Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot Lucia, nu får det gå som det går….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2006 at 21:58 #972096Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Du kommer lyckas bra! Och du kämpar verkligen tappert!! Hur lång är du?
Är runt 160 cm. Har inte mätt mig på länge, alla tunga knäböj kanske har fått mig att krympa :p
30 maj, 2006 at 20:34 #972097Anonym anvandareMember30 maj
60 min cykel på morgonen
70 min promenad på kvällen
En ganska trist dag.
30 maj, 2006 at 20:44 #972098Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:vikt *host* vad är det….?OK då….vikten ligger nu och pendlar mellan 62 och 63 kg. Har också för mig vi låg på ungefär samma mått men du har nog lite mer kvalitetsmassa än vad jag har!
Och visst är det jobbigt när vågen inte riktigt fattar att man minskar på måttbandet och i spegeln! Jaja, 10-12 kg ska jag nog kunna skala av på 6 månader. Midjan har i alla fall hamnar under 70 nu och det gillar vi :up:Oj då.. du ligger långt före mig då! Jag ligger fortfarande på 66kg(!) midjan på 77cm.. men det verkar som jag lagt på mig lite muskler oxå! :up:
Vågen är bing bong, händer absolut ingenting! Har aldrig gått ner såhär sakta Ska nog ha mens el nåt! :p
Uppskattad fettprocent på 17,4 (kaliper igår) har ganska mycket att ta bort med andra ord, men jag kör på får vi se om det blir nåt SM..!!31 maj, 2006 at 06:55 #972099Anonym anvandareMemberLinn wrote:Oj då.. du ligger långt före mig då! Jag ligger fortfarande på 66kg(!) midjan på 77cm.. men det verkar som jag lagt på mig lite muskler oxå! :up:
Vågen är bing bong, händer absolut ingenting! Har aldrig gått ner såhär sakta Ska nog ha mens el nåt! :p
Uppskattad fettprocent på 17,4 (kaliper igår) har ganska mycket att ta bort med andra ord, men jag kör på får vi se om det blir nåt SM..!!Tror egentligen inte du ligger så långt före mig, eller inte före mig alls rättare sagt. Du har mer muskler än mig så inte så konstigt du väger mer. Sen har du ju dietat förr och kommer säkert i form lättare också, du vet ju hur man gör!
Om jag ska lite på min hemmakaliper så skulle jag ha 23 % fett. Har kanske inte riktigt det men jag lovar jag ligger över dina 17,4 i alla fall, det kan jag säga genom att bara kolla mig i spegeln.
31 maj, 2006 at 06:57 #972100Anonym anvandareMemberAntingen är jag på väg att bli sjuk eller så börjar kroppen hitta på något annat skumt. Halva dagen igår kände jag mig alldeles varm, svettades inte men var bara konstig Vet inte om det kan ha något med dieten att göra men jag har inte ändrat något. Var visserligen extremt hungrig igår….Underligt!
31 maj, 2006 at 07:43 #972101Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Antingen är jag på väg att bli sjuk eller så börjar kroppen hitta på något annat skumt. Halva dagen igår kände jag mig alldeles varm, svettades inte men var bara konstig Vet inte om det kan ha något med dieten att göra men jag har inte ändrat något. Var visserligen extremt hungrig igår….Underligt!kanske du hade förbränningen igång riktig bra;)
31 maj, 2006 at 22:21 #972102Anonym anvandareMemberKänner mig lite skum idag också. Tror iofs. att det beror på att jag bara sovit fyra timmar i natt. Blev bara en timmes cardio på morgonen.
Var hos naprapaten och ryggen är lite bättre men han trodde min stelhet i vänstra höften beror på något i leden, kanske artros eller nått. Möjligen orsakat av min ”fina” krasch med hästen för många år sedan. Jaja, vi får väl se hur det går med det, jag har inte ont och då är det inte mycket fundera på.2 juni, 2006 at 06:56 #972103Anonym anvandareMember1 juni
60 min cykel på morgonen
Ben och mage
20 min trappmaskin efter passet
Ställde mig på vågen i går kväll strax efter sista målet och så igen imorse innan frukost. Jag vägde 4 hg MINDRE på kvällen Hur som helst, tycker att jag ser en viss skillnad i spegeln sedan förra veckan.
