Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › NetCurse’s Time To Get Small
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2006 at 17:59 #89532Anonym anvandareMember17 oktober, 2006 at 17:59 #957384Anonym anvandareMember
Hej alla!
Nu är jag här igen, redo att ta nya tag. Jag har under slutet av sommaren och fram tills nu ätit mkt mkt mat och tränat ganska hårt, fast fel ändå. Visst, armar osv har växt lite men magen likaså.
Så nu blir det deff, tills jag hamnar på en låg och bra vikt, med säkert knappt några muskler kvar ;P Sen där efter ska jag SAKTA MED SÄKERT börja bygga igen.
Vikt: 114kg, Tisdag 17/10
Kommer uppdatera ugnefär en gång i veckan, mestadels vikten och kanske lite bilder ibland.
06:00 > Morgonprommenad 60min
07:00 > Frukost: 2 Mackor med skinka & grönsak, 250g kvarg elr proteindrink, 1 frukt
10:00 > Fika: 250g kvarg elr proteindrink, 1 frukt
12:00 > Lunch: Medelmåttig lunch med extra protein t ex keso och minimjölk
14:00 > Fika: 250g kvarg elr proteindrink, 1 frukt
16:00 > Middag: Medelmåttig lunch med extra protein t ex keso och minimjölk
17:00 > Styrketräning 50-60min
18:00 > Återhämtning: 2 skopor Gainer Pro + Eiselt Crea FX
20:00 > 250g kvarg elr proteindrink, lite sallad
21:30 > 2-3 kokta ägg, 1-2 äggvitorLörd: Ätardag
Söndag: Aktiv vilodag med morgonprommenad och kvällsprommenad på vardera 60min.
Träningsschema (3-4set * 8-12reps)
Måndag: Rygg & Biceps: Marklyft, Latsdrag, Skivstångsrodd
Skivstångscurl, HantelcurlTisdag: Bröst & Triceps: Bänkpress, Lutande hantelpress
Pushdowns, Hantellyft bakom huvudetOnsdag: Ben & Vader: Knäböj, Benspark, Stående vadpress
Torsdag: Axlar & Trapz: Militärpress, Hantellyft i sidled, framåtlutande – hantellyft i sidled, Hantelshrugs
17 oktober, 2006 at 18:35 #957385Anonym anvandareMemberDu som hade deffat ner dig så bra förut
Hoppas du kommer dit snart igen!17 oktober, 2006 at 18:36 #957386Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Du som hade deffat ner dig så bra förut
Hoppas du kommer dit snart igen!Jo jag vet, var nere i 95 när skolan slutade, och då slutade jag också träna på hela sommaren
Men men, ska ner till ca 85-90 nu har jag bestämt. Skiter i om jag förlorar lite massa, det går alltid att bygga upp!
17 oktober, 2006 at 20:17 #957387Anonym anvandareMemberKör hårt!
17 oktober, 2006 at 20:23 #957388Anonym anvandareMemberaja baja Jocke, inte slarva så :nono:
roligt att du hittat tillbaka och kör på igen, samma fina resultat vill vi se igen! :nod
håller ögonen! :emo-thumb17 oktober, 2006 at 21:14 #957389Anonym anvandareMemberReNeGaDe: Ja, det har jag verkligen. Det är bl a därför jag har svårt att öka i muskler utan att lägga på mig fett Men men, deff nu sen köra succesivt så man växer lite.
Sami123: Tackar! Vet att det ska gå, det har ju funkat innan
Paula: Ne jag vet, fruktansvärt dålig stil. Tappa motivationen under sommaren, det tänker jag iaf inte göra fler gånger Jadå, håll koll bara, lär kanske behövas
Tack för era svar Nu ska jag lägga mig så jag vaknar imån, i tid till promenixen!
18 oktober, 2006 at 10:00 #957390Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:DET är ju rena muskler vi snackar härHörredu mini Rühl kör på… Du kan, du är bra…
mvh
Klart det är rena muskler, det syns ju på storleken :p
Mini Rühl förtjänas jag ju inte att kallas, jag är ju bara svullen nu :p
18 oktober, 2006 at 20:08 #957391Anonym anvandareMemberHur har du tillåtit dig själv att gå upp cirkus 20 kg ?? Det är ju inte klokt…
18 oktober, 2006 at 20:56 #957392Anonym anvandareMembertrasan wrote:Hur har du tillåtit dig själv att gå upp cirkus 20 kg ?? Det är ju inte klokt…Vet ej, märker inte av det själv. Har grymt svårt att hålla vikten. Om jag äter lite mer pasta till en måltid så väger jag mer dagen efter. Det är därför det är så jävla svårt för mig att öka i muskler, eftersom jag lägger på mig fett lättare än en Björn som ska gå i ide.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.