Mot Lucia, nu får det gå som det går….

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Mot Lucia, nu får det gå som det går….

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 353 total)
  • Author

haha! ja det var i början av passet =) så allt är som det ska.
    tacka din träningspartner för att han piskar dig sen!! :nod
    gött KÄMPAT Camilla!!!:up:

Idag blev det nästan vila!
    Promenad 45 min, men det räknas väl knappt :p

Vikten var nere på 56,6 i morse. Börjar känna mig riktigt liten nu :(
    Men det börjar synas separationer lite här och där :up:

Vad är din planerade målvikt Camilla?

Silvia wrote:
    Vad är din planerade målvikt Camilla?

Jag har ingen. Jag kör till det ser bra ut bara. Så länge jag kommer in i -52 så är det OK och det gör jag ju lätt ser det ut som. Möjligen kommer den coachen jag ska träffa nästa vecka sätta någon målvikt men det får vi se.

Tror däremot att jag hamnar några kilo under 50 kg, 47-48 kg kanske. Skulle betyda knappt ett halvt kilo i veckan framöver. Allt beror ju på om jag lyckas bli så hård som jag vill. Om nya coachen tillåter så kommer jag eventuellt sluta väga mig om ett par veckor och bara låta sambon hålla koll på att jag närmar mig 52 utan att jag vet vad jag väger. Fick noja för någon timme sedan när jag såg jag hade tappat 3 hg sedan igår morse. Jag vet ju att vikten varierar från dag till dag och allt det där men….. :(
    Jag vet, jag borde hoppa av glädje men jag är så rädd om mina muskler så fort det börjar gå fort!

CamillaJ wrote:
    Jag har ingen. Jag kör till det ser bra ut bara. Så länge jag kommer in i -52 så är det OK och det gör jag ju lätt ser det ut som. Möjligen kommer den coachen jag ska träffa nästa vecka sätta någon målvikt men det får vi se.

Tror däremot att jag hamnar några kilo under 50 kg, 47-48 kg kanske. Skulle betyda knappt ett halvt kilo i veckan framöver. Allt beror ju på om jag lyckas bli så hård som jag vill. Om nya coachen tillåter så kommer jag eventuellt sluta väga mig om ett par veckor och bara låta sambon hålla koll på att jag närmar mig 52 utan att jag vet vad jag väger. Fick noja för någon timme sedan när jag såg jag hade tappat 3 hg sedan igår morse. Jag vet ju att vikten varierar från dag till dag och allt det där men….. :(
    Jag vet, jag borde hoppa av glädje men jag är så rädd om mina muskler så fort det börjar gå fort!

Det där är nog inget att oroa sig för. De senaste dagarna pendlar jag själv mellan 65,3 och 65,7 och det går upp och ner och upp och ner och det skiljer med 0,4 per dag men maten är exakt den samma…

du är jätte duktig Camilla bara tt köra på nu ;) det kommer se bra ut vi kommer vara nöjda med oss själva när vi väll är uppe på scenen för att vara vår 1a diet;)

Hade högdag igår, 2300 kcal och 250 g kolhydrater.
    Hade förväntat mig en avstannande vikt eller till och med att jag gått upp lite men inte! 56,0 kg i morse. Känner i kroppen att det inte bara är ”fnurr” utan senaste veckan har det verkligen släppt en hel del. Börjar se de där sidomusklerna på magen, lite detaljer på benen osv. Men det börjar kännas som det äter lite på musklerna :nono:
    Hade en lång genomgång av de fortsatta planerna igår och ska fortsätta med det idag för att se vad vi ska hitta på. Rapport kommer så snart funderandet är färdigt.

Klart är i alla fall att sedan jag splittade cardion med 40 min på morgonen och 40 min på eftermiddagen och ibland 15-20 efter passet har det börjat hända saker. Skönt att på så sätt kunna sova lite längre också.

Igår kördes det rygg och mage, ett mycket underligt pass där jag fick kramp i axlarna på slutet ;) Just själva ryggträningen gick bra ändå.
    Fick stränga order om att göra något åt magmusklerna som i princip är obefintliga trots att jag kämpat med dem hur länge som helst.

Så fick jag en liten överraskning när Eva-Lotta kom in på gymmet! Tänkte först att ”jag känner igen hon som kommer där, hon är nog lik någon jag känner” men det var ju inte riktigt så!
    Om du läser detta Lottis: Hoppas passet gick bra!

Nu är jag mätt…..jag har verkligen ätit idag!
    Till frukost blev det en tvårätters kinalunch och sedan har det fortsatt.
    Ska äta rostbiff eller fläskfilé nu till kvällsmat

Träningen har bestått i 1 h och 20 min morgonpromenad, förvirrad mitt i EM marathonbanan och alla poliser.
    Senare kördes armar och mage och lite posering. Ojoj, vilket tryck det blev i kroppen! Först nu när kroppsfettet börjar släppa märks det där som folk pratar om att man får när man äter massa kolhydrater.

Imorgon blir det bröst och axlar med Godismonstret Linda….jag kommer känna mig liten och ur form!

Härligt att se hur du kämpar på camilla!! Det här kommer gå kanoners!
    Står jag inte där själv, så smyger jag omkring backstage och fixar med min bf- adept :)

Bröst och axlar med Godismonstret Linda!

Ett riktigt gott pass som gav massa motivation till nästa gång.

Det blev också 30 min morgonpromenad och ikväll blir det lite mer cardio.

Några bilder från gårdagens pass. Lite suddiga kanske men vi skyller på att vi kört så hårt att vi skakade :D
    Låter Linda posta sina egna bilder….vet inte om jag får lägga ut några på henne!

OJ, så stora de blev….och oj så mycket det är kvar att skala av!

Jaja, har i alla fall börjat dagen med ett cykelpass på 65 min och kommer nog köra 40 min promenad ikväll + ett styrkepass. Det är hårdkörning fram till helgen nu när allt blir lite ställt på ända när jag åker och hälsar på min sjuka farfar :(

CamillaJ wrote:
    OJ, så stora de blev….och oj så mycket det är kvar att skala av!

Jaja, har i alla fall börjat dagen med ett cykelpass på 65 min och kommer nog köra 40 min promenad ikväll + ett styrkepass. Det är hårdkörning fram till helgen nu när allt blir lite ställt på ända när jag åker och hälsar på min sjuka farfar :(

Oj, så bra det ser ut! Ska Linda tävla i höst/vinter?

Hej din biff,

Måste bara få tacka för ett underbart pass med dig, var riktigt givande och inspirerande att få träna ihop med någon som är så motiverad som du. Du ska inte vara blyg, lägg upp fler bilder….Ser förbannat bra ut och ännu bättre blir det, för om någon är ute i god tid så är det du :up:

Lite trist att skärpan inte blev så bra, annars hade ju folket blivit lika chockade över din rygg som jag blev ;)

Vad säger du? Nästa gång tar vi ”mitt” gym!?

Kramar

Ps. Inte ska du förstöra din tråd med bilder på mig??? ds.

Herrejesus vad mycket muskler du har Camilla ;)
    Tror inte du behöver oroa dig för att se liten ut på scen, för det kommer du garanterat INTE att göra!
    MY GOD vilken rygg!!!
    Och så värst mycket tycker jag inte du har kvar att tappa :nono:
    Upp med självförtroendet och kör på bara! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 353 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.