Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,012 total)
  • Author
    athleticmia wrote:
    man vänjer sig…som tur är :emo-thumb

Ja tack o lov att man vänjer sig :) Flåset är redan mkt bättre och det är skönt!

Hej hej :D Har kollat lite i din träningsdagbok..tycker det e starkt av dej att hinna med allt med jobb, barn o träning…o du verkar så positiv hela tiden. Grymt kul att se, kör på så tjejen :emo-thumb

Mvh MissMini

MissMini wrote:
    Hej hej :D Har kollat lite i din träningsdagbok..tycker det e starkt av dej att hinna med allt med jobb, barn o träning…o du verkar så positiv hela tiden. Grymt kul att se, kör på så tjejen :emo-thumb

Mvh MissMini

Hej hej MissMini

Jag vet att många tycker jag är super morsan men jag tycker inte att det ’r så svårt att få allt att gå ihop. Bara man vill så hittar man lösningar.

Tack att du tittade in här :nod

Det verkar gå riktigt bra för dig Vanni :emo-thumb
    Jag var också proppmätt i början av dieten, fick tvinga i mig maten! Men nu är jag hungrig jämt istället : Kan ju bero på att jag äter mindre :p
    Kör hårt tjejen!!

Kram

Bänkpress i smith

30 x 15
    30 x 13
    30 x 11

Hantel Flyes

8 x 10
    8 x 10
    8 x 10

PecDec/ armhävningar superset

17,5 x 10 På tå 14st knä 5
    17,5 x 8 På tå 8 knä 5
    17,5 x 7 På tå 5 knä 5

Lyft åt sidan

5 x 16
    5 x 14
    5 x 13
    5 x 12

Axelpress

nr 4 x 10 och 5 små
    nr 3 x 13 och 5 små
    nr 3 x 11 och 5 små

30 min cardio efter passet och god middag när jag kom hem .
    Mkt nöjd med passet idag och är så mätt på all mat jag får äta.:p

Så är morgon cardion over och frukost väntar. Samt dags att fixa dagen matlådor.

40 min löpning idag
    Pålördag kommer jag nog ha gått upp lite i vikt med tanke på att jag äter såmkt mer mat än vad jag är van vid men det är gott och sakta men säkert dra vi ner på maten också.

kram på er ;)

Stående rodd

40 x 12
    40 x 12
    40 x 12
    40 x 10

Smala Lats

30 x 14
    35 x 12
    35 x 10

Rygg slyes med hantlar

6 x 14
    6 x 12
    6 x 11

Rodd i maskin ( kontakt hållning)

nr 6 X 15
    nr 6 x 15
    nr 6 x 15

Latsdrag maskin

45 x 10
    45 x 9
    45 x 9
    45 x 9

Efter passet körde jag 30 min cardio , sprang 20 min på 9,5 km /t och promenad 10. 20 min innan gymmet och 20 min efter på vägen hem

Dag tre på diet och jag börjar känna mig hungrig redan 1,5 timme efter maten. Oj hur ska detta gå men hur som helst jag njuter jag är så nöjd med dagen och jag svettas som fan . Nu ska jag ta kvälls målet och gissa om jag längtat efter den för jag är HUNGRIG

godnatt

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Jocke

Kul att du tittar in här, lägger ut en bild när jag kör bamsen:o

Hygglo. Nu vet jag! Du har ju muskler, härligt med tjejer som har muskler. :) Lycka till i fortsättningen.

Idag var det inte lätt att ta sig ur sängen :( jag är trött somnade ganska sent trots att jag var trött Hur som heslt så har ajg nu kört 1 timmes promenad på löpbandet medans jag kollade på alla älskar Raymond :D oj så rolig den programmen ’är.

Nu är det mat för jag är vrål hungrig.

Idag blir det ben eller spinning ska se hur dagen ser ut när alla vaknar här.

det brukar ta ett par veckor för min mage att vänja sig…sen försvinner hungern…tills man minskar maten nästa gång :)

kör på bara!

athleticmia wrote:
    det brukar ta ett par veckor för min mage att vänja sig…sen försvinner hungern…tills man minskar maten nästa gång :)

kör på bara!

Jaha men det är ett bra tecken att jag är hungrig trots all mat jag äter. Ämmesomsättningen är igång :emo-thumb Nu har jag börjat gå ner i vikt igen och det är skönt. Började på 61 kilo och i måndags efter all mat vägde jag fan 63,5 på kvällen och på morgonen vägde jag 62,5. Imorse vägde jag 61,1 så det går åt rätt håll kan man säga och magen är igång.

Jag hoppas magen vänjer sig fort för det är jobbigt att vara hungrig fan.

Mia du är en grym brud;)

det är klart att hunger är ett tecken på att kroppen ”reagerar” på dieten!
    men du vänjer dig som sagt!
    väger du dig varje dag? jag brukar bara väga mig en gång i veckan för att slippa fokus o blir för nojjig….men du får känna efter!

oj tack 😮 du är minst lika grym! är impad av er stål-mammor som hinner o orkar med både diet, träning o barn :|

Warrior wrote:
    Jag tror Mia är en inspiration för oss alla. :)

:|
    det är bra att vi kan inspirera varandra! annars hade vi nog inte hängt här…

athleticmia wrote:
    det är klart att hunger är ett tecken på att kroppen ”reagerar” på dieten!
    men du vänjer dig som sagt!
    väger du dig varje dag? jag brukar bara väga mig en gång i veckan för att slippa fokus o blir för nojjig….men du får känna efter!

oj tack 😮 du är minst lika grym! är impad av er stål-mammor som hinner o orkar med både diet, träning o barn :|

Hej Mia

Nä jag väger inte mig så ofta men jag är inte nojig med vikten. Jag brukar titta i spegeln . Har bara vägt mig nu lite oftare eftersom jag äter så mkt mer mat och ville se hur kroppen reagerar. Det verkar gå åt rätt håll så jag är nöjd men detta är bara början.

:up:

här går det gött ser jag, pinna på vf

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.