Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › NetCurse På Väg Neråt!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 februari, 2006 at 12:31 #1041723Anonym anvandareMember
Hejsan!
Tog lite mått nyss, here it goes:
- Midja (naveln) = 91 cm
- Vad = 42 cm
- Lår = 65 cm
- Handled = 18 cm
- Arm off = 38 cm
- Arm on = 40 cm
- Nacke = 39 cm
Vet inte riktigt hur eller vilka mått man ska ta, men de här är väl de vanligaste? Asså damn va liten man känner sig, 40 cm i armar
Visst, måtten ska ju minska, men det här känns inge kul :pAngående nästa vecka, så blir det nog ingen styrketräning. Jag tränade igår, men fick ont i nacken, och nu sitter jag här med värk igen. Så det blir bara prommenader, tills jag känner att det går bra att träna.
Sen om jag inte har gått ner till 100 innan måndag, så blir det lite mer mat nästa vecka, för att kolla om man på så sätt kan ”boosta” förbränningen. Men om jag ligger på 100, så får jag se hur det blir.
Ha en trevlig helg! :wazzup:
5 februari, 2006 at 16:57 #1041724Anonym anvandareMemberIdag blev det prommenad till ett ställe, där jag sen solade, och sen gick jag hem. Ända träningen idag. Imån blir det nog Prommenad x 2.
Maten har varit under kontroll.
Ha de bra!
5 februari, 2006 at 21:14 #1041725Anonym anvandareMemberImån, måndag, blir det mer kolhydrater. Hela veckan. Ska se om det gör nån skillnad. Har inte gått ner nånting nu på 1 månad typ.. så det måste fan ändra sig.
Nästa vecka börjar jag med CLA och koffein-tabletter.
Nu ska jag sova! Ha de bra!
5 februari, 2006 at 23:06 #1041726Anonym anvandareMemberVilket kalori intag ligger du på? Vad är ditt kalori underskott de dagar du tränar? Hur ser kalori fördelningen ut procentuellt (protein, fett, kolhydrater)?
PS.
Skit bra kämpat. Skillnaden är ordentlig mellan 112kg och 101kg på bilderna.:emo-thumb6 februari, 2006 at 07:03 #1041727Anonym anvandareMemberaXon wrote:Vilket kalori intag ligger du på? Vad är ditt kalori underskott de dagar du tränar? Hur ser kalori fördelningen ut procentuellt (protein, fett, kolhydrater)?PS.
Skit bra kämpat. Skillnaden är ordentlig mellan 112kg och 101kg på bilderna.:emo-thumbHej! Jag har inte brytt mig om att räkna kalorier än, för att det har varit lätt att tappa det absolut överflödiga fettet. Men gissar på att jag har legat mellan 2500-3000kcal om dan. Men nu ska jag nog räkna lite tror jag. Och lura kroppen med hjälp av kol- hög och låg dagar, sen fett- hög och låg-dagar. Har heller inte delat upp fördelningen i nån tabell eller liknande. Men som sagt, ska börja med det nu, pga av att det har gått trögt nu några veckor.
Tack, joda, det syns! Fan att jag inte har kvar nån bild från 137. Men, här kommer några gamla bilder, då vikten varierade mellan 120-125 eller nåt sånt.
6 februari, 2006 at 07:35 #1041728Anonym anvandareMemberYES! Nyss visade vågen 99,5 KG! I rule ^^
6 februari, 2006 at 11:17 #1041729Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:YES! Nyss visade vågen 99,5 KG! I rule ^^f*n va kul :up:
6 februari, 2006 at 11:22 #1041730Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:YES! Nyss visade vågen 99,5 KG! I rule ^^Härligt!!!!!:emo-thumb
6 februari, 2006 at 15:23 #1041731Anonym anvandareMemberTack så mycket, Hiiiman, StorPatrik och Vanessa! Känns kul att äntligen vara under 100, visst, en månad för sent egentligen, men men :p
Sitter och äter middag nu, ska ner och träna rygg om en knapp timme. Hade bra!
6 februari, 2006 at 15:26 #1041732Anonym anvandareMemberyeah ..grattis till tvasiffrigt ; )
6 februari, 2006 at 15:40 #1041733Anonym anvandareMemberSam jr wrote:yeah ..grattis till tvasiffrigt ; )Thx!
I skrivande stund så väger jag väl säkert 102-103 med mat och vätska i kroppen. Men skitsamma, det går ju också nedåt ju mer jag går ner
6 februari, 2006 at 16:13 #1041734Anonym anvandareMemberDet är fan skoj att inte alltid vara 3 siffrig
6 februari, 2006 at 16:20 #1041735Anonym anvandareMemberstefanh wrote:Det är fan skoj att inte alltid vara 3 siffrigJajamän! Hoppas inte att det kommer hända nu inom de närmsta åren iaf
Har tänkt att ligga under 100 även när det är dags för uppbyggnad sen efter sommaren.
7 februari, 2006 at 07:01 #1041736Anonym anvandareMemberTräning och mat MÅNDAG Morgonprommenad och ett shysst rygg- och biceps-pass på eftermiddagen. Maten var lagom!
Träning och mat TISDAG Bara morgonprommenad än sålänge. Blir bröst- och mage i eftermiddagen. Maten ser nog ut nåt liknande som igår.
Fan, nu får det här äckliga slaskvädret försvinna. Är inte alls kul att gå morgonprommenad på oplogade vägar med upptill 20mm snö på. Igår var det perfekt morgonprommenadsväder, det var torra vägar, fullt med snö runtom, och sen flera minusgrader. Men idag, FULLT med snö överallt, och +2*. Damn, sen ska det bli kallare inatt, så då fryser det på, och så blir det förmodligen ingen promenix imån. Jag får se vad jag hittar på istl!
Dusch och frukost nu, sen blir det skolan! Ha de bra! :friends:
7 februari, 2006 at 18:36 #1041737Anonym anvandareMemberHar varit och tränat bröst- triceps och mage nu! Gick fint, var hyffsat stark! Maten har också varit under kontroll.
Hoppas på bättre prommenad-väder imån, så man kan gå i normal takt.
Idag hade jag bara ont i magen efter prommenaden, fick ju gå där och vara uppmärksam för att inte halka, och spänna magen osv.. i vanliga fall brukar ju vaderna och låren ta stryk, men idag vart det magen
Dusch och mat nu, sen börjar en ny dag. Hade bra!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.