Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot Lucia, nu får det gå som det går….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juni, 2006 at 22:20 #972126Anonym anvandareMember
Det ser ju bra ut Camilla!
Finns nog en hel del muskler därunder :up:
Kämpa på tjejen!!Kram Lina
11 juni, 2006 at 22:32 #972127Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:10 juni40 min morgonpromenad
Axlar/bröst/triceps
Militärpress, 5 set * 40 kg * 7-10 reps
Baksida axlar, flyes, 3 set * 5 kg * 7-10 reps
Hantelpress, bröst, 3 set * 17,5 kg * 8-10 reps
Rodd till hakan, 4 set * 25 kg * 8-10 reps
Dips mot bänk, 3 set * kv * 15-20 reps
Bröst i kabel, 2 set
Baksida axlar i kabel, 3 setTappade räkningen på reps och vikter på slutet. Blev ganska många set men det kändes helt OK att köra så idag för att komma igång efter några dagars vila.
15 min trappmaskin efter passet
Dag med lågt på kolhydraterna. Bara gröt till frukost och kolhydrater efter träningen samt grönsaker. Behöver ”rensa upp” lite efter några dagar med ganska mycket kolhydrater.
Tog några bilder idag, inte mycket att se men det livar ju upp med lite foton i journalen….Jag vet, jag behöver köra mer bröst och öva på att posera 😮
Gillar din min (verkar nöjd):emo-thumb
12 juni, 2006 at 18:46 #972128Anonym anvandareMemberRiktigt fina bilder :emo-thumb Hade ingen aning om att du var så ”stor” (på ett bra sätt då alltså…) Kämpa på!
12 juni, 2006 at 19:25 #972129Anonym anvandareMemberKul att du har lagt upp lite bilder! Det kommer att se super ut när du är färdigdeffad. Du har ju bra rygg redan fast det är så långt kvar till tävlingen :emo-thumb Det här kommer att bli kanon :worship:
12 juni, 2006 at 20:52 #972130Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote::p Jo, innan man har en riktigt bra solbränna så får man ta till de knep man har!Märks nu när man har fått lite färg på sig – man tror att man fått mer muskler! men så är ju inte fallet:
13 juni, 2006 at 12:48 #972131Anonym anvandareMember😮 Så snälla ni är….Vi får väl se hur bra det ser ut om några månader, ska ju lyckas komma i form utan att tappa den lilla muskelmassa som finns, det verkar inte vara det lättaste!
12 juni
Ben och rygg Det var ju också en kombo De två tyngsta musklegrupperna ihop! Har så ont om tid denna veckan att jag får trycka ihop det hela lite.
Knäböj, 7 set
Korta mark, 5 set
Utfall, 3 set
Latsdrag, 3 set
Benspark, 3 set
Sitt. rodd, 3 set13 juni
45 min morgonpromenad
Åter till bygga en tegelvägg…..Det tar på krafterna!
13 juni, 2006 at 15:05 #972132Anonym anvandareMemberSå bitig du är!
Riktigt bra rygg o biceps!
Ser ut som du har gott om muskler o formen är ju inte allt för långt bort.
Du ska inte satsa på BB? (hoppas du tar det som en komplimang)
Jag är i alla fall imponerad :up:13 juni, 2006 at 21:06 #972133Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Så bitig du är!
Riktigt bra rygg o biceps!
Ser ut som du har gott om muskler o formen är ju inte allt för långt bort.
Du ska inte satsa på BB? (hoppas du tar det som en komplimang)
Jag är i alla fall imponerad :up:Tack!
Jo, jag är nog mer ”lagd” åt byggning än BF egentligen. (och jag tar det definitivt som en komplimang!)