Nu är det dags att gå till jobbet för sista dagen på 4 veckor. Ska ha semester nu och tapetsera vår lägenhet! Skönt vara ledig men inte lika kul att tapetsera och sätta tegel…
2 juni, 2006 at 07:17 #972104Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:1 juni60 min cykel på morgonen
Ben och mage
20 min trappmaskin efter passet
Ställde mig på vågen i går kväll strax efter sista målet och så igen imorse innan frukost. Jag vägde 4 hg MINDRE på kvällen Hur som helst, tycker att jag ser en viss skillnad i spegeln sedan förra veckan.
Nu är det dags att gå till jobbet för sista dagen på 4 veckor. Ska ha semester nu och tapetsera vår lägenhet! Skönt vara ledig men inte lika kul att tapetsera och sätta tegel…
skit i vågen och titta i spegeln och ha typ ett par byxor du testar då o då för att de och du passar i dom:D
2 juni, 2006 at 22:00 #972105Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:skit i vågen och titta i spegeln och ha typ ett par byxor du testar då o då för att de och du passar i dom:DJodå, vågen är ju inte så viktig. Men jag och spegeln är inte alltid vänner….Och byxor, tja, de flesta kostymerna sitter kass runt rumpan redan och det har bara gått 5 veckor. Hur ska detta sluta? :p
2 juni, 2006 at 22:05 #972106Anonym anvandareMember2 juni
SEMESTER!![/b]
40 min cykel på morgonen
Rygg, baksida axlar, biceps
Korta mark: 100 kg * 5 reps * 4 set
80 kg * 5 reps * 4 setLatsdrag: 60 kg * 5 reps * 4 set
55 kg * 5 reps * 4 setBaksida axlar, X-drag: 15 kg * 5 reps * 5 set
10 kg * 5 reps * 3 setHantelcurl:
12,5 kg * 5 reps/arm * 1 set
15 kg * 5 reps/arm * 2 set PB!
12, 5 kg * 5 reps/arm * 5 set20 min trappmaskin. Väldigt intensivt trampande, höll på att tuppa av sista minuterna.
6 juni, 2006 at 21:36 #972107Anonym anvandareMemberNu har jag varit borta hemmifrån i några dagar så här kommer en uppdatering:
3 juni
Morgoncardio, promenad 60-80 min
4 juni
Morgoncardio, promenad 55 min
Styrketräningpass på kvällen, axlar/bröst/triceps
5 juni
Morgoncardio, promenad/jogg 65 min
6 juni
Morgoncardio, jogg 60 min. Jättehärligt att känna att konditionen är förbättrad och att det går lätt att springa en timma och inte bli helt slut!
Motivationen är som bortblåst 👿 Har haft mycket att göra senaste dagarna och bättre blir det inte förrän till helgen. Känner inte alls för att gå till gymmet just nu. Hade lite rådslag med coachen/sambon och han tyckte jag ska ta det lite som jag känner för denna veckan för att komma igen i full fart nästa vecka. Kanske lika bra att göra som han säger och inte köra slut på träningssuget.
Ska se om jag kan komma iväg till gymmet imorgon i alla fall, bättre skippa cardion på morgonen isåfall.6 juni, 2006 at 21:45 #972108Anonym anvandareMemberVila ett par dagar så kommer nog motivationen tillbaks! Ser att du har kört morgoncardio varje dag och du ligger på minus vad gäller maten också tror jag? Det är ju inte förrän december du ska upp, minns inte hur mycket som du behövde gå ner, minns bara att jag läst att du har en smal midja. Det jag menar att det är ok med lite break ibland, fysiskt och mentalt
7 juni, 2006 at 09:44 #972109Anonym anvandareMemberTa det lungt en stund o avvakta så kommer nog lusten o längtan till träningen tillbaka snabbare än vad du tror. Du har ju för bövelen gått ner 4-5kg på ca två månader (om jag läst rätt??) det är ju jättebra! :up:
Kämpa på nu i samma takt så kommer du att vara i kanon form i december! :nod7 juni, 2006 at 10:14 #972110Anonym anvandareMemberHej Camilla
Jag vet hur det känns trust me jag har oxå gått igenom en del under dieten. Lusten försvann och jag tog det lungt. Det var skit jobbigt men det är bra att du pratar med din coach det brukar hjälpa. Jag brukar ringa Linda och hon är helt underbar!!!Mitt råd till dig att sätta delmål under dieten och fira den ordentligt när du uppnått den. det hjälper mig mkt!!!! kram på dig
vi kan höras via PM om du vill
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.