körde jag någon mystisk maskin som jag aldrig velat röra förut. Är ganska anti sådana maskiner men medans Anette lärde sig pecdecmaskinen så satte jag mig vid denna ryggroddmaskin och testade. Grym kontakt och det var sjuk skön avslutning på ryggpasset. Blev 4 set där innan jag begav mig hem och åt en burk makrill.
Orkar för tillfället inte redovisa varenda liten kcal jag stoppar i mig. Har hyffsad koll i huvudet och om det inte funkar som det ska så börjar jag skriva ner igen.
Ikväll ska jag och Anette spel Buzz som vi köpte till PS3 idag, sen imorgon hoppas jag att jag kommer ut på en morgonpromenad.
Jag gillar inte heller maskiner men finns en maskin som heter Rowing back maskin och den ger en sjuk skön känsla efter passet:) get back on msn, need to talk:)
4 september, 2008 at 12:23 #721369Anonym anvandareMemberSjukgymnastbesök och morgonpromenad avklarat, just ja. Skulle ringa till vårdcentralen också. Kortisonspruta står på schemat tydligen..
Ska strax steka lite lax och sen spela Buzz med Anette
Har en helt sinnesjuk träningsvärk i ryggen idag. Övre delen är helt öm och korsryggen fick rejäl pump när jag var ute och gick. Gott!4 september, 2008 at 16:05 #721370Anonym anvandareMemberDagens frukost/lunch
[img=http://i38.tinypic.com/iy3qmx.jpg]250g lax
Sallad
Gurka -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.