Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › No turning back
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 januari, 2007 at 09:03 #917043Anonym anvandareMember
Måårning.
Trött… Kommer alltid isäng för sent..
Igår var jag ledig och man tycker juh att man då borde hinna träna men det var fullt upp hela dagen. Fick rätt möe vardagsmotion, gick å handla, tvätta, städa och en kvällis till station för att hämta cykeln som fått stå där över natten.
Jobba på chemat idag och ev triceps å axlar. Känner mig lite ”tjock” i halsen så jag borde kanske ta och kurera mig idag!?!
Min rygg e lite uppfuckad just nu… Speciellt bröstrygg och uppåt, jobbigt att ta djupa andetag.
Känner att jag blivit starkare bara den senaste tiden och det känns svin kul!! (eller så vågar jag bara ta i mera??…)
Känns så kul att träna mera målinriktat nu och för att verkligen bli större och starkare! Längtar!! Vill se massa fina muskler!
Nej nu ska jag väll sluta svamla.
Uppdaterar om jag tränar I guess!Ha de kung!
4 januari, 2007 at 14:46 #917044Anonym anvandareMemberJaha, How wonderful….
Har fått feber…. 38,7. För sent för att sjukanmäla sig är det oxå, så det är bara att sminka sig till tänderna, bita ihop och dra till jobbet snart. Ser fördjäklig ut… Högröd i nyllet, svullen, ”puffig” runt ögonen som är rödsprängda till tusen. Shit vad snygg jag känner mig! haha.
Det är ju för väl att jag inte drog och träna.
Jobbar i morrn oxå, dock bara ett pytte kort pass sen är jag ledig lör, sön som tur e.Nä nu ska jag proppa i mig lite febernedsättande och pressa ner lite vitlök i matlådan!
Tjing4 januari, 2007 at 14:51 #917045Anonym anvandareMemberVad jobbar du med? hur kan det vara försent att sjukanmäla sig…?
Krya på dig, och jag tycker du ska vara ledig imorgon och kurera dig!6 januari, 2007 at 08:49 #917046Anonym anvandareMemberMilia wrote:Vad jobbar du med? hur kan det vara försent att sjukanmäla sig…?
Krya på dig, och jag tycker du ska vara ledig imorgon och kurera dig!Jag sitter i kassan på ica maxi. Det har varit rätt många sjuka senaste tiden och vi har varit få kassörskor redan som det var, därav ”för sent att sjukanmäla sig”.
Jobbade i morrn ändå, när man väl kommit igång så funkar det juh.6 januari, 2007 at 08:54 #917047Anonym anvandareMember👿 Jäkla skitars oxå!!
Vaknade och öppnade kylen för att göra frulle. Märker att det luktar skumt och är rumstemp i kyl f***n…. Men lampan lyser iden..
Har ringt jouren som tydligen ska vara på väg hit för å kolla vad som e knas.Ett BIG problem med detta är att den maten jag har i kylen och frysen är den jag ska klara mig på tills löning…. (har nada pengar..) Troligtvis måste rätt möe av det som är i kylen kasseras, frysen var oxå ”out of order”…. Men där var det iaf lite fryst fortfarande.
VARFÖR ska det hända en fattig jäkel som inte bara kan tjacka nytt käk??? :frust:
Nää nu ska jag böla lite till innan jour snubbe kommer.
Sen vill jag ha frulle!6 januari, 2007 at 13:25 #917048Anonym anvandareMemberElina2 wrote:👿 Jäkla skitars oxå!!Vaknade och öppnade kylen för att göra frulle. Märker att det luktar skumt och är rumstemp i kyl f***n…. Men lampan lyser iden..
Har ringt jouren som tydligen ska vara på väg hit för å kolla vad som e knas.Ett BIG problem med detta är att den maten jag har i kylen och frysen är den jag ska klara mig på tills löning…. (har nada pengar..) Troligtvis måste rätt möe av det som är i kylen kasseras, frysen var oxå ”out of order”…. Men där var det iaf lite fryst fortfarande.
VARFÖR ska det hända en fattig jäkel som inte bara kan tjacka nytt käk??? :frust:
Nää nu ska jag böla lite till innan jour snubbe kommer.
Sen vill jag ha frulle!Nääääää,fy f**stackare!Bland det värsta som kan hända ju! Maten som är såååååå viktigt!:pop: Hoppas dom kommer snart och hjälper dig!Men hör med hyresvärden om du kan få ersättning för händelsen!För det är ju inte du som orsakat felet likssom!
