Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot Lucia, nu får det gå som det går….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 juli, 2006 at 11:23 #972201Anonym anvandareMember
självklart ska du vara med! det var fler som ville och det är ju jätteskoj! kan tänka mig det blir vid fem sex tiden, blir nog lite av en tjejsamling den här gången vad sa du, buffe kan man aldrig höra för ofta
edit: det blir nog lite senare….kanske sex, sju!!?? vi hörs närmre om det!
22 juli, 2006 at 11:36 #972202Anonym anvandareMemberIgår, fredag 21 juli, blev det som sagt 45 min morgoncardio.
Kvällens pass:
Bröst och armar
10-12 set bröst
6 set biceps
6 set triceps
4 set underarmar
4 set mage15 min trappmaskin
Tog nya mått i morse och det har inte hänt så hemskt mycket. Stuss, höft och lår har minskat 5-7 mm vardera, bicepsen 2 mm mindre och lår 5 mm mindre. Det är ju så små minskningar att det kan vara inom felmarginalen. Däremot har midjan minskat 1,5 cm så det var OK.
Vikten var lite högre imorse än igår morse, ca 8 hg. Inte konstigt med tanke på att det var en högdag igår. Jag har nu hamnet lite på en platå tror jag. Inte en viktminskningsplatå, vikten och måtten går ju nedåt sakta men sökert men mer en mental platå. Jag tycker jag har tappat muskler senaste två veckorna, känner mig mindre och slätare och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ska ägna helgen åt att fundera lite, tror jag kommer prova att äta lite mer på lågdagarna i ett par veckor och se om det känns bättre. Det är ju trots allt ganska lång tid kvar och jag kan ju inte vara i form för tidigt heller…som att det vore någon risk Nej, men en för lång och samtidigt för hård diet kommer ju få mina surt förvärvade muskler att krympa och det vill jag undvika till varje pris.
Jaja, idag blir det nog två gympass. Ska iväg för ben nu och förhoppningsvis kan jag samla tillräckligt med energi för att köra axlar ikväll.
22 juli, 2006 at 14:33 #972203Anonym anvandareMemberBen
Utfall i smith, 60 kg * 10, 90 kg * 8, 100 kg * 6, 90 kg * 8, 90 kg * ? 100 kg är nytt PB :yahoo:
Benpress, 140 kg * 10, 155 kg * 8, 165 kg * 6, 165 * 6, 140 * 8
Hack lift, 3 set, ganska lätt
Knäböj, 4 set på 60 kg, mellan 12-14 reps
Helt OK pass, kändes skönt att benen var frächa eftersom jag inte kört någon morgoncardio. Kompenserade det lite med 15 min på löpbandet efter passet.
Just nu är jag rejält laddad för ett axlepass men jag får nog lugna mig en stund, äta, vila och städa lite.
22 juli, 2006 at 23:02 #972204Anonym anvandareMemberDagens andra pass:
Axlar
Baksida, flyes: 6 set
Rodd till hakan: 3 set * 30 kg * 8-10
Hantelpressar: 4 set * 15 kg * 8-10
Flyes: 3 set 8 kg * 10-15och så lite poseringsträning. Jag ser verkligen ut som en kratta när jag poserar
22 juli, 2006 at 23:13 #972205Anonym anvandareMemberstark i axlarna camilla
100 kg i utfall/smith :up:22 juli, 2006 at 23:23 #972206Anonym anvandareMemberFucking A ur strong
24 juli, 2006 at 07:08 #972207Anonym anvandareMemberÄhh, nu fån ni ge er, jag är inte speciellt stark…. 😮 Det är bara en fråga om vilja, eller hur?
Igår, 23 juli, blev det 30 min morgoncardio och rygg/mage. skulle kört kronlyft men hade så ont i baksida ben/rumpa att det inte gick.
Latsdrag, omvänt grepp, 45 kg * 10, 10, 8, 8
Hantelrodd, 35 kg * 9, 9, 8. Kändes gott att kunna klämma ut så många på 35 kg, det var nog första gången. Väx ryggen, väx!