Om allt känns OK i slutet på dieten så ska jag köra byggning på DC och både BF och byggning på Lucia. Jag vet att det kommer bli tufft att ta sig upp på scen tre gånger under en vecka men jag är med för att lära och då är det lika bra att ta alla chanser. Jag tror visserligen jag är lite för liten för byggning egentligen men vadå, det ska vara roligt att träna och tävla!!Och så lite uppdatering:
Det blev ytterligare 2 * 25 min promenad idag. Det var varmt…..*puh*16 juni, 2006 at 11:58 #972134Anonym anvandareMember14 juni
Axlar/bröst/armar
15 juni
45 min morgonpromenad
Tog nya mått nu på morgonen. Förväntade mig inte så mycket eftersom jag hade en paus förra veckan och denna veckan har gått lite på halvfart p.g.a. att vi tapetserar och ”bygger” fondväggar i lägenheten (ge er aldrig på att bygga en fondvägg i tegel!! Det krävs ett tålamod utan dess like 👿 )
I alla fall:
Vikt: 61,3 kg – 0,7 kg
Midja: +/- 0 cm Totalt: -10 cm
Höft: -3,5 cm :up: Totalt: – 7cm
Stuss: -3 cm Totalt: – 7,5 cm
Biceps: +/- 0 cm Totalt: ?Helt OK ändå. Minskningarna kommer lite ojämnt, vissa veckor minskar midjan och inte höfterna och andra veckor tvärt om men så är det väl.
Nu blir det ett styrkepass och sedan mer jobb med den jä**a tegelväggen!!
16 juni, 2006 at 12:24 #972135Anonym anvandareMemberhallå där, konkurrenten..
61,3kg är inte illa :emo-thumb Själv ligger man kring 65.. får hoppas jag kommer ner! Till SM vet jag inte, men Lucia..
16 juni, 2006 at 13:14 #972136Anonym anvandareMemberBra minskningar där! Håller med om att det känns lite skumt ibland då minskningarna är så utspridda från vecka till vecka, men å andra sidan är det säkert roligare att se minskningar på ½-1 cm på några få ställen varje vecka, ist för några ynkliga millimeter på fler ställen.
Fondvägg i tegel Det är ju något vi planerat att göra vi med… fast på sistone har vi faktiskt kommit på tanken att kanske sätta upp en ”tegeltapet” ist. Och med tanke på att det inte verkar något nöje att göra den av tegel, kanske tapetalternativet inte vore en alltför dum idé Håll ut – det blir klart förr eller senare.
Kör hårt!
16 juni, 2006 at 20:57 #972137Anonym anvandareMemberLinda G wrote:Fondvägg i tegel Det är ju något vi planerat att göra vi med… fast på sistone har vi faktiskt kommit på tanken att kanske sätta upp en ”tegeltapet” ist. Och med tanke på att det inte verkar något nöje att göra den av tegel, kanske tapetalternativet inte vore en alltför dum idé Håll ut – det blir klart förr eller senare.Kör hårt!
JA! Sätt upp tegeltapet istället!!! OK, det ger inte samma genuina känsla men å andra sidan så går det inte åt en hel arbetsvecka (OK, lite överdirft kanske) att få eländet på plats heller. Vår vägg är ca 11 kvm och jag håller på att få spader. Men det blir VÄLDIGT snyggt :up:
16 juni, 2006 at 20:59 #972138Anonym anvandareMemberLinn wrote:hallå där, konkurrenten..61,3kg är inte illa :emo-thumb Själv ligger man kring 65.. får hoppas jag kommer ner! Till SM vet jag inte, men Lucia..
Hehe, knappt att jag ser dig som en konkurrent, du är ju mycket mer rutinerad, du är större och kommer alldeles säkert vara mycket hårdare. Men men, jag ska vara med för att lära
16 juni, 2006 at 21:10 #972139Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Men men, jag ska vara med för att läraKlok inställning!:emo-thumb Man får se första gången som en bra erfarenhet. Det är väldigt sällan som någon vinner första gången på scen. Istället går många därute som aldrig kommer upp på scen för att de har satt som krav att vinna första gången de ställer upp.
Lycka till!
MIrre16 juni, 2006 at 21:38 #972140Anonym anvandareMemberDet bästa är ju om man säger att man är där för att lära och sedan går och vinner! :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.