Du har inga föräldrar eller någon nära vän i närheten som du kan käka hos så länge!Ja,man får ju ställa upp på varandra i ett sånt här läge,eller hur?!!!Har du vägarna förbi Linköping så är du välkommen att käka hos mig!Hoppas allt ordnar sig för dig och att din träning går bra!!!//S*7 januari, 2007 at 20:31 #917049Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Nääääää,fy f**stackare!Bland det värsta som kan hända ju! Maten som är såååååå viktigt!:pop: Hoppas dom kommer snart och hjälper dig!Men hör med hyresvärden om du kan få ersättning för händelsen!För det är ju inte du som orsakat felet likssom!
Du har inga föräldrar eller någon nära vän i närheten som du kan käka hos så länge!Ja,man får ju ställa upp på varandra i ett sånt här läge,eller hur?!!!Har du vägarna förbi Linköping så är du välkommen att käka hos mig!Hoppas allt ordnar sig för dig och att din träning går bra!!!//S*Åh, Tack!! Ja, verkligen! Maten e ju fasen allt typ… Men det löste sig, reparatören kom å fixade kylen!! Frys sakerna höll sig och nu är allt ”up and running” igen! Fick bara slänga lite mjölk och det kan jag leva med!
Har ju morsan om det skulle knipa, men grejjen e att hon har betalat all min mat hela hösten innan jag fick jobb och nu när jag har jobb har jag gett mig f**n på att klara mig helt själv. Så att fråga henne e inget option.
Haha, ska tänka på det om jag är i faggorna nån gång!! Får la säga detsamma, e du i mina hoods kan jag nog bjussa på lite käk. Dock blir det nog inget faancy men käk finns det alltid!
Hoppas din träning går bra nu i diet tider! Kör hårt!!:up:7 januari, 2007 at 20:38 #917050Anonym anvandareMemberGo kväll!
En Elina på bättringsvägen, känns skönt! Feberfri i går och idag!!
Fått lite luft i lungan, men har tagit det lugnt annars. Käkat och druckit ordentligt!
En tuff jobbvecka väntar och jag ska väll inte stressa igång med träningen.
Fyller förövrigt år i veckan. Känns lite trist för det kommer inte hända nåt speciellt alls… Känner ju inge folk å den enda jag umgås lite med e ju utomlands. aja, nästa år är det nog bättre och en helt annan situation! (let´s hope anyways!)
Nä, eftersom jag ej har ngt pass att plite ner ska jag väll fatta mig kort.
Ha det å Kör hårt och tungt!! (åt mig oxå pliiiis, vill ju få kött på mig nu! Ser bilder på folk som kommit så långt och tänker herre jää***r vad långt jag har kvar… Vill oxå ha en bred snygg rygg och stora biccar OCH Gluttar som får blickar!! )
Tjing10 januari, 2007 at 20:10 #917051Anonym anvandareMemberRedan mitt i veckan…
I morrn äntrar jag gymmet för att starta upp kroppen lite. Blir ett helkropps, 1 warm up set och sen 2×8-10. Sen känna efter hur det känns.
Varit ledig idag och spenderat dagen med diverse nödvändiga bestyr, typ handlat lagat matlådor och en promenad oxå. Känndes jätte skönt och inte alls jobbigt så jag är nog frisk!
Ser ut att ev bli lite ljust på min födelsedag iaf! Eller på lördagen iaf, syrran och hennes sambo kommer kanske upp och jag har beställt nåt maffigt chokladbakverk från hennes chokladkokbok!! Hoppas det blir nån kletig mastig historia!!
På dagen ska vi luncha i stan och jag ska få ett par nya pjuck i present av mamsen!!Nä ska väll inte fylla min journal med så otränig fakta. Kommer sådan i morrn. Längtar juh som tusan!! Jag ska ju bli stor å stark då kan man inte sitta hemma å va förkyld!! :nono:
See ya, take care!
Dagens lilla mening:
Obsession: A word used by lazy people for the dedicated ones!…[/b]
10 januari, 2007 at 20:47 #917052Anonym anvandareMemberSkönt att du blivit bättre!:up:Förstår att du längtar till gymmet! Förhoppningsvis har du massor med energi till gymträningen imorgon:P När du varit borta därifrån ett tag!
Jaha,ser man på,snart blir du 25 år!Jag kommer faktiskt ihåg när jag fyllde 25,fast det var såååååå länge sen:o …hehe!!
Hoppas din syrra kommer till dig,så du får en trevlig födelsedag!Hmm,nya skor skulle jag med behöva!Får önska mig av min mam´ma när jag fyller:P
Lycka till på gymmet imorgon!!Kör hårt(lagom eftersom du varit sjuk)
Kram//S*12 januari, 2007 at 07:03 #917053Anonym anvandareMemberHoppas allt är bra med dig?Du har väll inte gått och blivit sjuk?
Hmmm,är det idag du fyller år:o Eller är det jag som har fått diet noja:|
Hoppas allt är bra med dig och att träningen gick bra för dig!Kram//S*16 januari, 2007 at 22:25 #917054Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Hoppas allt är bra med dig?Du har väll inte gått och blivit sjuk?
Hmmm,är det idag du fyller år:o Eller är det jag som har fått diet noja:|
Hoppas allt är bra med dig och att träningen gick bra för dig!Kram//S*Halloj!
Jag gick under jord ett tag…:ph34r:
Inte srivit ngt då jag ändå inte haft nåt att skriva om.
Jodå du hade så rätt, jag fyllde hela 25 år i fredags… Känner mig lastgammal..
Blidde inget helkropps pass den dagen men jag har lite att redovisa idag!
Kram å tack för omtanke!16 januari, 2007 at 22:41 #917055Anonym anvandareMemberJa det gör jag allt!
Känns kalasers, vet inte om det är det fina vädret vi haft idag, att jag vilat ganska mycket ett tag eller en kombo av de båda?!?
Anyhoo, så har jag varit riktigt pigg å kry idag och haft sån energi att jag inte riktigt vetat vart jag skulle ta vägen… (har nog sett ut som en ivrig hundvalp ett par gånger under dagen)
Efter en lite seg star så mixade jag ihop en smarrig drink och traskade till gymmet med nyladdad mp3, (vilken stoor betydelse musik har för ork och humör!) :up:
Väl där så fick axlar och absen en omgång, och vilan har nog gjort nytta för det blidde PB på axlelyft.Baksida axlar, sittande framåtlutande med hantlar: 4×6, 5 kg.
Skulle kört baksida i maskin men den var ”out of order..”
Axellyft: 3×6, 7Kg PB!
Axelpress hantlar, MAX OT: börja på 8 kg och sluta på 2.Abs:
”Frida övning”: 3×20
Fällkniv på pilatesboll: 3×20.
I maskin 3×20, 20 kg.Sen har det varit lite för mycket promenerande, till råga på allt i aldeles för högt tempo.. Det skenar iväg när man har najs music i huvvet juh…:o Oh well. Vila i morrn börjar 9 och slutar 16. Så jag ska kanske gå och knoppa nu, sömn är ju viktigt!!
Pace uuut massa krut!! haha[/b]17 januari, 2007 at 06:03 #917056Anonym anvandareMemberElina2 wrote:Ja det gör jag allt!
Känns kalasers, vet inte om det är det fina vädret vi haft idag, att jag vilat ganska mycket ett tag eller en kombo av de båda?!?
Anyhoo, så har jag varit riktigt pigg å kry idag och haft sån energi att jag inte riktigt vetat vart jag skulle ta vägen… (har nog sett ut som en ivrig hundvalp ett par gånger under dagen)
Efter en lite seg star så mixade jag ihop en smarrig drink och traskade till gymmet med nyladdad mp3, (vilken stoor betydelse musik har för ork och humör!) :up:
Väl där så fick axlar och absen en omgång, och vilan har nog gjort nytta för det blidde PB på axlelyft.Baksida axlar, sittande framåtlutande med hantlar: 4×6, 5 kg.
Skulle kört baksida i maskin men den var ”out of order..”
Axellyft: 3×6, 7Kg PB!
Axelpress hantlar, MAX OT: börja på 8 kg och sluta på 2.Abs:
”Frida övning”: 3×20
Fällkniv på pilatesboll: 3×20.
I maskin 3×20, 20 kg.Sen har det varit lite för mycket promenerande, till råga på allt i aldeles för högt tempo.. Det skenar iväg när man har najs music i huvvet juh…:o Oh well. Vila i morrn börjar 9 och slutar 16. Så jag ska kanske gå och knoppa nu, sömn är ju viktigt!!
Pace uuut massa krut!! haha[/b]*SHE IS´BACK*
Då hade jag rättGRATTIS i efterskott!:friends:
Hmm,undrade vart du tagit vägen ju….Trode du blivit jätte sjuk!
Kul att du är tillbaka vännen!!
Håller med dig, musik gör sååååå mycket….Kan inte gå promenader utan musik i öronen!Ha en härlig vilo dag idag!Lycka till med din träning framöver!
Kör hårt//S*17 januari, 2007 at 18:20 #917057Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Härligt gumman! Men du!?! Du käkar väl??? Inte bara ”smarriga” drinkar? Super med massa PB:n!! Lyssna nu på kroppen så du inte övertränar dej på en gångJaaa, super härligt!! Men hallå! Klart som f*n att jag käkar! Som en tok! Men jag hade ätit frulle för bara nån timme sedan och tyckte att det kunde va bra att klämma ner en drink innan oxå!! Lyssnar på den lilla taniga gör jag, Vilar idag!! Tack för att du vakar!!
Elina…….!?!!
😮 Jaaaa ja veeet… F´låt! 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.