Latsdrag, smala, 3 set på ? kg
Sitt rodd, smala, 3 set, 35 kg * ? reps4 TUNGA set mage. Har upptäckt hur små mina rutor är nu när värsta isoleringen börjat försvinna. Såg en ny delnig mellan triceps och axel om jag spände mig i rätt ljus :emo-thumb
24 juli, 2006 at 20:22 #972208Anonym anvandareMember24 juli
65 min promenad
Mitt dilemma: I frysen står det en halv gigantisk glasstårta, i kylen finns fyra chockladbollar och 5-6 kakor med mandel och sist men inte minst, i skafferiet står det nästa ett kilo lösgodis varav säkert 300 gram består av mina favoriter chokladbjörnar Denna veckan kommer bli en övning i självdiciplin kan jag be att få tala om! Måste intala mig själv att bönor är godare…bönor är godare….
24 juli, 2006 at 21:00 #972209Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:24 juli65 min promenad
Mitt dilemma: I frysen står det en halv gigantisk glasstårta, i kylen finns fyra chockladbollar och 5-6 kakor med mandel och sist men inte minst, i skafferiet står det nästa ett kilo lösgodis varav säkert 300 gram består av mina favoriter chokladbjörnar Denna veckan kommer bli en övning i självdiciplin kan jag be att få tala om! Måste intala mig själv att bönor är godare…bönor är godare….
Låt bli godsakerna:nono: I’ll see you on friday
24 juli, 2006 at 21:18 #972210Anonym anvandareMemberatt du har sånt hemma när du går på deff..!.bara jobbigt:/ släng ut det, ge till grannbarnen, köp på lördagarna! eller är det sambon din som vill ha?
25 juli, 2006 at 07:04 #972211Anonym anvandareMemberÄr bara inne för att kolla så godiset står kvar där det ska[/b] Bönor är absolut godare
25 juli, 2006 at 08:51 #972212Anonym anvandareMemberHihi, jo, godiset står kvar.
Det är vad som blev över efter födelsedagsfirandet i söndags. Jag är alldeles för snål för att släna eller ge bort det. Tänk, det kan ju försörja mig under flera ätardagar framöver….gäller bara att hålla fingrarna i styr. Jag har lovat mig själv att få äta EN sur godisnapp efter varje styrketräningspass, det blir väl 1 gram kolhydrater eller nått25 juli, 2006 at 09:18 #972213Anonym anvandareMemberHej!
Jag har inte skrivit här förut, men jag kikar in då och då, så jag ville bara meddela att jag håller koll på dig;)
Inga chokladbjörnar ännu va;)?25 juli, 2006 at 21:35 #972214Anonym anvandareMemberHej Milia! Kul att du tittar in.
Nej då, inga chokladbjörnar än!Och Vanessa: visst syns vi på fredag!! Har du planerat vad det blir för pass för dig? Och vilken tid….och hur funkar det med att betala engångspris på Exhale?? OK, dumt fråga dig det Får fråga Paula istället!
25 juli, 2006 at 21:43 #972215Anonym anvandareMemberPuhhh, just nu går det lite sisådär måste jag säga.
Imorse blev det ingen cardio för jag mådde pissdåligt när jag vaknade. Det var bara att ta en dos naproxen, sova en timma till och pallra sig till jobbet.
Nu på kvällen blev det ett kanonpass! Körde bröst och armar.
12 set bröst
6 set triceps
6 set bicepsTrodde armarna skulle spricka! Måste berott på min nya laddning MaxNitro, mitt favorit-”egotillskott”. Inte för att jag vet om det ger så mycket muskelökningar och styrkeökningar men en rejäl pumå ger det och en ordentlig boost för självförtroendet och det räcker för att jag ska vara nöjd. Jo, man får vara lite egotrippad
Efter passet och en proteindrink blev det 45 min rask promenad.
Det SKA köras cardio imorgon…hur det nu ska gå till då chefen kom in och sa att vi har förhandling kl. 08.30 imorgon och jag måste då gå hemifrån 06.30. Hmmm, det skulle betyda att klockan måste ringa…. 04.15
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.