Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Mot Lucia, nu får det gå som det går….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 augusti, 2006 at 18:42 #972261Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Hej din biff,
Måste bara få tacka för ett underbart pass med dig, var riktigt givande och inspirerande att få träna ihop med någon som är så motiverad som du. Du ska inte vara blyg, lägg upp fler bilder….Ser förbannat bra ut och ännu bättre blir det, för om någon är ute i god tid så är det du :up:
Lite trist att skärpan inte blev så bra, annars hade ju folket blivit lika chockade över din rygg som jag blev
Vad säger du? Nästa gång tar vi ”mitt” gym!?
Kramar
Ps. Inte ska du förstöra din tråd med bilder på mig??? ds.
Japp, nästa gång tar vi ditt gym! Då kan vi kanske posera i salen också, lite bättre än att trängas med bänkar och stänger.
Ska maila dig bilderna så fort jag får tid över att packa ihop dem till något som är lite mer lätthanterligt än 88 ”lösa” bilder….tog vi verkligen så mångaOch du…SÅ bra ser det inte ut…nu ska vi inte överdriva
14 augusti, 2006 at 18:45 #972262Anonym anvandareMemberLina wrote:Herrejesus vad mycket muskler du har Camilla
Tror inte du behöver oroa dig för att se liten ut på scen, för det kommer du garanterat INTE att göra!
MY GOD vilken rygg!!!
Och så värst mycket tycker jag inte du har kvar att tappa
Upp med självförtroendet och kör på bara!😮 nej, alltså, tro nu inte att jag har så hemskt mycket muskler! Det ser nog mer ut på bilderna än det är. Jag väger ju trots allt inte speciellt mycket och kommer tävla i lägsta klassen….så det kan ju inte vara så mycket.
Men tack för komplimangen!Jag tittade förresten precis på dina bilder från NOGP för lite inspiration och som riktlinje för att välja tyg och form för mina dräkter. Älskade verkligen dina
14 augusti, 2006 at 22:07 #972263Anonym anvandareMemberKlar med ett riktigt gott benpass. Körde ben och mage, relativt många set på benen men ändå ganska tungt.
På väg hem från jobbet passade jag på att promenera 45 min, inte precis i något jättehögt tempo men lite svettig blev jag i alla fall. Totalt blev det alltså 1 h 50 min cardio idag….En snabb överblick över hur min kost är upplagd under veckorna för den som är intresserad:
Må-to: 1753 kalorier, 49 fett, 116 kolhydrater, 224 protein
Fre och söndag: 2334 kalorier, 44 fett, 289 kolhydrater, 197 protein.
Må-to. äter jag kolhdyrdater framför allt till frukost och före och efter träning. Kolhydraterna består av gröt, potatis, riskakor och knäckebröd. Lustigt nog har jag det svårare på fredagar och söndagar då jag ska äta mycket potatis och pasta.
Jag trodde att ett så högt kolhydratintag under helgerna skulle sabba formen men inte alls. Jag har tappat betydligt mer fett sedan jag började cycla maten på detta sättet.
Lördag är ”fridag” då jag känner att jag kan koppla av psykisk och få ett break. Jag tänker inte lura mig själv och tro att det är så himla bra för kroppen fysiskt men så länge jag tappar som jag ska behåller jag nog mina ätardagar, just för psykets skull. Jag käkar en hel del mat på lördagarna men också det jag känner för så som godis och glass. Tror inte jag kommer upp i så jättehöga kalorinivåer på lördagarna men jag vågar inte räkna efter.15 augusti, 2006 at 09:31 #972264Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:nej, alltså, tro nu inte att jag har så hemskt mycket muskler! Det ser nog mer ut på bilderna än det är. Jag väger ju trots allt inte speciellt mycket och kommer tävla i lägsta klassen….så det kan ju inte vara så mycket.
Men tack för komplimangen!Jag tittade förresten precis på dina bilder från NOGP för lite inspiration och som riktlinje för att välja tyg och form för mina dräkter. Älskade verkligen dina
Jodå :nod Mycket muskler där!
Kul att du gillade mina dräkter Gör jag också Bara lite småjusteringar som ska fixas…
16 augusti, 2006 at 05:28 #972265Anonym anvandareMemberRapport från gårdagen:
Totalt 1 h 50 min cardio, 1 h på morgonen och 50 min på kvällen. Samma sak som dagen innan, kvällspromenaden var mer avkoppling än cardio.
Nu ska jag köra 50 min på cykeln men jag lär inte komma upp i några imponerande hastigheter efter bara 3 timmars sömn
Ibland dyker det upp saker som ställer till det….men det finns ingen anledning att bli upprörd över det, ska nog lösa sig till det bästa i slutändan!16 augusti, 2006 at 09:18 #972266Anonym anvandareMemberHmm…hoppas det löser sig vad det nu än är som är problemet….
Ville egentligen bara säga att det ser goddamn bra ut på bilderna!16 augusti, 2006 at 21:29 #972267Anonym anvandareMemberTack Milia!
Jodå, det kommer nog lösa sig men allt som har med fastigheter och sånt att göra tar ju tid. Fast å andra sidan, kan man tjäna en rejäl hacka på det hela säger man ju inte nej Ska bara sluta sura över reavinstbeskattningen också….16 augusti
53 min cykel på morgonen
Axlar/bröst och mage på kvällen. Ett förvånansvärt bra pass med tanke på sömnen. Körde inte så tungt men istället lite fler reps.
