Now or Never my way to FF

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Now or Never my way to FF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,012 total)
  • Author

bra bilder Vanni….o det kommer ju bli ännu bättre!!..

kör på 8)

Snygg rygg där alltså! Kommer gå bli skitbra det här eftersom det ser bra ut redan nu!:up:

Don_Juan wrote:
    Så ja, där är du ju :) Det kommer bli bra så småningom, för det ser jag direkt. Du har goda möjligheter och du är mycket kvinna, vilket är en mycket bra kombination :nod

Bra att du insett vikten av att äta rätt och att det inte är bra att äta för lite. Det verkar som att du hittade din väg ganska snabbt och det är ju tur. För nu vet du hur du ska gå tillväga för att nå ditt mål.

Japp och det är oxå tack vare Linda F att jag har hittat den här vägen.Jag vet att jag kommer lyckas och att vägen ditt kommer vara tufft för mig eftersom jag är så kräsen på maten :| . Men tack för dina ord Don Juan jag blev glad av det du skrev.

Lina wrote:
    Det ser ju riktigt bra ut på bilderna Vanni :up:
    Ser ut som du har en hel del muskler i ryggen i alla fall!
    Ska bli riktigt kul att följa dig under deffen tjejen!!

Kämpa på!
    Kram Lina

Hej Lina (power woman)

Hur är läget med dig. Fasiken vad tiden går fort fram , inte många veckor kvar till du står på scen.

Ska kommer be Linda hjälpa mig ta bättre bilder. Mina ben är inte så snygga:ph34r: men det är fan sista gången de kommer se ut så här :rtfm:

kan bara hålla med övriga, ser ju riktigt bra ut! dålig kamera eller inte, syns att det kommer att bli görbra det där :)

och träning och mat sköter du redan bra och hälsosamt, så no worries bara att tuta och köra, så ser vi body människor fram emot fler bilder :P

Skön midja! :emo-thumb

Håller med övriga, det kommer att se jättebra ut när det är dags!

Stort lycka till! :up:

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Lina (power woman)

Hur är läget med dig. Fasiken vad tiden går fort fram , inte många veckor kvar till du står på scen.

Ska kommer be Linda hjälpa mig ta bättre bilder. Mina ben är inte så snygga men det är fan sista gången de kommer se ut så här

;) Det är ju du som är power woman här 8)

Javisst går tiden fort ;) Inte många veckor kvar nu!! Börjar känna mig lite stressad över allt vad det innebär, men det kommer nog bli bra till slut, hihi.

Vi ser fram emot fler bilder snart :emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Va säger du ??? upp med bilder på dina vader. Jag har dessutom mkt fett på vaderna soms ka bort.

Haha! Det vore ju nästan som självmord det.. Nä, så lätt ska jag inte göra det för de som vill vara elaka ;-)

Såg förresten att du lagt upp fler bilder på dig, och du ser ut att ha bra linjer tycker jag! :up:

Latsdrag smalgrep
    20 x 14
    40 x 9
    40 x 7
    40 x 6

Stående rodd
    40 x 12
    40 x 10
    40 x 12

Latsdrag maskin
    40 x 13
    50 x 7
    50 x 5

hantel rodd
    16 x 10
    16 x 10
    16 x 10

30 min spinning och 30 min core

Jösses vad slut jag var men ryggen och mage fik sitt idag :devil:

Shit va du tränar då! Först styrketräning och sen två stycken pass på det. Stadiga latsdrag du gör då, blir ju nästan avundsjuk på din styrka. Kämpa på nu så ska du se att du kommer vidare.

Kul med lite bilder!!
    Ska bli riktigt kul att se dig i form…..verkar ju minst sagt lovande!

Warrior wrote:
    Sedan har du ju så fint hår också, inget som kanske bedöms men endå.

…jo men visst är det så att håret bedöms också!??
    att det är välmående och glänsande…?

eller har jag fått detta kring bakfoten ??? :

Så imorse blev det 45 min morgon promenad 30 min barfot för att jag försöker få min blåsa att läka men sedan började foten göra ont så jag tog på mig mina skor.

CamillaJ wrote:
    Kul med lite bilder!!
    Ska bli riktigt kul att se dig i form…..verkar ju minst sagt lovande!

Men hallå Camilla

Hur mår du? Funkar träningen nu för dig?Kommer du till NOGP?
    Fan länge sedan vi sågs;)

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,012 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.