Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › NetCurse På Väg Neråt!
Träning idag Morgonprommenad Och 45min solning nu på eftermiddagen. Det får räcka idag. Imån blir det morgonprommenad och gymnastik (=volleyboll).
Maten Har varit helt okej! Fast imån och på fredag så är det ingen vidare deff-mat i skolan. Risgrynsgröt imån och Pannkakor på fredag. Men men, jag äter det ändå, får helt enkelt träna därefter.
Idag blev det lång morgonprommenad, och ett bra volleyboll-pass på eftermiddagen. Maten har varit sådär, var risgrynsgröt till lunch sen blev det pizza på eftermiddagen. Men men, det är sånt som går att fixa till.
Imån blir det styrketräning på morgonen, sen får jag se hur det blir på eftermiddag/kvällen.
Ha det bra!
Deff: Från Jan -05 till Juni -05
Under sommaren åt- och tränade jag som jag ville
Deff: Från Aug -05 till Jan -06
Ska fortsätta till sommaren. Sen efter sommaren blir det uppbyggnad tills Feb-Mars -07 nån gång, sen en liten deff inför sommaren.
Nu slutar jag skriva i den här journalen. Känns inte så nödvändigt.
Men jag kommer lägga upp lite bilder i ”Dagsforms-tråden”, så jag kommer inte gå i ide :p
Ha det bra alla!
Ps. Nån Mod som vill låsa tråden? .Ds
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY