Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,012 total)
  • Author

Så Imorse var det bara att dra sig ur sängen och palla sig ner till nedre vågningen och köra Cardio. Idag sprang jag de första 40 min och promenerade de sista 20 min . Jätte skönt känns det och jag ska nu väcka alla och severa frukost

Tack så jätte mkt alla som har skrivit i min journal.

Linda ha gjort enkanon upplägg för mig både tränings mässigt och maten och jag är mer än nöjd.

Hur ser ditt uppläg ut? Vad äter du när&tränar hur mkt (morgonprmenader hur länge?) Ngn bild kanske på hur det gått för dig hittills? Kram&lycka till :up:

Frida G wrote:
    Linda ha gjort enkanon upplägg för mig både tränings mässigt och maten och jag är mer än nöjd.

Hur ser ditt uppläg ut? Vad äter du när&tränar hur mkt (morgonprmenader hur länge?) Ngn bild kanske på hur det gått för dig hittills? Kram&lycka till :up:

Hej Frida

Exact hur mkt jag äter vill jag inte lägga ut här i journalen. Lindas upplägg är gjort för mig eftersom Linda vet hur min kropp reagera till mat. Upplägget kommer justeras också under deffen.

Bild kommer lite senare:o

Jag kör 1 timmes morgon promenad varje morgon men jag väljer att springa ockås eftersom jag tycker attdet är skönt. Jag kör också intervaller. Som sagt det är 1a deff dagen för mig så mkt har det inte hänt än men det kommer :p

oops dubbel post

Så 1a lunchen är avklarad och det gik hur bra som helst och gott var det också. wokgrönsaker med kyckling och kidneybönor

Så nu är dieten igång på riktigt då tjejen!!
    Härligt!
    Bara att ge allt du har nu :emo-thumb
    Ska bli kul att följa dig!

Kram kram

Hej girl!

Det var så oerhört kul att äntligen få träffa dig igen ;)
    Var alldeles för längesen men denna gång kommer det inte dröja lika länge!

Idag började även dieten så nu kommer det bara gå mot :P tider .. haha!! :D

It me and you babe :D
    Behöver inte önska dig lycka till, för jag vet att du kommer lyckas.. och innan detta år är slut, kommer vi stå på scen tillsammans!

Du kommer alltid vara min sis ;)

Sashli wrote:
    Hej girl!

Det var så oerhört kul att äntligen få träffa dig igen
    Var alldeles för längesen men denna gång kommer det inte dröja lika länge!

Idag började även dieten så nu kommer det bara gå mot :P tider .. haha!! :D

It me and you babe
    Behöver inte önska dig lycka till, för jag vet att du kommer lyckas.. och innan detta år är slut, kommer vi stå på scen tillsammans!

Fy satan och vi ska stå på samma scen ;) nä men ärligt så ser jag verkligen fram emot det. Jag är så mätt idag av all mat jag äter och snart måste jag äta igen . Nice att känna sig mätt. :emo-thumb

Vi kommer få kämpa att få benen riktig bra men glöm inte nu det är 1a deffen och stressa inte no matter what , ring mig istället o snacka. Och hitta gärna en sponsring för Nutella åt mig

Så 1a dagen är över och jösses va mät jag är :p

dagen träningspass blev Biceps och Triceps

Bicepcurl

10 x max uppvärmning
    14 x 7 PB
    14 x 5
    14 x 5 sista fick jag hjälp

Bamse

20 x 12
    20 x 11
    20 x 10

Enarms bicep curl i maskin

15 x 9
    15 x 8
    15 x 6

en arms pushdown (wire)

15 x 10
    15 x 7
    15 x 6

Pushdown

35 x 11
    35 x 10
    35 x 9

Dips

9
    7
    6

16 min cardio efter passet

Maten har gått hur bra som helst idag , maten var riktig god

Fint pass. Hoppas att träning går bra för dig. Kikar in lite då och då för att kolla hur det går för dig. vad är bamse föresten? Har alltid undrat det när jag kollar i jounalen. Lycka till med FF!

fyfan säger jag bara intervaller är roliga men jobbiga också. Körde precis 28 min intervaller :nod

nu e det mat som gäller

Vanessa Frykman wrote:
    fyfan säger jag bara intervaller är roliga men jobbiga också. Körde precis 28 min intervaller :nod

nu e det mat som gäller

man vänjer sig…som tur är :emo-thumb

Jocke89 wrote:
    Fint pass. Hoppas att träning går bra för dig. Kikar in lite då och då för att kolla hur det går för dig. vad är bamse föresten? Har alltid undrat det när jag kollar i jounalen. Lycka till med FF!

Hej Jocke

Kul att du tittar in här, lägger ut en bild när jag kör bamsen:o

ReNeGaDe wrote:
    Se där! Du har ökat du med!:) Fan vilken bra dag för oss båda! Vi får fixa en fest för såna som har ökat vikter i övningar. Såna som oss! Fan vad bra. Fortsätt pumpa Vanessa!

Ahhh ReNeGaDe my man :wazzup:

Ja fest får vi fixa:D men du bor ju så långt bort ju. Härlig känsla att öka i vikter. Du skulle ha sett minerna på killarna som körde brevid mig de körde på 12orna och jag som är så kort oxå (160):D Men alla börjar någonstans eller hur.

Peace out

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.