Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,012 total)
  • Author

Så Dagen pass blev ben , själva passet gick jätte bra jag svettades ganska mkt för att vara jag .

Benpress
    40 x 12
    90 x 12 ;)
    110 x 8
    110 x 7 ( snacka om att likna en tomat i ansiktet)

Marklyft i smith
    55 x 8
    55 x 7
    55 x 6

Utfall i smith
    35 x 10
    35 x 10
    35 x 10

Benspark
    50 x 8
    50 x 7
    50 x 6

Efter ben passet körde jag 30 min Spinning ;) helt otroligt att jag gav mig in på spinning efter ben passet jösses va jag var trött efter spinningen och svettig :up: Det går bra med maten är bara hungrig ganska ofta och vill helst att magsäcken vänjer sig fort.

1 dag kvar sedan är det ätar dag :yahoo: på Lördag har jag fixat en fest för en av mina kompisar och jag har lyckats få ihop 2500 än så länge tänk att öppna en kuvert med 3000 kr i som present hoppas han blir glad.

Jag mår så bra just nu fast än jag är skit hungrig , jag njuter !

Wow vilket energi jag hade på löpbandet! Sprang 30 min och gick 20 min jag var tvungen att avbryta löpningen pga av jag har en blåsa på min fotoch det började göra ganska ont så jag måste genast gå köpa nya löparskor idag.

Löplabbet here i come , jag älskar att löplabbet de har så snygga och BRA löparskor.

Jag känner mig inte så hungrig nu efter passet men det kommer strax tror jag .

ReNeGaDe wrote:
    Bra benpass! hoppas du är riktigt mör i benen nu hehe:emo-thumb

Yo my man wazaaaaaaaaaaa

Godmorgon , japp min rumpa är inte min kompis idag och inte snacka om vaderna,usch !Mör är dom men fan Imorgon är det ÄTARDAG :nod

Warrior wrote:
    :) Nice med lite ätar-dagar. Löp-labbet är riktigt bra faktiskt, brukar alltid gå dit och köpa skor. Man får ju så bra råd från dom, de flesta där är löpare eller liknande. Du kommer säkert vänja dig med löpning (blåsorna), det är ofta så i början. Det var länge sedan du postade några bilde på dig Venessa, tror du postade några för ett år sedan. Kanske har jag fel?

Ha en trevlig dag… verkar bli helt underbar som vanligt. :up:

Hej Warrior

Idag var jag på Löblabbet och köpte nya löpar skor :D och jösses vad sköna dom är att springa i . 1000 kr fattigare men det var verkligen värt det. För blåsorna så köpte jag compede plåster för det gjorde för ont .

Bilder kommer kanske imorgon jag har precis börjat dieten så det känns inte att man har så mkt att komma med just nu.

Hoppas du har haft en bra dag !

Så Ikväll sprang jag 30 min och 30 min promenad med nya skor :D jösses vad lätt det kändes att springa. Med tung musik flyger man fram , he he

Nu blir det mat

ha en bra ätardag!!!! du har din första o jag har haft min sista :(
    (nej nu får jag sluta gnälla….)

Jösses vilken dag det har varit , Började dagen med 60 min cardio . Vägde mig idag och vågen stannade på 61 kg som förra veckan och det är helt ok för min del. Mycket förändringar har skett på kroppen dock och det är bra.

Ska be Linda göra fettmättning i veckan och måste ta mått. Jag mår riktig bra just nu och det känns så skönt. Idag har jag hunnit med massor, åt en stor frukost inkl lite Nutella :P sedan kom städerskan( japp ni läser rätt jag behöver inte städa själv numera) och jag städade lite med hennes . Sedan var det dax för att handla mat som jag ska ha till dieten och förberede för en fest som skulle hållas hemma hos mig.

Min kompis fyller år idag och vi överraskade honom med en fest och vi fik ihop 3550 kr total. Många vänner frågade mig varför jag har så stora burkar protein :D Jag sedan visade dom frysen och jag frågade mig om kyckling var min favorit maträtt. aja de klarar om sin vikt men orkar inte ta tag i det .

Nu äntligen har alla åkt hem och dagen är slut. Ikväll åt jag oxfile pizza och det smakade gott. Imorgon fortsätter dieten och den här veckan blir det minus på vågen :rtfm:

härligt att vikten är samma eftersom du trodde du skulle gå upp!!!
    om de frågar fler gånger om protein kan du ju säga: ”vänta tills ni får se mig i december så förstår ni!” ;)
    nu fortsätter vi att köra en vecka till!!! (en vecka i taget är mitt motto)

Ja så var det dags igen med rutiner :emo-thumb

Imorse körde jag 40 min intervaller :nod jösses säger jag bara men flåset är så mkt bättre. Körde också 20 min promenad efter åt bara för att varva ner.

Jag tog en bilder på mina nya löparskor och mina små vader:o

oj, intervaller på morgonen?? du går ut hårt i dieten!

bättre vader en mina iallafall….:)

athleticmia wrote:
    härligt att vikten är samma eftersom du trodde du skulle gå upp!!!
    om de frågar fler gånger om protein kan du ju säga: ”vänta tills ni får se mig i december så förstår ni!
    nu fortsätter vi att köra en vecka till!!! (en vecka i taget är mitt motto)

:D :D ja precis Mia dom kommer inte fatta att jag har faktiskt orkat ta mig till en sån bra form.

Yes Mia en vecka i taget är en bra motto tycker jag.

När det gäller vikten så är jag näjd for att jeansen sitter lösare på mig märkte jag igår :P och det är bra!!!!

Hoppas du hade en bra ätardag. Min var helt ok kände bara att jag svalde en sten efter pizzan :D men nu är jag på G igen

athleticmia wrote:
    oj, intervaller på morgonen?? du går ut hårt i dieten!

bättre vader en mina iallafall….:)

Idag kände jag att jag ville köra intervaller , så det är bra att passa på när man har lust :D

Hejsan!
    Jag läser din journal ofta men har inte skrivit nåt hittills… men nu måste jag bara, det där var väl inga små vader heller? :emo-thumb
    Skulle vara roligt att se bilder på hela dig nu så man kan se skillnaden sen när du gått igenom hela dieten! Sånt ger inspiration!
    Ha det så bra och kör hårt!! :nod

Vanessa Frykman wrote:
    Idag kände jag att jag ville köra intervaller , så det är bra att passa på när man har lust :D

det har du rätt i!

mariia wrote:
    Hejsan!
    Jag läser din journal ofta men har inte skrivit nåt hittills… men nu måste jag bara, det där var väl inga små vader heller? :emo-thumb
    Skulle vara roligt att se bilder på hela dig nu så man kan se skillnaden sen när du gått igenom hela dieten! Sånt ger inspiration!
    Ha det så bra och kör hårt!! :nod

Vet inte när jag ska ta helkropps bilder. Jag gillar inte min form just nu så det tar lite att lägga upp bilder. kanske tar dom ikväll men jag lovar det är inget man kan skryta med just nu .:o

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.