Måste bara säga att NU börjar det hända grejer!! Poseringarna sitter bättre och det börjar synas hur det verkligen kan komma att se ut om jag lyckas plocka av allt fett. Har ett antal mycket spännande veckor framför mig och trots att jag är helt dödstrött just nu känns det kanonbra. Trots allt så ska det bli skönt med en lite lugnare helg, kommer mest köra cardio. Blir nog inte något mer styrkepass förrän på måndag, bara lite mage kanske. Gymmen i Lidköping har inte precis några strålande öppettider….12-15 på lördagar….vem fasen har tid att träna då?! Det är ju precis då man vill shoppa, sola, käka eller vad det nu är man har för sig på helgerna! Om man nu är vaken…..
16 augusti, 2006 at 23:25 #972268Anonym anvandareMemberHaha, vad är det för konstigt med att vara på gymmet mellan 12-15 en lördag? Dietar man så är det ett måste att anpassa sig efter gymmets öppetider hörru
Skämt åsido, du har kört hårt och behöver nog lite vila. Skönt att det känns så bra med form och diet!! :emo-thumb17 augusti, 2006 at 01:28 #972269Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Måste bara säga att NU börjar det hända grejer!! Poseringarna sitter bättre och det börjar synas hur det verkligen kan komma att se ut om jag lyckas plocka av allt fett.Ja det är kul att det börjar hända grejer, men så mycket fett har du inte! Det såg vi på bilderna. Klart du hinner och tror det kommer se mycket bra ut:)
17 augusti, 2006 at 02:56 #972270Anonym anvandareMemberSer ju jättebra ut Camilla !
Ska bli spännande att se slutresultatet och du är verkligen ute i god tid med deffen. Slit inte ut dig för tidigt.
Bred rygg och snygga axlar.17 augusti, 2006 at 05:19 #972271Anonym anvandareMemberLinn wrote:Haha, vad är det för konstigt med att vara på gymmet mellan 12-15 en lördag? Dietar man så är det ett måste att anpassa sig efter gymmets öppetider hörru
Skämt åsido, du har kört hårt och behöver nog lite vila. Skönt att det känns så bra med form och diet!! :emo-thumbHeheh, jo, visserligen. Men öppet i TRE timmar?? På en hel dag??
Jag är bortskämd med ett gym som är öppet till 22.30 varje dag och jag utnytjar de sista minutrarna rätt ofta 😮17 augusti, 2006 at 05:22 #972272Anonym anvandareMemberSilvia och AnnaB: Kul att ni tror det blir bra!! Det känns är så mycket att tänka på bara….
Nu ska här cyklas! Undrar vad vi ska ta för film idag?
18 augusti, 2006 at 21:40 #972273Anonym anvandareMembercattahs wrote:hej tjejen hur går det.. vart tränar du nu???Ser jätte bra ut.. syns skillnad sen vi sågs tycker jag! Skall ni köra något på Lördag på exhale eller?? Kanske drar dit.. vore kul så ses igen!
Catrine
Tack! Kul att höra att du tycker det ser bra ut
Tränar nu, som senaste 3 åren på Karl Johans gym i Majorna, 5 min hemifrån. Funderade ju ett tag på att köra på Exhale men har nu fått fart på träningpartnern och fått den motivation jag behöver. Därför blir det nog inget kort på Exhale, bugeten blev lite mer begränsad i höst än vad jag trott
Sedan ska jag vila i helgen också…är inte ens i GBG. Men någon annan helg skulle vi kunna köra ett pass ihop om du kommer till ”storstan”!18 augusti, 2006 at 21:52 #972274Anonym anvandareMemberVar och gjorde en riktig fettmätning igår. Kändes ju sådär att bli nypt :p
Klantig som jag var skrev jag inte ner milimetermåtten men fick i alla fall med mig slutsiffrorna:
18 % kroppsfett
10,6 kg fett
27,4 kg muskelmassa
med en vikt vid mättillfället på 59 kg till mina 160 cmJag som gått runt och trott jag vägt 57 Visserligen gjordes mätningen på kvällen men….Sedan är ju alla vågar olika så man får ju ta allt med en nypa salt.
Kommer nog göra mätningar regelbundet nu för att hålla lite koll. Själva %siffran spelar ju mindre roll men det är ju bra att hålla muskelmassan under kontroll så den inte rasar av mig. Men om det nu är 10,6 kg som är fett så har jag liksom svårt att se att jag skulle komma in i -52. Jag kommer ju trots allt ha en del fett kvar på kroppen liksom. Fast det är klart, om jag tappar ett antal kilo vatten också så ska det nog gå bra. Linda tyckte inte jag skulle pressa ner vikten för fort just nu utan bara köra på långsamt.
Imorgon ska det handlas tyg till bikinin och så ska det ÄTAS! Jag har en ”vilohelg” denna helgen, kommer bara köra cardio lördag och söndag. Idag har det varit total vila pga. ett missöde imorse, vaknade 8 min innan jag var tvungen gå hemmifrån. Tur att sambon fixade mackor till mig så jag åtminstone fick mat i mig på väg till jobbet. Glömde i förvirringen mina matlådor så jag hade bara 2 av mina normalt fyra lådor på jobbet. Tur man jobbar ett par minuters promenad från Willys.
Nästa vecka är det full fart framåt igen och jag är SÅ motiverad. Linda gav mig verkligen inspiration när hon sa att hon trodde det skulle gå bra och att jag låg bra till med deffen!
18 augusti, 2006 at 22:36 #972275Anonym anvandareMemberja du, om du ska gå ner 7-9 kg till kommer du bli…..hmmm….vääääääldigt hård om man jämför med bilderna du lagt upp…
du kommer hinna iallafall! lita på det!
looking goooooooood!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.